Vem är online | Totalt 180 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 180 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| [Avslutat] Luna behöver ett nytt hem... | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Luna Vandrare
Spelas av : Exy
| Rubrik: [Avslutat] Luna behöver ett nytt hem... fre 01 aug 2014, 15:58 | |
| Hej. Som många kanske vet så adopterade jag denna vackra varginna för inte alls länge sen. Och av olika skäl är det med tungt hjärta som jag måste lägga ut henne på adoption igen.. Jag skulle mer än gärna ha henne kvar, men jag känner att jag inte kan ge henne den uppmärksamhet och aktivitet hon förtjänar..
Så om någon är intresserad, hör av er här eller till min andra karaktär Crepsley!
Fredsliljor <3 |
| Luna Vandrare
Spelas av : Exy
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Luna behöver ett nytt hem... ons 13 aug 2014, 14:48 | |
| Om ingen vill ha henne är den ända utvägen att ta hennes liv. Tänker låta henne få en chans på 4 dagar till. Sedan är hon borta...
Liljor. |
| Yargol Crew
Spelas av : Kreftropod
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Luna behöver ett nytt hem... tor 14 aug 2014, 18:39 | |
| Ser att du skrivit en tråd om henne i dödslistan, även om du inte har väntat de fyra dagarna du sagt. Jag är milt intresserad av karaktären, bland annat då det är min design som adopterats. Är hon fortfarande adopterbar? Om inte så skulle jag vilja be om att ta tillbaks designen och adoptera den vidare, då karaktären i fråga inte har rollats så mycket att jag känner att den har fått en riktig chans. |
| Tyrocho Död
Spelas av : Nira | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Luna behöver ett nytt hem... tor 14 aug 2014, 18:42 | |
| Åh självklart!! Glad att någon vill ha henne då det är en sådan fin karaktär :') Ja, kan skicka inloggningsuppgifterna och allt till dig via PM ^^ <3 |
| Bubblex
Spelas av : Bubblex
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Luna behöver ett nytt hem... ons 29 okt 2014, 18:57 | |
| Jag kan gärna ta emot henne |
| Elphaba Död
Spelas av : Älg | Död
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Luna behöver ett nytt hem... ons 29 okt 2014, 18:58 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: [Avslutat] Luna behöver ett nytt hem... | |
| |
| | [Avslutat] Luna behöver ett nytt hem... | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |