Pågående Event
Senaste ämnen
» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 23:47 av Yaroslava

» Genom döda ögon [Rakel]
tis 30 apr 2024, 23:46 av Rakel

» Ändra redan tagna steg [Maksim]
tis 30 apr 2024, 22:20 av Lev

» Försent för att ångra [Malva]
tis 30 apr 2024, 21:25 av Maksim

» Nya äventyr [Hedvig]
tis 30 apr 2024, 13:58 av Hedvig

» Kom så går vi hem [Maksim]
mån 29 apr 2024, 14:41 av Nephania

» Felsteg [Orion]
sön 28 apr 2024, 23:20 av Naldo

» Andrahandsval [P]
sön 28 apr 2024, 22:24 av Malva

» Litet åskmoln [P]
sön 28 apr 2024, 21:38 av Hilo

Vem är online
Totalt 12 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 12 gäster.

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
[Avslutat] Adopterbara Valpar Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
[Avslutat] Adopterbara Valpar Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 [Avslutat] Adopterbara Valpar

Gå ner 
+5
Murderotic
AquaEye
Mirrow
Saturn
Key
9 posters
FörfattareMeddelande
Key
Key 
Utvandrad 

Spelas av : Lullu | Utvandrad


InläggRubrik: [Avslutat] Adopterbara Valpar    sön 01 apr 2012, 19:06

Ja, som ni alla redan vet jag har skrivit att Key inte kommer stanna här på Numoori för alltid. Hon är en gammal dam, men inte så gammal att hon inte orkar! Tro inte det, nej hon ska igång och bli aktiv.
Men stanna för alltid kommer hon inte göra. Och det kommer inte Temeraire heller.
Tem och Key har en lång och djup, kanske också komplicerad?, historia bakom sig och de förstår varandra på ett sätt som jag inte tror några andra vargar gör. Tem har stått vid Keys sida nästan hela sitt liv. Och Key har alltid befunnit sig inom TDN, som de hjälpts åt att stötta och bygga upp nu de senaste åren.
Och tanken på att lämna Numoori.. utan att lämna någonting efter sig, det är en tråkig tanke. The Dark Nation hoppas jag verkligen kommer finnas kvar. Och det är såklart ett arv som Key lämnar efter till medlemmarna. Men hon bär också ytterst speciella gener. Det gör även Temeraire. Så visst vore det slöseri att inte föra dem vidare, låta någon av ens eget kött och blod stanna och hålla uppsikt över den flock man byggt upp?
Keys psykogener och Temeraire ytterst utsökta DNA har alltså resulterat i tre små valpar.
Två honor, Levita och Lethera, och en hane, Mertheron.

Varken Key eller Tem vill lämna efter sig nyfödda små liv, de vill ju fomra deras kunskaper och sinnen själva för att försäkra sig om att de utvecklas väl, och därför ska de få växa till sig lite innan Key och Tem lämnar Numoori efter sig.
Det är alltså anledningen till att vi inte bara dumpar dessa små varelser, säger ta en och sedan drar från sidan. Det vore inte alls lika kul som att se avkomman av dessa två vargar växa upp i sina föräldrars närhet ;3

[Avslutat] Adopterbara Valpar Pups_by_helveticaren-d4uqy15

Slutligen;
Ni som är intresserade av någon av de tre valparna får höra av sig, skriv här i tråden eller i ett mejl. Jag kommer inte ta första bästa, jag vill att ni skriver om ni har möjlighet att hålla karaktären aktiv, hur länge ni rollat, alltså hur erfarna ni är, och så får ni ju lägga fram ett argument om varför just ni ska ha en valp.
Det blir mest rättvist så. För sist det talades om valpar från Key var det många som sa att de var intresserade, och om än det inte är lika aktuellt nu så vill jag ändå vara rättvis.
Och jag kan tänka mig att nu när även Tem har ett finger med i spelet så kan de komma att bli ännu lite mer populära. Men jag ska inget säga, jag bara hoppas att det finns de som vill spela någon av dessa tre.

Strikt men rättvist.
Skriv era argument, så ska jag och Matuski noga välja ut spelare.

//Key

om inte bilden syns, om den nu av någon anledning inte skulle göra det, har jag en länk på puppisarna här;
http://helveticaren.deviantart.com/art/Pups-293510345


Senast ändrad av Key den tis 12 jun 2012, 21:37, ändrad totalt 1 gång
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    sön 01 apr 2012, 19:12

Jag är jätteintresserad!!
Lethera verkar vara en cool liten sak. Henne skulle jag vara mest intresserad av.
Jag har varit medlem på Numoori i en evighet känns det som nu. Men mer än ett år i alla fall. :P
Har nu rensat bort flera karaktärer, och fler kommer försvinna så jag har plats. Och med
nya karaktärer börjar jag få tillbaka rollusten mer och mer nu och har varit rollsugen i över en vecka nu men har inte hittat någon att rolla med. Alla har sina upp och nergångar och rollusten kommer och går för alla. Men jag vill verkligen vara aktiv för Numoori är en underbar värld.

Nej, det är inte för att föräldrarna är så oerhört coola som jag vill spela en valp. Det är inte hela sanningen i alla fall. Efter att ha sett dessa tre små... De själva verkar så coola att jag gärna skulle vilja vara en del av det. Och jag lovar att i så fall vara så aktiv jag kan(med tanke på att jobb börjar bli en stor del av min vardag IRL nu). Jag vill gärna vara en del av detta.


