Vârcolac Utvandrad
Spelas av : Zee | Utvandrad
| Rubrik: [Avslutat] Adoptera Varco? tor 20 jun 2019, 18:06 | |
| Jag har, efter mycket velande, bestämt mig för att göra mig av med Vârcolac. Har inte mycket motivation för honom kvar, och vet inte riktigt vad jag ska göra av honom. Jag tycker dock lite för mycket om honom för att döda honom, så därför tänkte jag se om någon skulle vara intresserad av att adoptera honom. Det skulle vara väldigt kul om han blev kvar på sidan. Annars kommer jag låta honom utvandra från Numoori. Vârcolac är en storvuxen varg, cirka 30-35 år, med ett ganska alldagligt utseende. Hans ena öga är gult, det andra är grönt. Personlighetsmässigt är han ganska strikt och reserverad att prata med, och han ler sällan. Men han har en mjukare sida också, även om han sällan visar den och det krävs mycket för att nå dit. Han besitter krafterna inre mörker och telepati, och är inte mycket spelad så han är ganska formbar. Kan vara både ond, god och någonstans däremellan, med lite utveckling. Mer info finns på hans presentation. Vill helst inte se honom försvinna, som sagt, så om nån känner sig sugen är det bara att hojta! |
|