Nephania #Dissad av Aurinko
Spelas av : Älg
| Rubrik: Designer för skojs skull mån 16 aug 2021, 17:00 | |
| Halloj killar!Nish nämnde igår på Discord att Nej men, tänk vad kul det skulle vara om man på skoj gjorde typ en mini-tävling, där ras/raser, palett, osv. slumpades ut, och så fick alla göra designer/karaktärer på detsom svar på att Dick slumpade fram både ras och färgpalett för en design, och jag kan inte annat än att hålla med! Men istället för en tävling tänkte jag att det kan göras bara för skojs skull, så att så många som möjligt känner att de kan och vill vara med, utan att känna någon press på att vara BÄST . Jag har slumpat fram både ras och palett, och det blev följande: Okej, så långt så bra. Vilka raser? Lite serpier-kärlek! Kul! Okej, och så färgerna nu då: Om det är fler än jag som känner att de behöver en deadline så sätter jag den om en vecka, så vi har fram till och med den 23/8 att skicka in en eller flera designer här i tråden :D Skulle det vara så att fler vill, men inte kan den här vecka, så är det ju självklart ingen som hindrar någon från att skicka in en bild efter den 23:e, det är ju trots allt bara för skojs skull det här! Så! Jag hoppas ni också känner att det här skulle vara en rolig grej, och jag vill verkligen trycka på att det inte spelar någon roll om ni vill göra en kladdig skiss med kladdiga färger, eller en fullt renderad bild med bakgrund och allt, eller om ni använder en lineart eller inte. Alla som vill uppmuntras att vara med, och det spelar ingen som helst roll vilken nivå man ligger på!Tjingeling grabbar, och ha så roligt nu! :D / Älgen |
|
Barakiel
Spelas av : Dick
| Rubrik: Sv: Designer för skojs skull tis 17 aug 2021, 00:02 | |
| Jag är 100% kär redan även om det bara är en snabbis <3 |
|
Bambra Vampyr
Spelas av : Embla
| Rubrik: Sv: Designer för skojs skull tis 17 aug 2021, 17:21 | |
| Superroligt initiativ, tycker vi ska göra detta till en återkommande grej! Mitt bidrag: |
|
Erakan
Spelas av : Nish
| |
Sirocco
Spelas av : Skruk
| Rubrik: Sv: Designer för skojs skull mån 23 aug 2021, 23:55 | |
| Så här på sista dagen: - Orange:
- Grön:
|
|
Sponsored content