Senast ändrad av Saturn den sön 01 apr 2012, 19:23, ändrad totalt 1 gång
Mirrow
Mirrow 
 

Spelas av : Marie


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    sön 01 apr 2012, 19:19

Me vill ha! Alltså, gaaah D: De skulle vara så helvetes awesome.. men måste värkligen ta och fundera, hur länge har man på sig att tänka till innan ni utser vem som ska få spela valparna? :3
avatar
AquaEye 
 

Spelas av : Eve (ej karaktär)


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    sön 01 apr 2012, 20:40

:oops:


Senast ändrad av AquaEye den mån 02 apr 2012, 18:04, ändrad totalt 1 gång
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    sön 01 apr 2012, 20:56

Måste bara lägga in här smått, ÄLSKAR designerna du har till det små bebisarna :> As balla! Även peta in att det är epic att Numoori nu kommer få en massa små "djävulsbarn" samtidigt som det kommer födas små "gudarbebisar".
Love it <3
Hielo
Hielo 
Kannibalkool 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    sön 01 apr 2012, 21:20

JAG HAR ALLTID ANAT... !!!

_________________
I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim,
Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name.
Key
Key 
Utvandrad 

Spelas av : Lullu | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    mån 02 apr 2012, 08:09


Ja, nu är det ju såhär folk..
APRIL APRIL PÅ ER :3

Snälla, bli inte arga eller besvikna. Men detta var bara årets aprilskämt av mig och Matuski/Huski/Temeraire. Det var nog tur att inte så många hann svara, så det hann bli en så stor grej, men lite uppmärksamhet fick det ju iaf och det var ju kul. :)
Men vi menade absolut inte att vara elaka, vi ville bara skoja lite såhär på första april. Och det hann jag inte skriva igår innan internet dog, så jag skriver det nu innan jag drar till skolan 8D


Så det blir tyvärr inga små djävulsungar.
Men jag blev mycket nyfiken på vad det var för gudabebisar som du nämnde, Mikkis 8D

Hur som, jag önskar er alla en god fortsättning på april. :3
Hielo
Hielo 
Kannibalkool 

Spelas av : Säl


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    mån 02 apr 2012, 12:21

HAH ÅH
lättnad
Alltså.. Åldersskillnad.. Peddo-Key... Farfar Hielo... Nivet.. För mycket.

:'D

_________________
I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim,
Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name.
avatar
Xeryus 
Död 

Spelas av : Jenn | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    mån 02 apr 2012, 14:04

Hahha xD Jag gick på det, allvarligt ._. Och nu gjorde du så att jag missade massa av min tanketid, eftersom jag bara gick och funderade på om jag skulle ha plats för en till varg, mahahaha xD
Trevligt, trevligt...

//Lätt lurad Magga ^^'
Saturn
Saturn 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    mån 02 apr 2012, 15:57

Haha. xD Jag gick med på det. Men ändå funderade jag på om det verkligen kunde vara sant. x3
Men valparna är verkligen jättefina så det hade varit kul om det var sant. ^^ <3
Medusa
Medusa 
Död 

Spelas av : Mikkis | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    mån 02 apr 2012, 18:40

MEN ÅÅÅÅH KEEEY!! *slå sönder* haha nejdå men måste säga att jag verkligen gick på det.. GRR >:
Key
Key 
Utvandrad 

Spelas av : Lullu | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    mån 02 apr 2012, 20:35

Haha, förlåååt folks!! >w< jag kunde bara inte låta bli :'3
Tänkte, okej egentligen så var det Matuski som tänkte det, att det skulle vara ett lagom stort aprilskämt 8D Jag hade nåt helt annat i åtanke, men som sagt fick hon mig på andra tankar och vi beslöt att VALPAR skulle vara lagom 8D

Det är som tur är bara Första April en gång om året! >:3
Constance.
Constance. 
Död 

Spelas av : Eve | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    mån 02 apr 2012, 21:52

Jag blev besviken :P


Senast ändrad av Constance. den tis 03 apr 2012, 22:19, ändrad totalt 1 gång
Key
Key 
Utvandrad 

Spelas av : Lullu | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    tis 03 apr 2012, 20:10

Det var som sagt ett aprilskämt, men såklart är det ändå tråkigt om du blev besviken.
Tyvärr är det väl smällar man får ta, för jag tycker som sagt att detta var ett ganska milt skämt, eller kanske ska jag passa på att använda svenskans ganska så unika ord; Lagom skämt. (: >

Såklart är det synd om de som såg framemot dessa valpar blev ledsna när man kom fram och sa "april april~", men tyvärr är det sånt som kan hända. (: >
Constance.
Constance. 
Död 

Spelas av : Eve | Död


InläggRubrik: Sv: [Avslutat] Adopterbara Valpar    tis 03 apr 2012, 22:20

Det var ändå bra, för valpen hade i såfall förstört mitt rollande igen xD
Håller mig på en enda karris just nu<3
 
[Avslutat] Adopterbara Valpar
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» [Avslutat] Adopterbara Valpar
» Adopterbara designer!
» [Avslutat] Oh, c'mon! Adopterbara.
» [Avslutat] Adopterbara karaktärer
» [Avslutat] Adopterbara ninjor~
Hoppa till annat forum: