Pågående Event
Senaste ämnen
» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 23:47 av Yaroslava

» Genom döda ögon [Rakel]
tis 30 apr 2024, 23:46 av Rakel

» Ändra redan tagna steg [Maksim]
tis 30 apr 2024, 22:20 av Lev

» Försent för att ångra [Malva]
tis 30 apr 2024, 21:25 av Maksim

» Nya äventyr [Hedvig]
tis 30 apr 2024, 13:58 av Hedvig

» Kom så går vi hem [Maksim]
mån 29 apr 2024, 14:41 av Nephania

» Felsteg [Orion]
sön 28 apr 2024, 23:20 av Naldo

» Andrahandsval [P]
sön 28 apr 2024, 22:24 av Malva

» Litet åskmoln [P]
sön 28 apr 2024, 21:38 av Hilo

Vem är online
Totalt 28 användare online :: 3 registrerade, 0 dolda och 25 gäster.

Astrid, Otto, Yaroslava


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Ny i stan (Salem) Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Ny i stan (Salem) Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Ny i stan (Salem)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Hyacint
Hyacint 
 

Spelas av : Emelie


InläggRubrik: Ny i stan (Salem)    fre 17 jul 2020, 16:28

Det var mitt på dagen och solen stod högt uppe på himlen och utanför staden var det relativt lugnt, med undantag att man stötte på vargar som både var på väg in och ut från staden. Men inne i själva staden kryllade det av liv och aktiviteter överallt. Det var alla möjliga sorters vargar som kom och gick, bytte varor med varandra, men även deltog i gladiatorspelen. Ett stad med vackra arkitekturer på sina hus och det var en speciell atmosfär när man väl kom in i staden.

En ung tik med en gyllene päls som fick hennes päls att glöda i solens strålar, hennes långa lugg och man är röda som elden och hennes ögon är olikfärgade, ett blått och ett gult hade precis anlänt till staden som hon hade hört så mycket om på den senaste tiden och nu stod hon med ögon som fascinerat drog in all intryck omkring. Hon kände sig väldigt liten i staden, hon visste inte exakt vart hon skulle gå, då detta är väldigt nytt för henne.

Kanske skulle man börja vid stånden där de utbytte varor och annat med varandra? Hon hade ingen aning, men gick på sin magkänsla och följde leden som gick mot handelsstånden. Kanske skulle hon stöta på någon hon kände eller rent av träffa ny? Hon tyckte om att få lära sig nya saker och att se nya saker.

Hon kommer snart fram till handelsdelen och hon ser en massa vargar som håller på att byta varor med varandra, hon känner även lukten av mat, vissa känner hon igen, andra inte. Hon går sakta fram genom den tjocka klungan av köpare och säljare, Hon kastar några blickar omkring sig bland stånden, en del har väldigt intressanta saker, men hon hade ingen aning om hur allt fungerade här och om hon gjorde det, vad kunde hon erbjuda?

Hon råkar stöta till någon när hon blir knuffad av någon stressad varg och hon rodnar en aning och böjer på huvudet mot vargen hon råkade stöta in i. - Förlåt mig, jag såg mig inte för.


(SALEM)
 
Ny i stan (Salem)
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Kliar du min rygg, kliar jag din [Salem]
» Metallkrona [Salem]
» Att lära av att lyssna [Salem]
» In this dark forest... [Salem]
» [Avslutat] Namnändring - Cyril till Salem
Hoppa till annat forum: