Pågående Event
Senaste ämnen
» Man kan alltid lära sig mer. [Timo]
Igår på 23:13 av Namida

» Livet ser annorlunda ut nu
Igår på 22:57 av Laria

» Nya äventyr [Hedvig]
Igår på 22:10 av Pixie

» Var den du vill vara [Umbriel]
Igår på 05:45 av Violin

» Den som frågar [Öppet]
fre 10 maj 2024, 22:38 av Tolir

» Döden är det sannaste vi vet [Radagast]
fre 10 maj 2024, 18:38 av Radagast

» Ruskväder (P)
fre 10 maj 2024, 17:20 av Torbjörn

» Spådomskonstens under [Öppet]
fre 10 maj 2024, 16:13 av Tolir

» Sökandet efter den bästa stenen (P)
fre 10 maj 2024, 16:05 av Tolir

Vem är online
Totalt 6 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 6 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Svara mig ärligt [Chi] Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Svara mig ärligt [Chi] Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Svara mig ärligt [Chi]

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Keisuke
Keisuke 
Död 

Spelas av : Ink | Död


InläggRubrik: Svara mig ärligt [Chi]    tor 21 feb 2019, 15:07

Keisuke hade aldrig pratat ordentligt med Chi. Han hade fått gillande blickar, och likgiltiga blickar, men de hade aldrig kommit varandra nära. Keisuke misstänkte att han aldrig skulle komma Chi nära inpå, och med det sagt tänkte han nu försöka få några svar på sina många frågor. Varför fanns han? Varför försvann mamma? Varför var han aldrig närvarande och vad var hans problem? Chi var inte som någon annan inom flocken. Han var höljd i mysterium. Keisuke gillade inte direkt detta. Han ville bara prata, hitta Chi och prata. Lite.

Han hade letat runt lite, stuckit in ansiktet här och där, sökt sin morfar lite här och var. Han var inte så bra på att hitta den han sökte, det hade varit så mycket enklare om han utvecklat telepati eller något. Eld? Ja, det var kul. Förödande. Om han visste hur man använde elden. 

Keisukes gång var säkrare nu, han kände sig mer självsäker efter att ha tränat med sina mentorer. Han hade tillrättavisats för sitt tvivel och bristande pondus, och försökte alltid hålla huvudet högt. Han tänkte gott om sig själv. Mådde prima, faktiskt, även om han var riktigt osäker på vad han spelade för roll i flocken. Det skulle kanske Chi kunna svara på. Någon gång skulle Keisuke springa på honom. Snart, förhoppningsvis.

[till morfarrr]
Chi
Chi 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: Svara mig ärligt [Chi]    lör 02 mar 2019, 22:44

Chi hade varit borta från flocken ett tag. Behövt tid att tänka i lugn och ro. Nu var han dock tillbaka och vandrade igenom Tbbs marker. De röda ögonen lika kalla som vanligt och med den stolta hållningen. Han var trotts allt son till BloodBlossom.

Han stannade upp då doften av en av valparna nådde hans nos. Snabbt svepte han med blicken och såg snart den svarta valpen med den röda manen "Keisuke" Sade han med den neutrala stämman han allt om ofta talade med. "Varför är du inte och tränar med din mentor?" Frågan var inte menad som kritik och rösten var neutral, varken kall eller hård men inte vänlig heller. De röda ögonen betraktade den unga och han lade huvudet på sned. Han hade vuxit mycket sedan Chi såg honom senast och han såg ut att må bra.
 
Svara mig ärligt [Chi]
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Hoppa till annat forum: