Vem är online | Totalt 115 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 115 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Söker en väg in~! | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Tsubasa
Spelas av : Utau
| Rubrik: Söker en väg in~! tor 05 sep 2013, 17:22 | |
| Hejhej! Jag har aldrig rollat här på Numoori förrut, men det skulle vara trevligt att prova hur det känns att rolla Tsubasa på det sätt ni använder här. ^^ Tsubasa har precis vandrat in i Numoori norrifrån, genom glaciären och bergen... Jag tänkte släppa henne fri vid den norra floden i Eriinari, finns det några rollspelsugna människor där någonstans? ...Som inte har något emot att rolla med någon som inte är van erat system? :P |
| Diversea Död
Spelas av : Elsa | Död
| Rubrik: Sv: Söker en väg in~! tor 05 sep 2013, 17:29 | |
| Skulle vilja, men jag har inga i närheten. Släpp henne mer centralt XD |
| Tsubasa
| Rubrik: Sv: Söker en väg in~! tor 05 sep 2013, 18:00 | |
| Jag skulle gärna släppa henne i mitten, men det är en del av hennes bakgrund att komma utifrån och... Well, hon är ganska halt. Jag kan inte dra henen så långt. ÒwÓ' |
| Chi Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: Söker en väg in~! tor 05 sep 2013, 18:16 | |
| Kan inte rolla just nu men har nog nån karris som skulle unna dyka upp där (Typ min albino hane Navareil).
Skapa ett rollspel till honom där och så svarar jag då jag får tid :-) |
| Tsubasa
| Rubrik: Sv: Söker en väg in~! fre 06 sep 2013, 07:35 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Söker en väg in~! | |
| |
| | Söker en väg in~! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|