Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:05 av Myrda

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

Vem är online
Totalt 18 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 18 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Roll/Relationer/Någonting... Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Roll/Relationer/Någonting... Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Roll/Relationer/Någonting...

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Kali
Kali 
Crew
Död 

Spelas av : Zara | Död


InläggRubrik: Roll/Relationer/Någonting...    lör 13 aug 2011, 14:36

Jaah, mina ''ynglingar'' skulle behöva se lite mer av världen, träffa lite vettigt och ovettigt folk, vargfolk, errh, ja, någonting xD

CHAYAN - En smått underlig valp från TBB, knappast vad man kallar en genomsnittlig valp, utan en stor tänkare som ser på världen på ett rätt så underligt sätt, han är nog lite av ett mysterium även om jag inte rollat allt för mycket med honom ännu. Chay skulle verkligen behöva relationer, både positiva såsom mer negativa, men helst inga dödsfiender, annars är det mesta lugnt 8D

HAVANAH - En sprallig, livlig liten valp från Qu som i vanliga fall är otroligt nyfiken och äventyrslysten och längtar efter att se mer av världen och träffa nya vargar, naiv och väldigt ung fortfarande. För tillfället så är hon dock rätt så deppig över sin försvunna syster så någon vänlig bekantskap som skulle kunna få henne på andra tankar skulle passa bra, men inga fiender helst, hon är liiite liten ännu ^^

MITHRILE - Knappast någon valp eller ens yngling längre, men likväl så skulle han behöva träffa lite vargar, onda som goda, neutrala som underliga individer, spelar inte så stor roll. Han är rätt underlig, ställer sig egentligen inte på någon sida i världen även om det tydligt lutar emot att han är neutral nästan på gränsen till ond, och han är en sådan som tar dagen som den kommer, ser vad livet för med sig, och vem vet vad livet kommer slänga åt hans håll xD

Kali har visserligen fullt på roll för tillfället, men även hon skulle behöva relationer. En liten ond psykstörd jävel från TBB som finner nöje i andras smärta och missöden, och kan ha en attityd som heter duga. Orädd och tvekar sällan. För det mesta så ser man dock henne med ett dött uttryck, andra gånger med ett kyligt och lömskt flin på läpparna, man vet aldrig vart man har henne, om hon mot all förmodan finner en intressant eller om hon endast messar med ens hjärna går sällan att veta.

Antar att det var det dårå, om någon känner sig intresserad så är det bara att svara här ^^ jag kan dock sätta in en liten notis, det typ sprätter i fingrarna efter att få skriva, och har en känsla av att mina inlägg kommer bli rätt så långa och utförliga för tillfället, så gärna någon som orkar med det, men det är bara en liten förvarning 8D
Black
Black 
 

Spelas av : Eve


InläggRubrik: Sv: Roll/Relationer/Någonting...    lör 13 aug 2011, 15:05

Oooooouh 8D
Jag vill rolla! NU! 8')

Så..ja? Vilka karrisar har jag här då.. *rota runt med näsan i en låda*
Hmm...okej...

BLACK: En.. ja, vad ska man säga? Han var min första skapelse här på numoori, verision 2 för att vara exakt, och rätt mycket har fått hända honom sedan jag var ny här.
Eftersom han alltså kom först samtidigt som mig, har han fått stå ut men min egen utveckling xD
I början - massor av stavfel, missförstånd och märkliga uttryck.
Men nu har jag lärt mig 8)

Han är en lugn och sansad karghane från Cierzo, och precis som vem som helst har han sina olika sidor.
Vissa dagar är han världens deppigaste vi-kommer-alla-att-dö-ändå-typ, andra dagar en lekfull..varg.
Han kan alltså vara hotfull, skrämmande och krigslysten, eller vänlig, förstående och varm.
Öh.. det beror på x)
(alltså också på vem han möter och hur den bemöter honom ;))


FALLULAH: Är just nu en ganska hård bitch som tar alla hanar med en nypa salt.
Detta eftersom hennes livs kärlek inte kommer till nya numoori (och oss spelare imellan alltså lämnat/dumpat/whatever, henne)

Men hon kan också vara helt lovely och gärna förför hon hanar som inte tänker sig för, mest för att leka med dem.
Hon testar gärna folk när de möts, ser hur långt hon kan gå med dem.
Hon är min lilla rosa fluff-prinsessa<3 ^^
(och min andra karris)

DUKE: Har jag inte rikigt kommit igång att rolla med sedan flytten, men kan försöka. :-)
Han bryr sig i stort sett inte alls om andras problem - tvärt om.
Han retas gärna och även han gillar att testa folk.
Liksom.. psyka x)
Han har en kall gul, genomträngande blick som säger: 'Käfta inte emot mig, i don't care' eller någonting i den stilen :>

Han har ganska precis träffat Duchess, och de kastar drypande sarkasm och förolämpningar på varann, vågar inte rkänna för sig själva att de egentligen är ganska kära.
^^

Sen har vi då...

TAVAR: Min lilla blodsugande creepy-thing.
Direkt när man träffar på honom vill man vända om x)
Han är kall, rå och älskar att håna "vanliga, levande" vargar.
Han ser ner på dem, ser sig själv och sina jämlikar som gudar, nästan.
(okej, någon behöver plocka ner den killen på jorden...? fast det skulle egentligen inte gå.)
Han är vampyr, och jag har ingen aning om hur länge han varit femton år.
Det var inte jag som skapade honom - adopterade honom för ett par verisioner sedan :-)
Kort sagt: Möter någon honom hoppas jag alltid att de, för sitt eget bästa, håller koll på vad han gör ;-)


KANTO: Ska precis till att lämna mamsen, Cuywendz, i ett roll som pågår. Men jag antar att jag kan rolla nu med honom utanför det - och sedan skriva det efter lämna-mamma-rollet på tidslinjen, om du fattar? ^^
Jag orkar inte riktigt beskriva den spillevinken, utan kopierar en liten text från hans press istället :-)

Kanto är en glad, sprallig och nyfiken liten sak.
Han älskar at göra räder och upptäcktsresor, och hittar alltid något nytt och spännande att utforska.
Han älskar att leka, men möter han en främling händer den att svansen slokar.
Kanto är lätt att känna igen på de varmt bruna ögonen, det sprudlande skrattet och att han alltid är på språng.

Kanto är en manvarg, precis som modern, och klarar hettan på savannen mycket bra.


MASQUERADE: Min pöjk<3 (Känner att jag gullar lite för mycket med mina karrisar o.O)
Han är en fundersam lill-vuxen valp, som ändå har nyfikenheten i sig.
Men senare, när han vuxit och sett mer, försvinner nog det med världsvanan.
Han är stum - men kommer snart upptäcka telepatiska förmågor.
Vet dock inte om jag kan rolla med honom utanför familjerollet - han föddes alltså nyss xD

JINX: Du kan få höra om henne om du vill - men hon är inte ens skapad ordentligt ännu ;-)


De var de vargar jag har på nya sidan ^^ Resten ligger och skräpar nånstans...
Jao :D


Kali
Kali 
Crew
Död 

Spelas av : Zara | Död


InläggRubrik: Sv: Roll/Relationer/Någonting...    lör 13 aug 2011, 15:22

Jaa, vart börjar man xD

Hade gärna sett Kali messa med någon, men fullt med roll, så går det med det xD
Maha, jag vet inte vilka som vore mest intressanta att rolla, vad tycker du, vem vill du helst rolla med, eller möta?? För mig spelar det inte så stor roll vem jag rollar med av de mina, alla behöver få rollas med :3
Armageddon
Armageddon 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: Roll/Relationer/Någonting...    tor 18 aug 2011, 17:27

MIN yngling behöver realtioner och ja jag ska verkligen snart svara på rollet med Mithrile, me Mikayo xD
Hon känns bara lite seg för tillfället, så det är därför det tar tid.

Geddon vill träffa alla ynglingar CHAYAN , KALI Vilka som,men helst i TBB, fast egentligen inget måste xD
Kali
Kali 
Crew
Död 

Spelas av : Zara | Död


InläggRubrik: Sv: Roll/Relationer/Någonting...    tor 18 aug 2011, 17:44

Åh, trevlans ^^ skulle nog kunna låta Kali möta Geddon, för verkar inte som att det där rollet som var tänkt med henne kommer ske just nu, så ja, hon har nog en plats ledig, och hon är lite intressantare att rolla med än Chay för tillfället 8D måste dock säga att jag för tillfället inte lyckas få ihop ett enda inlägg, troligen pga att min hjärna är full på annat och stressad, men hade tänkt försöka sätta mig ner och svara i lite roll ikväll, får se hur det går ^^
Armageddon
Armageddon 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död


InläggRubrik: Sv: Roll/Relationer/Någonting...    tor 18 aug 2011, 18:00

Nice, jag kan skapa senare kväll ^^
Kali
Kali 
Crew
Död 

Spelas av : Zara | Död


InläggRubrik: Sv: Roll/Relationer/Någonting...    tor 18 aug 2011, 20:27

Great ;)
 
Roll/Relationer/Någonting...
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Relationer & roll :3
» Relationer och roll!
» Relationer och Roll
» Roll och relationer sökes :D
» Sökes: roll och relationer
Hoppa till annat forum: