| Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ | |
|
+4Ayame Nellaahh Thanatos Shikage 8 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Shikage Vandrare
Spelas av : Nelly
| Rubrik: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ ons 21 sep 2011, 16:18 | |
| Nån som har en varg som har antingen is elr skuggor som kraft? Kage behöver lära sig lite mer enligt mig, så skulle gärna ha en lärare :3 Ålder spelar ingen större roll, så länge inte vargen är under 17 x) Skulle bli glad isåfall<3
//Nellaahh
Senast ändrad av Shikage den ons 21 sep 2011, 19:01, ändrad totalt 1 gång |
|
Thanatos Död
Spelas av : Eve | Död
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ ons 21 sep 2011, 17:26 | |
| Thana har vatten i alla dess former som kraft ;D Fast hon är döv... och själv inte alls lärd x'D Såå.. nej :c |
|
Nellaahh Död
Spelas av : Nelly | Död
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ ons 21 sep 2011, 19:00 | |
| |
|
Ayame
Spelas av : Tatchit
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ ons 21 sep 2011, 21:03 | |
| Tror Angelus har skuggkrafter *känner mig lite stalker...* Nejmen skicka ett PM till Angelus , eftersom jag tror han har skuggkrafter 8> |
|
Stitch Död
Spelas av : Merran | Död
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ ons 21 sep 2011, 22:48 | |
| Min Malvado har iskrafter, och han agerar gärna lärare :D |
|
Shikage Vandrare
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ tor 22 sep 2011, 06:29 | |
| Jaaouw =D Haha, kan man ha två lärare samtidigt? x) För jag vet inte om jag vill träna mer på skuggor eller isen, haha ^^ Nu slipper Kage köra lärasigsjälvracet =D |
|
Locura Vampyr
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ tor 22 sep 2011, 10:39 | |
| Haha, yeeeey! Angelus är omtalad 8D
Nej, men han är min karaktär och nog kan han säkert lära dig... Dock är han lite speciell av sig, så att säga. Och han skuggor är inte som alla andras heller, men han har ganska bra koll på hur dem fungerar i alla fall ;D |
|
Malvado Död
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ tor 22 sep 2011, 14:29 | |
| Läste lite om hur Kage's iskraft fungerade, eller i alla fall det han lärt sig so far... Mallis kan dock inget om att kombinera skuggor och is. Han kombinerar eld och is. Men han kan lära ut att t.ex dra ur all kyla ur luften, samt frysa saker och frysa vatten. Hans kraft kan dock inte frysa andra vargar eller djur. Men han kan lära ut i mån om kunskap i alla fall :) |
|
Fiero Död
Spelas av : Embla | Död
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ tor 22 sep 2011, 15:06 | |
| Min Ijin har Mörker och Is kraft. Det är snarliky skugga och is.. Nu har du ju redan två kandidater och så
Men anmäler ändå mitt intresse. Skulle vara bra för att kasta upp Ijin ur inaktiviteten igen :3 |
|
Nellaahh Död
Spelas av : Nelly | Död
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ lör 24 sep 2011, 14:13 | |
| Jaaaa :D Många wölfar att leka med >:) Meeeen, vill gärna lära lite av Angelus, fast Kages skuggor kan inte viska utan bara berätta med bilder vad de ser ^^ Och sen - skulle Malvado kunna lära ut lite isssssss? :)
Skulle vara kul :D |
|
Shikage Vandrare
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ lör 24 sep 2011, 16:01 | |
| Fast har bara plats att börja med en av dem, tills jag avslutat något av mina roll. |
|
Locura Vampyr
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ sön 25 sep 2011, 21:34 | |
| Angelus har då plats för ett roll i sin tidslinje 8D
Och ja, det kommer nog att bli intressant då! Så kan de typ jämföra sina skuggor med varandra, hahaha ;D Nejmen, jag vet inte.. Men som sagt, Angelus lär gärna din lilla Shikage om skuggor, eftersom att han kan typ det mesta eftersom att han har växt upp med dem ;D Med andra ord, han har haft skuggorna som kraft hela livet och så han har lärt sig en hel del. Så det är bara att vi skapar ett roll så fixar han det 8D |
|
Shikage Vandrare
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ tis 27 sep 2011, 22:03 | |
| Ja 8D Pm-ar dej nu =) ( angelus asså, haha xD) |
|
Malvado Död
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ ons 28 sep 2011, 16:44 | |
| Yes, Mallis kan lära ut så mycket han kan :) Bara att skicka ett mejl när du har plats för ett roll :) |
|
Shikage Vandrare
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ ons 28 sep 2011, 16:59 | |
| Vill avsluta det med Dyami, hon har inte svarat på nästan tre veckor D: När kan man kalla ett roll oaktivt? o.o |
|
Malvado Död
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ ons 28 sep 2011, 19:25 | |
| Well, om hon inte svarat på så länge och inte heller gett någon anledning till varför så hade jag nog kallat det oaktiv vid det här laget :P |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ | |
| |
|
| Nån liten wolfis som kan skuggor elr is? Kage vill gärna lära ^^ | |
|