| Mugen söker... | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Mugen Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Mugen söker... fre 18 okt 2013, 21:00 | |
| ...lite relationer. Vänner, ovänner... Fast hon är en väldigt snäll lite sak så. :3 Hon söker alla möjliga relationer i alla fall. ^_^ Kom med förslag. :3 Jag vill ha massor med roll med henne. Hon befinner sig just nu i Storkärr så hon kan rollas därikring. Jag vet inte riktigt vart hon är på väg. :3 Hon irrar omkring lite. ^_^
Hör gärna av er om ni har några idéer. :DI PM eller här. Roligast i PM för då kan man diskutera med. :)
Mugen är en renrasig månvarg på 14-15 m.år och hon är född i Numoori. Har någon förslag på släktskap så är jag inte emot. ^_^ |
|
Mugen Död
| Rubrik: Sv: Mugen söker... sön 20 okt 2013, 00:13 | |
| Mugen vill väldigt gärna skaffa sig fler bekantskaper. |
|
Become Anything
Spelas av : Raspberrie / Lyric
| Rubrik: Sv: Mugen söker... sön 20 okt 2013, 14:10 | |
| Jag har Become Anything, Shiawase, Ecaterina och Eystri som skulle kunna träffa henne. Och jag vill bara lägga till att Become också är en renrasig månvarg. c: |
|
Mugen Död
| Rubrik: Sv: Mugen söker... sön 20 okt 2013, 14:57 | |
| Mugen kan möta Become. :) Vart befinner hon sig? Mugen är i Storkärr just nu. |
|
Become Anything
| Rubrik: Sv: Mugen söker... sön 20 okt 2013, 16:03 | |
| Hur är mellan Lövskogen/Numoorislätten typ, ska dom mötas på mitten? c: |
|
Mugen Död
| Rubrik: Sv: Mugen söker... sön 20 okt 2013, 16:41 | |
| De kan mötas på mitten. :) Mugen ska nog mot Raukake så där någonstans kan de mötas. :) Ska vi snacka mer via PM? |
|
Mugen Död
| Rubrik: Sv: Mugen söker... sön 20 okt 2013, 18:11 | |
| Jag har skrivit lite mer på Mugen's historia nu. Resten kommer fram genom rollning sedan. ;) Men i alla fall. Det fanns en främling som räddade henne från en säker död på Glaciären. Denna någon kom hon sedan ifrån under Chaos som drabbade Numoori för ett tag sedan nu. Så denna räddare kan fortfarande vara i livet, eller död. Alltså finns det en möjlighet att just DIN *peka* karaktär kan har hjälpt Mugen överleva. :3 Mugen har själv inte direkt någon aning om hur denne ser ut och så eftersom hon förlorade sin syn innan de möttes. Och de talade inte så mycket. Hade mest en tyst överrenskommelse om överlevnad. Så kön och ålder är inte satt. Men helst någon som är äldre än henne själv i alla fall. OM det nu skulle finnas någon som skulle vilja vara denna vandringskamrat. Det skulle ju vara kul om de kunde träffas igen. ^_^ |
|
Become Anything
| Rubrik: Sv: Mugen söker... sön 20 okt 2013, 18:29 | |
| |
|
Mugen Död
| Rubrik: Sv: Mugen söker... fre 21 feb 2014, 23:26 | |
| *pet pet* :3 Söker fortfarande roll och relationer till Mugen. ^_^ Just ni är hon på Azhekaslätten(stavning?). Hon kommer överleva där i alla fall men i vilket skick vet jag inte. (A) Kan starta roll som har hänt innan mötet med Tavvisen. :3 |
|
Novali Död
Spelas av : Ash | Död
| Rubrik: Sv: Mugen söker... fre 21 feb 2014, 23:31 | |
| Hon kanske skulle vilja träffa Xenon? De har ju månvargsblod gemensamt i alla fall ;-) Han skulle gärna filosofera om månen osv om hon är intresserad xD |
|
Mugen Död
| Rubrik: Sv: Mugen söker... fre 21 feb 2014, 23:32 | |
| hihi. :3 Han och Mugen kan gärna träffas. :D |
|
Midnight Vandrare
Spelas av : Tzou
| Rubrik: Sv: Mugen söker... fre 21 feb 2014, 23:33 | |
| Mid har ett pågående roll med henne på Numoorislätten C; |
|
Mugen Död