Achilles bara nickade exalterat. "Jag vet, svampar! Vem hade kunnat ana? Jag har dock inte själv varit där personligen än, men av vad jag förstår så ska det vara en upplevelse minst sagt. Även om vår informatör som har varit möjligen var lite.. svår att tyda ibland. Men hon var väldigt övertygande. Svamparna kan tydligen ha lite spännande egenskaper också enligt våra.. säkra källor. Svampar alltså. Vilken grej. Och nej, inget Draugai verkade finnas kvar där längre, om de fanns kvar där förut så drog de nog när det blev översvämning. Synd. Hade räknat Iwaku som en stark allierad annars. Han räknas nästan som min.. bror? Antar jag. Inte för att vi var nära direkt, men jag hade inte så många släktingar som liten så man tar vad man får." Achilles fastnade med blicken en bit bort och insåg att han mest bara hade pratat på och visste inte riktigt vad han skulle komma fram till. "Finns det kött över? Allt prat om svamp gör mig.. hungrig." Achilles väntade inte på svar utan som den matglada han var så letade han upp nån övergiven benknota en bit bort som hans stora käkar började bita sig igenom. "SÅ du får berätta nu, några spännande nyheter från Yanamore. Jag menar.. jag har säkert redan hört dem, men jag vill bara vara artig." Sa han med ett retligt flin medan han bet på benet igen.