Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:05 av Myrda

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

Vem är online
Totalt 19 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 18 gäster.

Sigrid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna

Gå ner 
+2
Unnown
Bubblex
6 posters
FörfattareMeddelande
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: [Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna    sön 26 okt 2014, 12:13

Hejhopp!
Nu är det så att jag har fått tillbaks två karaktärer från deras tidigare spelare av olika anledningar. Jag hoppas på att hitta fina hem till båda, där de kan få en chans att bli aktiva och leva vidare.

Båda karaktärerna är startade sedan tidigare, och har alltså redan bestämd personlighet, historia och beteende. Kian är mer bestämd, då han har rollspelats mer och längre, medan Luna fortfarande är mer formbar. Jag adopterar inte bort dem ifall de inte blir karaktärer som får leva eller om de direkt ställs att samla damm. Du som eventuell intresserad spelare behöver inte vara über-aktiv på sidan, jag vet att många (mig själv inkluderat) har mycket att göra irl, men jag vill inte adoptera bort karaktärerna ifall de direkt dödas eller lämnas att damma. Skulle något av dem ändå adopteras men snabbt tröttnas på så vill jag kontaktas av spelaren så att vi kan komma överens om huruvida karaktären adopteras vidare eller lämnar landet.

Om du vill adoptera någon av karaktärerna så vill jag gärna att du läser såväl karaktärens information som tidigare rollspel för att veta vad det är för karaktär du eventuellt vill adoptera. Du bör också läsa infon om karaktärernas respektive krafter på kraftsidan om du väljer att adoptera någon av dem, för att ha bättre koll på hur deras krafter fungerar, även om det kanske inte är några superunika förmågor.

Informationen om respektive karaktär står i "spoilers". Tryck på namnet för att se mer info.

KIAN - Adopterad:

LUNA - Adopterad:

Om du är intresserad av att adoptera någon av karaktärerna så vill jag att du kommenterar här i tråden. Det kommer inte vara först till kvarn, då båda karaktärerna har redan haft två tidigare spelare, så jag vill se till att de får ett hem där de får chansen att bli aktiva och leva ut sina liv, och inte riskerar att direkt ställas att damma igen, adopteras bort direkt eller dödas på grund av bristande intresse. Vänligen tänk över ditt beslut noggrant innan du väljer att vilja adoptera någon av dem.

Om du undrar något om karaktärerna så ställ gärna frågan också här i tråden så att jag kan svara där fler ser, om det är fler som undrar samma sak (:

Fridens liljor <3
/MPh


Senast ändrad av Yargol den tis 07 jul 2015, 20:55, ändrad totalt 2 gånger
avatar
Bubblex 
 

Spelas av : Bubblex


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna    ons 29 okt 2014, 19:00

Jag vill gärna adoptera de! Jag är väldigt intresserad
Unnown
Unnown 
 

Spelas av : Zee


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna    fre 31 okt 2014, 13:26

Jag kan tänka mig att adoptera Luna. c: 
Jag kommer dessvärre förmodligen ändra hennes kraft. Hon kommer fortfarande ha älvsand som kraft, men den kommer ha andra effekter. När hon är glad så kommer hennes vingar ge iväg sig älvsand som orsakar smärta. Detta gör att det blir svårt för henne att kanske skapa relationer, mest för att hon själv är rädd för att skada de hon håller kärt. Hon kan inte styra det, än. Jag tänker att detta kan ge henne liksom något utav ett problem, något som kan påverka hennes liv vilket gör att hon kanske blir ännu intressantare som individ. Tex så kan det vara anledning till att hon är blyg.

När hon är ledsen får hon helande älvsand. Jag tycker att detta också gör henne intressantare och roligare att rolla med. Tex om hennes vän ligger sårad, nära döden, så blir det liksom mer dramatiskt om hon kommer där med sin älvsand och hälar denna när hon gråter. Sen är ju dessa scenarion inte så vanliga då hon kanske inte har så många vänner och få blir ju så skadade i numoori, tror jag xD.
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna    tis 17 feb 2015, 21:19

Bubblex - Då du inte har startat en enda karaktär på sidan vad jag kan se, och inte har varit inloggad sedan du blev medlem i oktober förra året, så är jag tyvärr osäker på om du skulle hålla någon av karaktärerna aktiva. Vänligen läs mitt första inlägg igen, om du kommer tillbaks till sidan igen.

Siri/Unnown - Ursäktar för ett olidligt sent svar. Har inte sett dig inne på ett tag tror jag inte. Är du fortfarande intresserad av Luna? Det är som nämnt i mitt föregående inlägg möjligt att diskutera effekten av Lunas krafter, men kanske vore det lustigt om hon plötsligt börjar ge ifrån sig smärtande älvsand när hon är glad, då hon i tidigare rollspel varit glad utan att råka ut för detta.

____________________________________________________________________


Petar upp den här tråden igen~
Om någon är intresserad av Kian eller Luna så kommentera här.
Information finns i första inlägget! (:



Shiva
Shiva 
 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna    tis 17 feb 2015, 21:38

Jag skulle gärna, efter att ha övervägt det ett tag, vilja adoptera Kian ifall det går bra. Du vet hur min aktivitet är, samt mitt sätt att rollspela på, finns fler frågor så är det bara att ställa dem.
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna    ons 18 feb 2015, 09:55

Håhå, ja, tror inte det behövs några frågor där (:
Om du känner att du övervägt det och vill adoptera Kian, att han får en plats och förhoppningsvis inte ska behöva byta ägare igen (han har haft två olika spelare redan, så vore fint om han kunde få ett permanent hem nu) så litar jag på att du kan ta hand om honom (':
Izusa
Izusa 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna    ons 18 feb 2015, 09:57

Hihihihi, awesome :'D

Då är det bara att du skickar hans lösenord till antingen Shiva eller Izusa, det gör du som du vill. Så ska jag ge han ett fint hem och ett händelserikt liv :'D
Xhiro
Xhiro 
 

Spelas av : Exy


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna    ons 01 jul 2015, 22:03

*kommer in skuttande och petar lite* umm ... undra om man Fortfarande kan adoptera Luna. Har läst hennes info och tycker att det skulle vara roligt att rolla med henne.
Yargol
Yargol 
Crew  

Spelas av : Kreftropod


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna    tor 02 jul 2015, 00:18

Ja, Luna är fortfarande ute för adoption (:

Hon har, som nämnt tidigare här i tråden, haft två spelare redan (trots att hon inte rollats så mycket), så jag vill helst att hon när hon adopteras hamnar någonstans där hon inte ställs att damma eller adopteras vidare direkt igen, eller dödas snabbt pga bristande intresse. Diskuterar gärna med dig i PM om du är intresserad av att adoptera henne (:
 
[Avslutat] Två adopterbara karaktärer - Kian och Luna
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Adopterbara karaktärer
» [Avslutat] Oh, c'mon! Adopterbara.
» Adopterbara designer!
» Xhiro/Luna flyttar!
» [Avslutat] Adopterbara Valpar
Hoppa till annat forum: