Vem är online | Totalt 119 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 119 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Vit söker .. någonting! | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Vit
Spelas av : Julia
| Rubrik: Vit söker .. någonting! fre 17 feb 2017, 20:28 | |
| Hej på er!
Nu är det så att jag inte riktigt vet vad jag ska göra av Vit nu efter ZE 2016. Hon har hittills vandrat med sina syskon men det är tydligen tänkt att de ska ta sig skilda vägar från Ken-Yak nu.
Jag har alltså absolut inga planer för henne, så tänkte kasta ut ett meddelande och se om det finns någonting för henne därute. Vad som eftersöks är lite luddigt, men möten? Någon att hitta på en random plot med? Eller inkludera henne i en redan existerande? Trubbel? Lättsamheter? Kompisar? Vandringskamrat? Fiende? Liten flört över rollspelets gång kanske? ;D
Ja, vad som helst helt enkelt. Förutom blixtförälskelser och sånt.
Vit är i senare tonåren numera och är en väldigt snäll liten (ganska stor) tik med ett sant lejonhjärta som gömmer sig under den mesiga fasaden. Jag har inte rollspelat henne mycket som äldre så det blir spännande!
Fridens! |
| Zaham
Spelas av : Exy
| Rubrik: Sv: Vit söker .. någonting! fre 17 feb 2017, 20:53 | |
| Har just starta upp Zaham och han skulle villa träffa andra vargar |
| Xerxes
Spelas av : Siri
| Rubrik: Sv: Vit söker .. någonting! fre 17 feb 2017, 22:11 | |
| Asså åååh, om jag kunde så skulle jag vilja att Xerxes fick flörta lite med Vit men nu har han ju redan så full tidslinje så... oh well! Jag har Cry i IA och jag tror att Vit och han kanske skulle kuna bli kompisar? Sen finns Aena i Azheka som vandrar söderut men som ska vandra norrut därefter så någon gång kanske de kan flörta leka med varandra? :'D Sen har jag också Levanea som söker roll som är runt Snöslätten/Kaiwood |
| Vitnos Död
Spelas av : Dick | Död
| Rubrik: Sv: Vit söker .. någonting! fre 17 feb 2017, 23:31 | |
| :fingerguns: (I just had to try that out) Jag skulle gärna möta vit med Muppen eller Nos-fisen. Det var ett tag sedan jag rollspelade så gärna ett litet ett ^^' |
| Vit
| Rubrik: Sv: Vit söker .. någonting! tis 21 feb 2017, 22:31 | |
| UPDATE: Vit finns numera på Numoorislätten.
Zaham: Vit träffar honom gärna. Vart finns han någonstans?
Xerxes: Haha, han skulle gärna få flörta med Vit, om det inte var så att hon inte är vuxen ännu haha. Kan han ta sig till Numoorislätten så han de gärna träffas ändå.
Vitnos: Gärna, vill du starta något? :fingerguns: |
| Ökker
Spelas av : Dick
| Rubrik: Sv: Vit söker .. någonting! tis 21 feb 2017, 23:02 | |
| Jag kan alltid pröva Numoorislätten it is then? |
| Malvado Död
Spelas av : Merran | Död
| Rubrik: Sv: Vit söker .. någonting! ons 22 feb 2017, 13:49 | |
| Åhh Leviathan vill jättegärna möta Vit :D De är i samma ålder och allting! Han strosar runt i Döda Skogen, men kan mycket väl ta sig till Numoorislätten tänker jag 8D |
| Vit
| Rubrik: Sv: Vit söker .. någonting! ons 22 feb 2017, 20:29 | |
| Ökker: Go for it!
Malvado: Vit möter gärna Levi! :D Jag kan ta mig friheten att starta detta rollspel, har fått iväg lite gamla äntligen.. |
| Vitnos Död
Spelas av : Dick | Död
| Rubrik: Sv: Vit söker .. någonting! tor 23 feb 2017, 01:40 | |
| |
| Malvado Död
Spelas av : Merran | Död
| Rubrik: Sv: Vit söker .. någonting! fre 24 feb 2017, 09:10 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Vit söker .. någonting! | |
| |
| | Vit söker .. någonting! | |