Pågående Event
Senaste ämnen
» I'm (not) OK [Cirkeln]
Igår på 11:41 pm av Kolzak

» Lekfulla mysterium
Igår på 11:12 pm av Ymir

» [LKF] Två vilsna själar
Igår på 9:24 pm av Nunam

» Om ni är mina stjärnor, är jag er himmel
Igår på 9:14 pm av Nunam

» Försent för att ångra [Malva]
Igår på 4:06 pm av Malva

» [LKF] Andra tankar
Igår på 2:42 pm av Kida

» Felsteg [Orion]
Igår på 2:25 pm av Orion

» Stjärnskådning [Malva]
ons maj 01, 2024 11:47 pm av Yaroslava

» Genom döda ögon [Rakel]
tis apr 30, 2024 11:46 pm av Rakel

Vem är online
Totalt 8 användare online :: 2 registrerade, 0 dolda och 6 gäster.

Otto, Ymir


Flest användare online samtidigt: 152, den mån nov 04, 2019 11:54 pm
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Inativitet - vad som händer med Locura och de andra Dot_cl10 tis mar 05, 2024 12:23 pm av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Inativitet - vad som händer med Locura och de andra Dot_cl10 fre jan 06, 2023 9:02 pm av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Inativitet - vad som händer med Locura och de andra

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Kaiito
Kaiito 
Död 

Spelas av : Emmsa | Död


InläggRubrik: Inativitet - vad som händer med Locura och de andra    lör jul 20, 2013 11:10 am

Tjena allihopa! <3

De flesta av er har nog redan märkt detta, men jag har kommit i en jävla svacka vad gäller rollandet. Märker själv att jag inte ens loggar in på sidan varje dag (och då har jag ändå Numoori som startsida i min webläsare).
Mycket av detta beror nog på att jag har tagit en valp som nu är tre veckor gammal. Och han kräver mycket tid, plus att jag i samma veva tog min andra hund till lägenheten. Hon är visserligen snart 10 år, men hon kräver ändå en hel del. Ovanpå det har jag en jobbtjänst på 90% som jag verkligen behöver, och sedan allt det andra som har med en lägenhet att göra - städa, diska, hålla rent och snyggt, osv. Dessutom inreder jag fortfarande, eftersom att jag flytta in i maj och det är ännu inte riktigt klart. Så jag har en hel del att göra. Och den tiden som jag inte har något att göra ligger jag hellre och bara tar det lugnt, istället för att ägna mig åt något alls. Det behövs, så jag kan vila upp mig lite.

Så jag måste helt enkelt be om ursäkt åt alla er som har rollspel igång med mig, och jag måste även dra ner lite på mina karaktärer för jag klarar helt enkelt inte av att hålla igång allihopa.

Vad kommer då att hända med dem? Jo, det kommer ni få höra här.

Locura - Alla rollspel med henne är avslutade från och med nu. Vad som än händer i dem så kan vi säga att solen började stiga på himlen och hon var tvungen att fly. Brabra.
Kaiito - Kommer att lämna Revántos och sticka norrut för lite ensamhet med sin älskade Ristaka. Där kommer han att bo i en grotta, käka råttor och plågas av demonen han inte kan sluta älska. Flocken får Thrar sköta från och med nu, hehe. Har inte tid eller nog bra idéer för att kunna hålla igång en flock just för tillfället.
Xhie - Hon har det bra i PV, umgås med sin far och sina nya vänner varje dag och är lycklig över livet (ändå så lite aktivitet i flocken så gör nog ingen större skada att hon inte heller är så aktiv).
Taranis - Kommer vara lite halvaktiv på honom, i övrigt kommer han endast att strosa omkring och vara lite feg som alltid.


Kommer att lägga mina krafter på Angelus, Tannin, Shiva och Arroya från och med nu och se om jag får tillbaka lusten att vara här på Numoori med er alla underbara nissar. Eventuellt lite kraft på Taranis också, han är ju bara så underbar <3 men de andra får helt enkelt vila, och om ni vill dem något får ni höra av er åt någon av de karaktärerna jag är aktiv på. Så går det nog att lösa, hihi ^^

Känns som att jag har glömt någon nu, men ah... Skitsamma! Nu vet nu :'D
 
Inativitet - vad som händer med Locura och de andra
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Vad händer?
» Vad händer nu? [Namida]
» Men vad händer då med alla planer för augusti?
» Plötsligt händer det, Åskvilja och Kione-valpar
» Vad vet du om Locura?
Hoppa till annat forum: