| Söker.... | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Artemis Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Söker.... sön 04 maj 2014, 22:26 | |
| ....bara lite folk som känner för att stöta på Artemis. Eller bara råkar korsa hennes väg. Jag vill rolla lite mer med henne.
Artemis är en inte så trevlig typ. xD Det är inte lätt att få hennes gillande. För hon gillar ingen. Och respekt är något hon förväntar sig från andra men det kan ta evigheter innan man ens är värd något som helst intresse från hennes sida.
Men ja, hon behöver möta på fler vargar. :3 |
|
Dominus Död
Spelas av : My | Död
| Rubrik: Sv: Söker.... sön 04 maj 2014, 22:30 | |
| Hon kanske kan möta Sæculi? c: Han är besatt av demonen Rikanda men är inte elak i grunden, så~ Något annat viktigt att veta är kanske att han bara pratar om numorian (engelska). :3 |
|
Artemis Död
| Rubrik: Sv: Söker.... sön 04 maj 2014, 22:43 | |
| Sæculi verkar söt. :) Artemis talar Nordspråk, Nimorian och Cazari. ^_^ De kan gärna träffas. :) Vart är Sæculi? Artemis är typ. Omkring Kawazatri/Byoomi.
|
|
Dominus Död
| Rubrik: Sv: Söker.... sön 04 maj 2014, 22:47 | |
| Jag har ännu inte startat honom, men hade tänkt kring Storkärr/Stormstäppen, men eftersom både Kawazatri och Byoomi ligger i närheten spelar det ingen roll. C': |
|
Artemis Död
| Rubrik: Sv: Söker.... sön 04 maj 2014, 22:50 | |
| Okee. :) Blir det bra där då? Har du lust att skapa? :3 |
|
Dominus Död
| Rubrik: Sv: Söker.... sön 04 maj 2014, 23:05 | |
| Jag kan skapa ett i Byoomi, om det blir bra? C: |
|
Artemis Död
| Rubrik: Sv: Söker.... sön 04 maj 2014, 23:06 | |
| |
|
Midnight Vandrare
Spelas av : Tzou
| Rubrik: Sv: Söker.... mån 05 maj 2014, 04:38 | |
| |
|
Naberius Död
Spelas av : Nish | Död
| Rubrik: Sv: Söker.... mån 05 maj 2014, 08:34 | |
| Naberius är bara allämnt underlig och minst lika främlingsavstötande xD frågan är bara vad som kommer hända.. ett helt roll sör de bara stirrar på varandra? x'D Vi kan iofs vara så att de redan träffats tidigare där stuff happend eller nått :b |
|
Artemis Död
| Rubrik: Sv: Söker.... mån 05 maj 2014, 20:53 | |
| Mid: Hon kan råkas med Mid om du känner för det. :)
Naberius: Haha. xD Artemis är nog inte den som bara skulle stå och stirra på någon annan. xD Hon skulle nog mer känna för att elegant svepa bort från platsen och låta stirraren sukta efter henne. xD Men de kan råka på varandra. :) Det kan bli spännande. Och det kan mycket möjligt vara så att de råkat på varandra tidigare. Om du känner för att diskutera fram något. :3 På vilken tass de ska vara med varandra. x3 |
|
Nehexor Vampyrjägare
Spelas av : Nish
| Rubrik: Sv: Söker.... tis 06 maj 2014, 06:59 | |
| Jag skrev i din giv akt tråd btw ;D
Han inre mörker/mörkervargsattribut gör att han an kännas obehaglig att vara med (eller frammana andra negativa känslor i mindre grad) så hur deras senaste möte gick är lite upp till hur artemis reagerar på nästan känna sig hotad (ish xD *master of explaining stuff*) och när ungefär de träffafes xD (ska vi ta resten över PM? :b ) |
|
Natanh
| Rubrik: Sv: Söker.... tis 06 maj 2014, 11:07 | |
| Artemis: Yush :3 Vem ska starta? ^^ (Mid~) |
|
Artemis Död
| Rubrik: Sv: Söker.... tis 06 maj 2014, 20:19 | |
| Naberius/Nehexor: Artemis har ett kraftfält som skyddar henne från psykiska attacker. Men obehag kan hon ju känna.
Mid/Ittindi: Du får gärna skapa. :3 |
|
Midnight Vandrare
| Rubrik: Sv: Söker.... ons 07 maj 2014, 17:03 | |
| |
|
Artemis Död
| Rubrik: Sv: Söker.... ons 07 maj 2014, 19:09 | |
| Midnight: Jag har svarat. ;) |
|