Azazel Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: En liten oansenlig nyhet, och om flockområden mån 03 jun 2013, 18:59 | |
| Hej C: De flesta av er känner redan till mig. Jag är MoonPhanter, eller MP, och har varit medlem här i ett antal år. Jag är nog mest känd för att jag målar så sjukt mycket bilder. Som ni nog kan gissa, då jag är den som skickar en nyhet, så har jag fått äran att bli en av Moderatorerna här på sidan. Jag kommer främst vara en slags bild-moderator, som uppdaterar karta och sådant, men kommer även hjälpa till att aktivera karaktärer bland annat. Lite allmän info om Moderatorer skrevs i en tidigare nyhet, som ni kan läsa här; https://numoori.swedishforum.net/t1526-presentation-av-vara-moderatorerSom en första Bild-Mod-grej tänkte jag fråga om de som har koll på flockarna skulle kunna kontakta mig angående flockarnas områden, då jag har förstått det som att en del flockar har fått fel område på flock-område-kartan. Ju snabbare jag kan få bekräftat antingen om flockens område stämmer, eller ska flyttas (gärna med korrekt plats angiven, så att jag inte får fel information C; ) desto snabbare kan jag rätta allt och uppdatera kartan så att områdena stämmer. C: Fridens liljor till er alla <3 |
|
Terock
Spelas av : Nattiz
| Rubrik: Sv: En liten oansenlig nyhet, och om flockområden mån 03 jun 2013, 20:13 | |
| Grattis! Eller vad man säger :'D |
|