Vem är online | Totalt 68 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 68 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Pappa, dö inte... | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Qilaq Död
Spelas av : Ink | Död
| Rubrik: Pappa, dö inte... mån 19 jun 2017, 21:59 | |
| Först Shiro....... DU KAN INTE GÖRA SÅHÄR MOT MIG. Artist's Note: Spyr lite på fjädrarna- Avatarversioner just in case:
|
| Novoka Död
Spelas av : Bönan | Död
| Rubrik: Sv: Pappa, dö inte... mån 19 jun 2017, 22:07 | |
| dö inte fina pappa, du måste få se dina barnbarn :'( och jättefint målat juuu! :3 |
| Qilaq Död
| Rubrik: Sv: Pappa, dö inte... mån 19 jun 2017, 22:09 | |
| HAHAHHAHAHA JA QILOKA THO skruk sa till mig att han var besviken över att det inte blir några barnbarn och jag ba "ah fast... ( ͡° ͜ʖ ͡°)"
|
| Novoka Död
| Rubrik: Sv: Pappa, dö inte... mån 19 jun 2017, 22:13 | |
| AHAHHAHAHAHAH OMG barnbarn it is! c:< peddotafs kommer komma med på ett hörn också hehe |
| Qilaq Död
| Rubrik: Sv: Pappa, dö inte... mån 19 jun 2017, 22:17 | |
| "# tafs NO tell saderk" -Du Priceless. Älskar't. Älskar dem. Älskar allt just nu. Pappa Saderk i mitt hjärta, också. Åh nej. Kom att tänka på en låt bara sådär. Borde inte säga nåt but it's time 2 sin, apparently. Du vet... Hej då pappa ha det bra... Du vet.... Nej. Snälla nej varför cheesus crust what is going on. Trodde jag var förbi det där. Åh. Skyll på Tramptass. |
| Novoka Död
| Rubrik: Sv: Pappa, dö inte... mån 19 jun 2017, 22:28 | |
| HAAHHAHAHAHHAH JAAA min fina hashtag tafs be like #pedosecrets älskar dem också, de är såååå fina ;u; <333 OCH SADERK VÅGAR INTE DÖ! NEJ
AHHAHAHAHAHA BÄSTA LÅTEN, hejdå pappa hade braaaa, blame it all on pedotafs <3 |
| Qilaq Död
| Rubrik: Sv: Pappa, dö inte... mån 19 jun 2017, 22:30 | |
| Hahaha detta börjar spåra liiiiite. Meeeeen vi hoppas. Och ber. Saderk helad, Qiloka, och vulpisar. |
| Novoka Död
| Rubrik: Sv: Pappa, dö inte... mån 19 jun 2017, 22:36 | |
| |
| Tramptass Död
Spelas av : Tafs | Död
| Rubrik: Sv: Pappa, dö inte... tis 20 jun 2017, 22:59 | |
| vet inte varför jag tycker pedofili och incest passar devils så bra... :default:
OCH SADERK VÅGA INTE DÖ.
#prayforincestpups #peddotafsapproves |
| Qilaq Död
| Rubrik: Sv: Pappa, dö inte... tis 20 jun 2017, 23:05 | |
| HAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAA HAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHAHHAH AHAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAA AHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHAHHA HAHAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA AAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHAHH AHAHAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH AAAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHAH HAHAHAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHA HAAAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHA HHAHAHAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAH AHAAAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAHAHAAHAHA
ok ink det räcker alltså det här gjorde min dag |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Pappa, dö inte... | |
| |
| | Pappa, dö inte... | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |