Vem är online | Totalt 171 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 171 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| [Avslutat] Dags att adoptera bort | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Sitera Vandrare
Spelas av : NJ
| Rubrik: [Avslutat] Dags att adoptera bort sön 03 aug 2014, 15:15 | |
| Hej nu har jag kommit fram till att adoptera bort min älskade karg hona Lirio.Hon var min andra karaktär här på numoori och betyder en hel del för mig.Men jag har för många karaktärer att ta hand om så måste släppa min stjärna. Reglerna är enkla om man vill adoptera henne.Byt e-mail och försök hålla hennes personlighet som den är.Skulle bli överlycklig om ni behöll hennes utseende.Och fortsätt snälla i flocken hon är med i kanske inte hur länge som helst om ni inte känner för det men i alla falla ett tag. Annars har ni fria händer till att göra som ni vill. |
| Sitera Vandrare
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Dags att adoptera bort mån 11 aug 2014, 20:07 | |
| |
| BloodQueen
Spelas av : Nickie
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Dags att adoptera bort sön 07 sep 2014, 20:35 | |
| Jag blev jätte intresserad av den lilla damen :3 |
| Sitera Vandrare
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Dags att adoptera bort sön 07 sep 2014, 20:41 | |
| |
| Eori Död
Spelas av : Nickie | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Dags att adoptera bort sön 07 sep 2014, 20:45 | |
| Så, tror du jag kan ta över henne? :3 vill jätte gärna sätta igång henne och göra enmassa skoj me denna damen :D //Nickie BloodQueen mfl. |
| Sitera Vandrare
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Dags att adoptera bort sön 07 sep 2014, 20:46 | |
| Ja det tror jag. Får jag veta vad du har planerat för damen? Vill gärna veta innan jag säger ja:) |
| Eori Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Dags att adoptera bort sön 07 sep 2014, 20:53 | |
| Självklart ska hon vara kvar i den flocken som hon nu är medlem i, det är ingen snack om saken. Sen tänkte jag att hon skulle hitta lite "bestfriends" o passa på o leva livet som ungdom, kanske lyckas man hitta hennes lilla kille :3
Ja tänkte sedan att hon ska bosätta sig runt området Kawazatriskogen :) då hon är lik ett kattdjur, svart panter. Om man räknar bort vargansiktet så ser hon ut som en panter.
Sedan när hon börjar bli mogen nog så fundera ja på om hon ska få valpar med hennes livs partner :) |
| Sitera Vandrare
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Dags att adoptera bort sön 07 sep 2014, 20:57 | |
| Låter som en trevliga planer du har för henne. Efter den infon säger jag ja till adoptionen. Skickar lösen till dig via pm. |
| Eori Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Dags att adoptera bort sön 07 sep 2014, 20:59 | |
| ÅÅÅH tack så mycket!! Skicka till BloodQueen :3 |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Dags att adoptera bort | |
| |
| | [Avslutat] Dags att adoptera bort | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet