Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 196 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 196 gäster. :: 1 Bot

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!! Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!! Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!

Gå ner 
+10
Kyoko
Locura
Azazel
Zayev
Mikayo
Sleazoid
Malvado
Reikon
Asherah
Tramptass
14 posters
FörfattareMeddelande
Tramptass
Tramptass 
Död 

Spelas av : Tafs | Död

InläggRubrik: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    mån 01 aug 2011, 22:19

För jag vet att alla har en ond sida :cheers:

So tell me now, vad har ni gjort för förbjudna saker?

Och jag kan börja för jag är lite ond av mig ibland:

När jag var liten (typ 9 år) hittade jag och en kompis en gammal julgran som vi la på en av vår sur grannes bil - han var en skomakare - och han kom på oss. Det var obehagligt. Men roligt. Jävligt roligt. Jag brukade oxå bada i ett illaluktande träsk bakom vårat hus när jag var mindre - och komma hem som ett lermonster till mamma.

Busringt har vi väl alla gjort många gånger - en gång ringde jag SOS.

Jag brukade njuta av att göra bus och sedan skylla på mina syskon.

Nu för tiden har jag slutat lägga granar på folks bilar och istället börja med snäppen ondare saker. Ibland, när jag känner för det brukar jag sno saker - småsaker, oftast på marknader.

Jag har ingen empati till övers för människor. Terrordåden i Norge bryr jag mig lika lite om som Jimmie Åkessons toalettbesök.

Jag är lite utav en kleptoman.

Jag super, alldeles får hårt ibland. Jag feströker. Jag äter ohälsosamt mycket ohälsosamt. Jag utnyttjar mina stalkers och njuter av deras försök till att uppvakta mig.

Jag är duktig på att uttrycka mig i skrift - men jag kan aldrig stå till svars för mina ibland mycket allvarliga anklagelser och påståenden om människor jag ogillar (Jimmie Åkesson och hans tappra riddare, djurplågare, vargjägare etc) eftersom jag bokstavligt talat suger på verbala diskussioner.

Jag älskar att snacka skit. Om allt och alla.

Jag röker på ibland. Bara för att det är lite coolt och jävligt nice. En dag ska jag testa starkare grejer!

Mer oskyldig än så är jag helt enkelt inte :)

Så nu, kära vänner, bekänn era synder! :twisted:
Asherah 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    mån 01 aug 2011, 22:37

hehe. (A) Jag är en ängel. Eller inte. x3

Alla är väl klåfingriga ibland? Jag åkte med på det lasset jag med. Fortfarande ibland. Men inte ofta. :P

Jag har tryckt in ett gem i ett vägguttag i skolan och hela byggnaden fick kortslutning. xD

Vill slå min lillasyster när hon blir för mycket men lyckas hålla mig. Dock har jag både sparkat, slagit och klöst mina syskon. De har såklart gjort detsamma på mig. x3

ehm... Kanske kommer på mer senare. x3
Reikon
Reikon 
Död 

Spelas av : Embla | Död

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    tis 02 aug 2011, 05:58

Ojojoj were to start?
Utåt är jag en mycket duktig flicka. Jag sköter skolan. Super inte. Röker inte. Tar väl han dom min älsklingshund.
Man måste ju ha en bra kover förstår ni ^^

Lite lättare sakerna jag har gjort är väll att hjälpt till vid snatteri (tog inget själv men ja, jag vet med)
Slagits med mycket dryga pojkar.
Slagit ett nitarmband i magen på en p12 så att han började grina (han fällde min kompis, det var HÄMND)

Sen har jag under en mycket tråkigt Onsdag stuckit till stockholm istället, vandrade runt där en dag, åt pizza och kollade i fina affärer. Pkte hem lagom tills skolan slutade.
Blev dock påkomna - rawr.

Sen har jag under ett flertal tillfällen gömt ungdomsbrottslingar, eller ja, dem sitter inspärrade på ungdomsfängelse, brottslingar är dem inte.
Dem har helt enkelt blivit utnyttjade av det fuckeing borgarsystemet D:
Och då ljugit polisen rakt upp i ansiktet då dem frågat ut mig.
Senast busiga jag gjorde var att försöka sno en skyllt på stan, fast duuuum snut i civil-bil kom och klagade på mig så fick sätta tillbaka den.
Fuckeing ass. Nästa helg (efter Urkult) Blir det till att tvåla fontänen här i stan, skuuumbad 8D

Har väll utnyttjat lite folk och fått tag på lite oärliga pengar också, men försöker hålla mig undan sådant.
Empati är nämligen något jag har.
Även om det kanske är lite begränsade mängder ^^''

Jag har haft en pojke vilken jag har flirtat med enda till jag har honom på kroken, och då har jag ratat honom
- och sedan upprepat detta gång på gång ... Fortfarande ibland faktiskt.. Om jag har tråkigt.
Faktiskt är det kul att leka med pöjkar, ihihi. Gör ju unget dumt, bara drygar med dem.

Jag och en nära tjejkompis brukar oxo smyghångla lite.
Hahaha, bara på skojs ofc - gärna för att reta alla killar omkring (även om de uppskattar det ganska mycket oxo)

Men sen är ju mamma-gris oxo, det är ju ondska på ett annat plan.
Är det spritfest någonstans (och jag inte orkar vara med) kan jag säga det till min kära mor.
Detta bara för att jag vet att hon aldrig skulel äga till någons förälder, för min mamma äger.
Jag fjäskar oxo otroligt för lärare, och det har lönat sig i betygen ^^'' hahaha, fast är väll liiite smart oxo.

JAG ÄR OTROLIGT EGOTRIPPAD!
och punkar ofc XP
Och väntarbrutta som affisherar olagligt och klottrar lite här och var med fin spritpenna (burkar är så dyrt haha)
Och ristar in saker i bänkar och träd mm, småsaker som ingen förutom tjuriga snutar och pensionärer bryr sig i.

Knark har jag dock inget till övers för.

I höst tänkte jag dra oxo, vet inte vart, men troligen samla ihop några folk smo är lite för trött på skolan och hoppa på nästa tåg till Stockholm och hänga där tilsl man får polsiskjuss eller pengar nog för att åka hem igen.
Lite kul måste man ju kunna ha oxo.

Åh, så har jag väll begått lite olaga intrång oxo. ÄLSKAR att klättra på tak, och finns det öppna fönster går jag ofc in!
Taggtråd stör mig inte, industiområden har jag varit inne på mer än en gång, och trafikskylltar, lyftkran någon gång oxo... C:

(Sen är jag ständigt med på demonstationer, bråkar med nassar och kastar ägg på politiker. GBG-01, jag var där ;P )

Ond är man alltid. Eller mest Olydig, hihihi.

Nu blire Ebba Grön, KNARKA SUPA Å SLÅSS :D
(We're only in it for the drugs) RAWR
Malvado
Malvado 
Död 

Spelas av : Merran | Död

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    tis 02 aug 2011, 11:24

Jag är otroligt lik dig Tass, och mycket av det du skrivit känner jag igen mig i...

Jag busringde också när jag var liten, till allt och alla. Ibland glömde jag och min kompis att ringa med dolt så folk ringde tillbaka upp hem till oss (vi använde hemtelefonen oxå, ofc...)

Jag har inte häller så mycket känslor för det här med Norgoe. Det är lixom så att så länge det inte händer mig eller någon jag har en relation till så bryr jag mig egentligen inte.
Så när jag och mamma sitter och läser på internet om vad som hänt i Norge (vi var utomlands så det blev på Iphonen.) så börjar mamma storböla för att hon tycker det är så sorgligt. Är jag gjord av sten?

Jag både röker och snusar och har inga planer på att sluta med det. Jag köper ut tobak till höger och vänster till yngre släktingar och kompisar som inte fyllt 18 än.

Jag har en pojkvän sedan mer än ett år tillbaka. Underbar på alla sätt och jag älskar honom. Men trots det så tycker jag att hans kompis (och min klasskompis) är förjävla snygg och ibland så känner jag att jag bara måste ha honom...

Jag är lite av en attention whore. Småflörtar gärna med gillar som visar ett intresse av mig, för att sedan låta allt rinna ut i sanden, eller helt enkelt bara dissa dem.

På fester har jag en tendens att dricka alldeles för mycket. Och när jag dricker för mycket så är jag alltid ärlig. Alldeles för mycket ärlig, vilket ofta leder till att folk antingen blir riktigt förbannade eller riktigt ledsna.
Med sprit i kroppen så tänker jag aldrig efter innan jag gör något.

Finns säkert mer saker som jag gjort som inte Jesus skulle tycka om. Eller Muhammed. Eller Moses. Justeja. Jag är inte kristen heller. Inte heller Muslim. Eller Buddist. Och tror man inte på Gud så hamnar man väl i helvetet? Eller...

Anyway. Here you go.
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    tis 02 aug 2011, 11:37

Haha, ond vet jag inte, men lite olydig har man väll varit genom åren xD

Till att börja med så har jag ett minne lika kort och dåligt som en guldfisk, vilket driver mina föräldrar och min bror till vansinne, men får lov att erkänna att det mesta nog ändå är spelat för att slippa undan saker, vilket rätt ofta funkar, score xD

Men jag har faktiskt rätt dåligt minne, så kommer inte riktigt ihåg allt jag gjort ^^'

Jag måste nog vara en av världens lataste människor, gör nästan ingenting som jag själv inte vill, och ibland inte ens det, sysslor kan slänga sig i väggen om jag inte känner mig duktig för ovanlighetens skull och vill fjäska lite för föräldrarna, eller då de hotar med datorfritt, darn, effektivt vapen -.-

Jag finner mig själv ofta utnyttja allt och alla IRL av olika anledningar, skyller på allt möjligt för att slippa undan saker, hotar med någonting man har på personen, klagar eller helt enkelt iggar, skitkul att se föräldrarna få damp, sålänge det inte går ut över datortiden, vilket det ofta gör -.- ja, jag är nog beroende av dator. Faktiskt så kan jag gladeligen säga att jag aldrig har varken utnyttjat eller ljugit för någon på nätet, och jo, jag är en stooooor lögnare egentligen. Ljuger om precis allt och ingenting.

Det går nog med lätthet att säga att jag har någonting av humörproblem ^^' det kan ta skitlänge för att reta upp mig ibland medan jag andra gånger kan få rage på minsta lilla, eller då jag helt enkelt får nog, och har både slagit, sparkat, klöst och annat, speciellt på min brorsa då jag var yngre, nu är det inte riktigt lika mycket av det, även om jag ofta blir pissed på honom, så irriterande ibland... Ibland har det blivit så pass illa att jag velat slå ihjäl honom, men det var endast i stundens hetta, för när vi inte grälar så kommer vi bra överens och har rätt kul ihop.

Visserligen så varken super jag, röker eller knarkar, anser det jävligt idiotiskt faktiskt, speciellt de två senare, men jag brukar heller inte döma andra, det är deras val, sålänge de inte röker i min närvaro så, får damp på det, men då för att jag typ får andningsbesvär, allergier ya know.

Jaa, när man ändå kommer in på allergier, haha, ni ska bara veta hur många gånger jag utnyttjat det faktumet, tänjt på gränserna för att slippa göra någonting, då speciellt när det kommer till idrott i skolan och utomhussysslor, sååå skönt att slippa t.ex plocka skräp på skolgården, och kul att se andra göra det xD ja, lite ond kanske jag är, skadeglad.

Skolan då, lat även där men försöker sköta det hela, men finner mig själv ofta ljuga då jag inte har orkat eller hunnit, med egna mått mätta, göra läxorna, förvånar dock alltid mig själv för att jag klarar mig rätt bra, och jag har sällan skolkat förrän jag började på gymnasiet förra året, men ändå så har jag bättre betyg än någonsin, jag ba WTF xD

Empati har jag väll i rimliga mängder, men ibland ser jag mig själv nästan som grym, för jag kan ha hur mycket empati för saker som sker utanför mitt liv om man säger så, som Norge, medan jag ibland inte bryr mig om det händer någonting nära mig, blir liksom bara underlig stämning, so what liksom, är verkligen usel på att trösta andra eller tala om djupa saker. Fast det blir nog snarare så för att jag inte vet vad jag ska göra eller säga, så vänder ofta andra kinden till, ja, jag är otroligt osäker, men det är utanför ämnet.

Ägnar mig inte åt skadegörelse och snatteri och sånna saker, är nog mest en stor jävla lögnare i grund och botten, en jävligt lat sådan också xD svär gör jag också för mycket, uppenbarligen xD mest småsaker really, men men, antar att jag missat något, som vanligt, men ids inte tänka mer, alltså, jag ääär hopplös xD
Asherah 
Utvandrad 

Spelas av : Bellz | Utvandrad

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    tis 02 aug 2011, 15:02

Har man en stor svart spritpenna på sig och råkar hitta en stor fin vit vägg på t.ex. toaletten på biblioteket kan man ju bara inte låta bli. (A) Jag har alltid varit konstnärlig av mig och tycker att alla tråkiga vita väggar kan piffas upp lite. Men har aldrig varit så extrem att det gått över styr. :P

Skolka började jag med i högstadiet. Ringde in mig själv sjuk eller inte alls. Det gick ju bra i början. hehe. Sen ansåg lärarna att jag hade problem och då blev det ringsamtal med hela klassen. -.-
På gymnasiet sen hamnade jag i en superunderbar klass. Men skoltrött var man ju så det vällde över och anmälde mig sjuk stup i kvarten och satt på bibblan hela dagarna eller gick i affärer. Eller satt hemma vid datorn eller teven. xD Kom någon hem för tidigt ljög jag och sa att vi fick sluta tidigare, att sista lektionen var inställd eller att vi hade halv/hel studiedag. x3 Sen höstterminen i 3.an på gymnasiet hotade de med att jag skulle få gå om ett helt år om jag inte skärpte mig sista terminen. Så sista terminen hade jag nästan noll frånvaro. Gick till skolan även om jag var vrålförkyld, hade hög feber, och hela världen kändes ond och mörk. Sket helt i att plugga sista terminen. Förvånade folk med att få högre betyg än alla andra i ämnen ingen hade förväntat sig. xD

Har alltid varit för snäll och generös och det har väl folk använt sig av. Men har blivit sviken och mobbad för många gånger att jag nu hellre biter ifrån än är snäll och trevlig. Om det inte gynnar mig att vara snäll och trevlig då. :P

Jag har ALLTID varit trevlig mot lärare och andra så jag var väl lite av lärarnas favorit under skoltiden, i alla fall högstadiet och gymnasiet. De tyckte väl att jag behövde tas om hand lite extra därav de fina ringsamtalen, tipsen om att gå till psykolog och liknande. Ja. xD Lyssnade jag på lärarna? Näääääääääääääj självklart inte. xD

[Det är svårt att komma på mer bara sådär. xD Kommer mer sen när jag kommer på mer]
Mikayo
Mikayo 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    tis 02 aug 2011, 16:03

Haha roande tråd, liknar nog Tasselitassen ganska mycket jag också xD

hehe, när jag var liten busringde jag, retade surtanten i byn, kastade snö på folks fönster, ja med min syrra och by kompisarna självklart xD
Alla vart förbannade över våra jävelskap, som när vi lekte i säden, rotade i gamla ladugårdar och skit ;D
Minns när jag var 8-år gammal och vi var utomlands så satt de ringklockor vid varje hotellrumm, som såg ut som lysknappar. Vi sprang varvet runt och klickade på varje ringklocka som fanns på hela hotellet, moget? Njaaaa.. hehe men aa det var då tiden.

Vene jag började dricka när jag vart 12, så jag är inte speciellt hälsosam.. Men tja i den vevan höll väl jag också på med snatteri, till ingen större lycka, slutade när jag hade lyckats sno kläder till och med.. Sen försvann väl spänningen i det kan man säga xD Har dock inte slutat med supandet och mina föräldrar tror fortfarande jag är helt oskyldig xD "Fest" röker väl också, ellet tja röker väl så fort jag får chansen, så feströka kan man väl inte kalla det längre. Jag röker inte på, me jag har testat andra grejor och måste säga att det är helt sjukt jävla nice att vara hög ibland x) hehe

Jag bryr mig om det där i Norge, endast för att jag har skaffat så sjukt många norska vänner, hade jag inte lärt känna dem, hade jag aldrig brytt mig om skiten :P
Så jag är väl en ganska okänsligmänniska också, bryr mig inte mkt om andra. Jag snackar dock ALDRIG skit om andra, då jag heldre säger det i fejjat till dem och så ja, vene inte så mkt mer. De där om killar brukar vara gankska kul, men jag är så förbannat kräsen så brukar dissa dem innan de hinner kära ner sig i mig ;P

vad gör jag mer, låt mig seeeeeeeeeeeeeeeee.... Ne tror inte jag gör så mycket annat, förutom att jag kör bil helt olagligt ibland x) Heh
Känner mig som en jätte hemsk människa nu, men vem bryr sig? ^^
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    tis 02 aug 2011, 17:46

Efter att ha läst allt det här känner jag mig som väldens ängel XD Och inte minns jag vad jag har gjort när jag var liten heller xD

Jag röker inte, snusar inte. Har inte heller provat knark nån gång, även om jag skulle vilja prova röka på nån gång c: Dricker gör jag ibland, men har lärt mig den hårda vägen att inte hälla i mig för mycket XD Blir skitbakis annars XD
Jag har aldrig hamnat i slagsmål eller vandaliserat, det värsta jag kan komma på att jag gjort är att jag... Vänta, stryk det där xD Jag har visst slagit folk. Eller ja, folk och folk, det va min 2 år yngre lillebror när vi var små xD Och jag kan ibland slå folk i klassen om dom irriterar mig XD förutom detta har jag inte slagit nån : D
Lögner är nåt som kommer naturligt för mig i vissa lägen - typ då man är försenad med skolarbete. Jag tror faktiskt att jag ljugit mer för mina lärare än vad jag har för mina föräldrar X'D
Jag sköter mig i skolan och har aldrig hamnat i trubbel, och jag kommer väl överens med mina lärare. Har alltid gjort det.
Killar! Jag suger på att ragga på alla möjliga sätt och vis XD Gör jag det är det inte med mening XD

Ja, öhh.... Som sagt, jag har inte gjort så mycket "hemska" saker xD
Azazel
Azazel 
Crew
Utvandrad 

Spelas av : Kreftropod | Utvandrad

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    ons 03 aug 2011, 10:25

Jag håller med Zayev XD Min "onda" Devilskaraktär till trots är jag nog fruktansvärt snäll XD

Jag är nykterist, har aldrig ens smakat alkohol och har aldrig en testat att röka/snusa eller något sådant någonsin.

Jag festar inte, då jag inte ser vad som är kul i det. Fest för mig är lite chips, en läsk eller saft, min älskling och pokémon på tv/datorn.

Jag har aldrig vandaliserat någonting medvetet. Någon gång har jag väl tappat något i golvet så att det gick sönder, men det av ren fumlighet.

Jag slåss inte och har mycket svårt för att bli arg. Istället har jag mycket lätt för att gråta och stressar upp mig över inget, vilket har lett till att större delen av mitt liv har jag levt som mobboffer, men jag lever än och mår bra XD Ibland önskar jag att jag kunde bli arg, men är alldeles för välvillig för att säga till någon eller så. Jag har blivit riktigt arg 2 gånger, och en av dem var när två kompisar blivit ovänner och försökte dränka varandra...

Jag har väl slagits någon gång, mest på skoj med min året yngre bror, men aldrig på allvar. Jag har örfilat en jobbig person en gång. Jag lekslåss ibland.

Däremot har jag ganska morbida tankar och kan mer än gärna komma på de mest underliga idéer. Jag plågar gärna egna karaktärer, i skrift eller med bilder. Jag kan även roas av att rita olika morbira karaktärer och monster som mycket väl skulle passa in i Silent Hill äckel facket ;D

Jag spelar gärna våldsamma spel. Allt från first-person-shooter spel som L4D till RPG eller strategispel. XD Skräckspel av diverse slag är ytterst underhållande~ *peka åt alla Silent Hill spel*

Jag kanske förolämpar folk eller säger opassande saker ibland, men det är aldrig medvetet och jag är oftast ärlig i allt jag säger. Det till trots är jag bra på lögner, och det är få som genomskådar dem. Dock ljuger jag sällan (ytterst sällan) och det har blivit än mindre med åren. Lögnerna var flest under de år jag mobbades (i grundskolan) och jag talar hellre sanning än ljuger då jag anser att ärlighet varar längst.

Jag ser oftast konsekvenserna till allt jag gör och kämpar då för att göra allt som är mer eller mindre rätt. Jag har stark sympati för andra och jag avskyr att känna mig elak. Då ber jag snabbt om ursäkt. I skolan sköter jag mig nog så exemplariskt man kan, och är näst intill alltid klar med allt när det ska vara och så.

Så... jag är nog inte en elak person någon stans. Vill vara alla till lags och känner mig uppskattad av omgivningen för den jag är. Har lätt att skaffa vänner och mår bra. Jag är nog allt annat än ond egentligen XD

Hehe...
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    ons 03 aug 2011, 11:56

Jag kan börja med att säga såhär - Jag verkar vara den snälla, oskyldiga tjejen som aldrig gör något fel eller misstag.
Jag har alltid haft bra betyg i skolan, aldrig haft någonting med polisen att göra och alltid varit trevlig och snäll mot familj och släkt.
Är kristen också, tror på Gud vilket innebär att alla tror att man lever efter bibeln.
Sanningen är långt därifrån.

De som känner mig ser mig som en riktigt... vad ska man säga?
En livsnjutare, är nog ett passande ord ;D
Jag röker, snusar även ifall det är ont om pengar. Köper gärna ut åt minderåriga också, det är lättförtjänta pengar ifall man tar lite extra.
Dricker i princip varje helg - och då är inte det bara en dag, utan två dagar i rad. Favoritdrickat är hembränt. Är oftast på fester som spårar ur, eftersom jag verkligen älskar att slåss. Det är ju en fördel att vara tjej, för ifall en kille nitar en kommer alla att bli emot honom ;p
Nog för att det är sällan de får in ett slag, har blått bälte i jujutsu så kan en hel del om hur man slåss.

På fritiden brukar jag och mina polare (vilka består till 95% killar) dra ut på stan och spraya lite graffiti. Eller, inte så lite heller. Det brukar bli en hel del. Och roligast är såklart att spraya på ställen där man inte får göra det, såsom skolor och liknande. En gång drog vi ett riktigt stort mästerverk över säkert 20 fönster på kommunhuset. Vi kom med i tidningen ;D

Finner också ett stort nöje i att förföra folk, ifall man nu kan uttrycka sig så. Att få dem kroken, strula lite - bara för att sen säga att det inte finns någon gnista eller att vi inte är rätt för varandra. Deras miner brukar vara oslagbara, just eftersom att alla tror att jag är förhållande typen ;D
Flera gånger har jag fått skratta i flera minuter åt de ansiktsuttryck de avvisade killarna brukar ge mig.

Har även varit med i annat trams. Eftersom jag är arbetslös och pengarna inte riktigt rullar in har det blivit en del stölder. Det är alltid fint med lättförtjänta pengar.
Att slanga har det också blivit en hel del av, just eftersom att bensinen är såååå dyr. Och jag måste verkligen köra bil, annars blir jag galen. Det är ju enklaste sättet att transportera sig på.
Men den härligaste känslan är ändå kontanterna i fickan.

Och det var väl en kort sammanfattning om allt jag håller på med på fritiden.
Life in Kalix, haha ;D
Kyoko
Kyoko 

Spelas av : Kyo

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    mån 26 sep 2011, 23:17

Citat :
Zayev: Jag tror faktiskt att jag ljugit mer för mina lärare än vad jag har för mina föräldrar X'D
Jag sköter mig i skolan

Made me lol
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    mån 26 sep 2011, 23:20

Ohohoho! ;D
Tramptass
Tramptass 
Död 

Spelas av : Tafs | Död

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    ons 07 dec 2011, 17:20

*petar upp*

Vill höra mer berättelser om er nissar!

Vad jag har läst av er som redan skrivit så är jag inte ensam om att vara lite ond >8D
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    ons 07 dec 2011, 17:22

Visst 17.... *minns plötsligt hur snäll hon är gentemot alla andra här* xD
Demethra
Demethra 

Spelas av : Gagga

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    fre 09 dec 2011, 17:13

Asså jag börjar snart fundera var min gloria är, här snackar ni om vandalism, snatteri, att röka på och så vidare på en lista som aldrig tar slut.
Jag har inte ens busringt nån gång!
Eller jo... de har jag förresten..
En vän och jag ringde runt och sa att vi var t.ex. tändsticksförsäljare xP Så himla sjukt...!
Sen glömde jag ta bort dold från min mobil när jag skulle ringa mormor så blev hon alladeles uppjagad av oro..
Jaaaaaa, sen busringde vi med en kompis så hon blev förbannad, egentligen har jag inte gjort så mycket annat...
Jaa, joo!
-När jag var liten kunde jag vara riktigt elak, vet inte vad jag hade för fel då men.. aja
När jag gick i förskolan och vi hade haft rast och kom in stod bara jag och den klenaste försiktigaste flickan mitt emot mig.
"ska vi se vem som e starkast" frågade jag och hon var med på det. Så knuffade jag henne in i ytterdörren så hon började gråta, "fröken" kom då och frågade varför jag gjort så. Det undrar jag med...
Seeen så innan det hände var jag ju på "mammabarngruppen" hehe, en liten flicka vars mamma var kompiiis med lekte jag med där dagarna i ända, sen plötsligt en dag sa jag åt henne
"Vet du vad. Jag hatar dig" .... o.o.....
Sen gick det nått år och så var vi i byns församlingshem, där jag mötte henne igen. Jag umgicks med henne där och sen tog jag med henne där det inte var så mycket folk och sa-
"Kommer du ihåg den dagen jag sa att jag hatar dig... Nu hatar jag dig ännu mer!"
..hon har ju inte ens gjort nått åt mig! Och nu dyker hon upp i Högstadiet och är vän med en jag är bra vän med.. xDDD
De här e typ de ända jag kommer på just nu... sååå sjuuuuuuukt
BloodBlossom
BloodBlossom 
Död 

