Vem är online | Totalt 113 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 113 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Vill rollaaaaa :D | |
|
+5Gideon Erathor Ethanimero Black Ib 9 posters | Författare | Meddelande |
---|
Gideon
Spelas av : Nira
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D mån 13 okt 2014, 11:16 | |
| Ska du eller jag skapa? :D Förlåt.för seeeegt svar men måste fixa mail-grejer här på sidan så att allting kommer till en och samma mail så jag inte missar något xD |
| Ib
Spelas av : Gladkatt
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D mån 13 okt 2014, 21:38 | |
| Hahah, nemas problemas, jag kan starta om du vill :) |
| Ib
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D tor 23 okt 2014, 22:47 | |
| |
| Ib
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D sön 26 okt 2014, 10:15 | |
| |
| Vincentas
Spelas av : Jeovani
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D sön 26 okt 2014, 11:31 | |
| Jag har en liten Silanni valp som jag tänkte ska gå vilse i bergen efter att ha tappat bort sin syster, så om Matoaka fortfarande är Itrozo/Ötamon så kanske det skulle vara möjligt att de möttes på berget eller i norra Ötamon? :'3 Vill nämligen börja rolla med Netar, då ja inte gjort det något efter att jag adopterade honom~~ |
| Ib
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D sön 26 okt 2014, 11:49 | |
| Låter bra, :) De kan väl träffas i ötamon då? |
| Vincentas
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D sön 26 okt 2014, 11:51 | |
| Låter fint, vill du starta eller ska jag göra det? :'3 |
| Ib
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D sön 26 okt 2014, 11:53 | |
| om du vill är det toppen ^^ |
| Vincentas
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D sön 26 okt 2014, 11:55 | |
| Sure, ska bara ta en snabb dusch o se om ja får ihop en start innan mitt besök kommer :'D |
| Netar Valp
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D sön 26 okt 2014, 12:23 | |
| |
| Bubblex
Spelas av : Bubblex
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D tor 30 okt 2014, 16:25 | |
| Jag fattar inte grejen med rs. Hur gör man? xd |
| Yargol Crew
Spelas av : Kreftropod
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D tor 30 okt 2014, 17:33 | |
| Menar du "rollspel" med "rs" Bubblex? C: Du kan läsa om hur du kommer igång på sidan på Numooris egen Kom igång sida, som du ska ha fått en länk till i ditt välkomstmeddelande, och som också länkas högst upp i forumet. Kan länka till den åt dig här också: https://numoori.swedishforum.net/h21-kom-igangSkulle informationen där, och i länkarna som du hittar på den sidan, inte täcka alla frågor så kan du läsa sidans Vanliga frågor, som du hittar såväl i huvudmenyn under knappen "Vanliga frågor", och via länken här: https://numoori.swedishforum.net/faqOm du fortfarande undrar något, efter att ha läst Kom igång-sidan, länkarna därifrån och Vanliga frågor, så ställ gärna frågor i forumet "Kontakta Admins", så ska vi i Crew svara så snabbt vi kan. Eller skicka ett PM till någon av oss ur Crew C: Nu ska jag inte fylla den här tråden med mer off-topic prat. Om du undrar något Bubblex så läs infon på sidorna jag länkade, eller skicka en fråga i Kontakta Admins forumet, eller skicka ett PM till oss i Crew så hjälper vi dig C: Fridens liljor~ /MPh |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Vill rollaaaaa :D | |
| |
| | Vill rollaaaaa :D | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |