|
Vem är online | Totalt 163 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 163 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Kära nissar, jag vet inte när jag kommer få se er igen. /Aqua | |
| | Författare | Meddelande |
---|
AquaEye
Spelas av : Eve (ej karaktär)
| Rubrik: Kära nissar, jag vet inte när jag kommer få se er igen. /Aqua sön 19 feb 2012, 10:42 | |
| Hej! <3 Just nu är jag inloggad på mammas dator. Jag tänker inte lämna er. Aldrig. Hoppas jag. Men nu är det så att min dator är trasig och vi vet inte vad det är för fel. Vi trodde först att det var tangentbordet det var fel på - men när vi bytte ut det kunde man fortfarande inte skriva något. och nu är den död.
Jag är ledsen.
/Evelina. |
| Shikage Vandrare
Spelas av : Nelly
| Rubrik: Sv: Kära nissar, jag vet inte när jag kommer få se er igen. /Aqua sön 19 feb 2012, 10:47 | |
| FRU<3 Så det är därför du varit borta? D': Nåja, samla pengar till en ny data och kom tillbaka snart? ^^<3 |
| Masquerade
Spelas av : Eve
| Rubrik: Sv: Kära nissar, jag vet inte när jag kommer få se er igen. /Aqua sön 19 feb 2012, 10:55 | |
| Det är anledningen, ja. Men vi är inte så pass fett rika att vi kan köpa en ny 3 Inte nu när vi renoverar och mama ska ha barn om två veckor.
Sorry, min fru<3.... Men nu ska jag try to answer tha rolls♥ |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Kära nissar, jag vet inte när jag kommer få se er igen. /Aqua | |
| |
| | Kära nissar, jag vet inte när jag kommer få se er igen. /Aqua | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |
|