Spelas av : Embla | Död

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    fre 09 dec 2011, 18:36

HAHAHAHHAH du är ju så jävla skön Gagga <333 "vet du vad? Jag hatar dig" Aaah klockrent xD

Är kanske inte en så överdriven ondska som spirar runt dig men vafan nog är du komisk alltsid.
Appropå drypande kommentarer då man var liten;
Då jag var ca två/tre skulle jag ha luciauppträdande på dagis, så min mamma frågade om hon fick komma (ni vet, som man pedagogiskt gör med små barn fast man redan vet svaret) och jag svarade helt sonika "nej", då mamma undrade varför så såg jag henne djupt i ögonen och sade med gravallvarlig röst och noll humor eller glädje i ögonen: "för du är gammal och ful".

hahahah, mamma blev lite ledsen kanske ^^''
Anyhow, var alltid väldigt elak när jag var liten, sen var jag en idiot i låg och mellanstadiet och höll på att mobba små flickor och klasskompisar. Sen blev jag smart och sa ifrån då mina klasskompisar fortsatte på mitt spår, och förkalrade hur dum jag avrit och hur idiotiska dem nu var.. Då blev jag mobbad ^^'' Rätt åt mig EGENTLIGEN men vafan...

Bara för att fylla på lite utöver det jag redan skrivit med Reikon lixx <3
Goria
Goria 

Spelas av : Gagga

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    fre 09 dec 2011, 19:19

heheh 8D ofc ska de vaar sådär när man var liten.
Rakt på med vad man tycker, både med det där med din mamma Embla och med min kompis x'P
// Gagga
Arisha 

Spelas av : Reklam för Yellowstone

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    mån 11 feb 2013, 08:19

Jag har nog aldrig gjort någon specoellt dumt, då mamma ger mig något staff eller internet förbud så fort jag råkar stänga en dörr hårdare än vanligt eller inte behandlar min "prinsessa" till lillasyster som en riktig princessa,.typ.

Sen får jag altid skäll av mamma när min syster slår mig, river mig, eller till och med skadar mig så att det lämnar ärr. Jag gör inte ens något tillbaka, bara ropar på mamma, men när hon kommer säger hon till mig att låta min syster va. WTF? Jag fattar verkligen inte!!

Mest pga detta gråter jag seriöst VARJE dag, jag är så trött på att bli behandlad som rn skitunge som ljuger, bara är ivägen och inte kan göra något rätt. Men bryr sig mamma? Nepp, inte ett dugg. Hon bara skriker åt mig att hålla käften. Men vad hade jag kunnat vänta mig?

Jag är så j*vla arg hela tiden, och får liksom aldrig släppa ut det. Jag vill bara slå sönder något, vad som helst, gärna min syster, men då skulle väll mamma slå ihjäl mig...

Lite småsaker jag har gjort då:
Tagit pengar från min syster, vilket hon förtjänar.
Gjort lite bus när vi var på läger med skolan.
Smitit hemmifrå en halv dag, bara för att slippa familjen. Sen sa mamma att om det händer ihen skulle hon inte släppa in mig i huset igen.

Asså, det är typ allt ;)

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!    

Nu vill jag se eran onda sida, numoorianer!!
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Onda tankar. (P) (fernfall)
» HÖR UPP ALLA NUMOORIANER!! KOM!!!
» Nyår med Numoorianer
» Välkomna ärade Numoorianer
» Alltid vid din sida [Niyaha]
Hoppa till annat forum: