Vem är online | Totalt 117 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 117 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Ceylon söker kompisar 8D | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Ceylon
Spelas av : Julia
| Rubrik: Ceylon söker kompisar 8D sön 28 sep 2014, 15:00 | |
| Nu har jag hållt på Ceylon i två månader, planerat och fixat med information etc, och tänkte att det är dags för honom att börja rollspelas nu! All info om honom finns på hans wiki, HÄR!Söker alltså rollspel till honom, händelser och relationer, whatever som kan ordnas :D |
| Temptation
Spelas av : Gladkatt
| Rubrik: Sv: Ceylon söker kompisar 8D mån 29 sep 2014, 10:42 | |
| någon utav mina möter honom gäääärna ^^
Har Ib i Kawazatri, hon e ganska reserverad av sig dock. Matoaka i Itrozo/Ötamon, hon e gullig och glad av sig och hon gillar att prata, hon är också ganska ung ^^ Temptation befinner sig i norra Kaiwood, han e bara bäbis men har också elektricitet krafter :3 Alduin i lövskogen, han e ganska försiktig av sig
är du sugen på att möta någon ? :> |
| Ceylon
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Ceylon söker kompisar 8D mån 29 sep 2014, 11:58 | |
| Han kan gärna träffa Ib i Kawazatri, förutsatt att det utspelar sig på den lilla Kawazatrisvansen som går runt solstäppen någonstans ^^' |
| Huyana
Spelas av : Punkis
| Rubrik: Sv: Ceylon söker kompisar 8D mån 29 sep 2014, 12:54 | |
| Jag har också några, men dem håller sig på den norra breddgraden :) Om du har någon där är det bara att kontakta: Tear Blindir Ninäd(Lite full just nu) Tezuka El'the Immiker(Också rätt full) Naima-finiarel Huyana
Så ska vi nog kunna ordna nått x3 |
| Ib
| Rubrik: Sv: Ceylon söker kompisar 8D mån 29 sep 2014, 14:09 | |
| Skulle säkert kunna funka, ska du eller jag starta? |
| Temptation
| Rubrik: Sv: Ceylon söker kompisar 8D mån 29 sep 2014, 14:42 | |
| Åh andra sidan vill jag gärna starta Chentl, så då kan han befinna sig vart du vill haha ;) |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Ceylon söker kompisar 8D | |
| |
| | Ceylon söker kompisar 8D | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |