|
Vem är online | Totalt 133 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 133 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| [Avslutat] Adoptera bort Zonja | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Lirio Död
Spelas av : Nickie | Död
| Rubrik: [Avslutat] Adoptera bort Zonja mån 21 okt 2013, 21:18 | |
| Hej nu har jag inte varit aktiv på Zonja på riktigt länge och jag tror inte att jag kommer vara det häller på mycket länge. Jag vill inte döda henne så jag har bestämt mig för att adoptera bort henne. Ni får ändra på henne om ni vill det gör mig inget bara ni inte mördar henne eller låter henne stå och samla dam som jag har gjort för man kan komma rätt lång med henne. Jag som ni har säker läst så har hon en syster Sitera och jag vill att de ska vara systrar om det är okej. Ni kan gå in på den här länken för att få lite mer info om Zonja https://numoori.swedishforum.net/u408Ja det var allt jag hade att säga och jag hoppas verkligen att det finns någon på sidan som vill adoptera henne. |
| Taher
Spelas av : Strössel
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Adoptera bort Zonja mån 21 okt 2013, 21:23 | |
| Känner mig intresserat att ta henne.:) |
| Lirio Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Adoptera bort Zonja mån 21 okt 2013, 21:26 | |
| Vad roligt säg bara till när du känner dig helt säker så fixar vi resten sedan. |
| Tlalocan Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Adoptera bort Zonja mån 21 okt 2013, 21:43 | |
| En fråga. Hur kan u adoptera bort henne om hon är död?
• Z O N J A • Dog den 01/10-2013 av ut torkning och undernärd. |
| Lirio Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Adoptera bort Zonja mån 21 okt 2013, 21:50 | |
| ja det är en mycket bra fråga.hade glömt det helt och hållet. Strunta i allt det jag har skrivit och tack så mycket för du sa det måste börja ha koll på saker och ting. |
| Tlalocan Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Adoptera bort Zonja mån 21 okt 2013, 21:53 | |
| Ja för jag vet att jag kikade på Zonja och tyckte det var synd att hon var död för hon var fin. |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Adoptera bort Zonja | |
| |
| | [Avslutat] Adoptera bort Zonja | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |
|