Jag har funderat ett tag på att adoptera bort Marcela.
Tänkte i alla fall se om det kan finnas intresse.
Marcela är dotter till giftvargen Dislo ( halvbror till Sleazoid ) och infernovargen Leon. Marcela är född och uppvuxen i flocken TDN och har fortfarande minnen därifrån. Leon gav valparna en tuff uppväxt och hon talade ofta på spanska så Marcela talar med spansk accent och kan språket väl. Marcela talar även både Nordspråk och Nimorian.
Marcela är ca 25 år så hon är vuxen och redo för vad livet har att erbjuda. Hon är typ neutral så det går att utveckla henne åt vilket håll man känner för. Marcela samlar på information. Hon är en sådan där som vill veta så mycket som möjligt om allt möjligt. Man vet aldrig när information kan vara avgörande. Men hon delar sällan med sig själv av informationen hon sitter på om det inte gynnar henne själv. Hon tänker på sig själv i första rum men är inte direkt egocentrisk. Hon tycker bara att henne själv är den viktigaste personen.
Det är så jag har rollat henne i alla fall. Jag har även rollat henne som att hon föredrar sällskap framför att vara själv. Så får hon chansen att spendera lite tid med en annan varg så väljer hon att göra det än att gå vidare och mind her own business.
Marcela's utseende har jag själv designat men det går såklart att ändra hur hon ser ut om man vill.
Finns det frågor så är det bara att ställa dem.
Finns det någon som skulle vara intresserad av att adoptera söta Marcela??