~Tänkte använda den här tråden med nyheter från mig, till er, om irl och liknande. Mest för att det inte ska bli en massa kladd inlägg lite överallt i framtiden. Dock är folk välkomna att skriva kommentarer om så önskas~
Så, här kommer första inlägget.
Som flera säkert redan lagt märke till har jag inte vart inloggad något alls på facebook under en lång period, skype har jag kikat in lite på för att säga hej eller så, och numoori.. Likadant där. Det är även så här det kommer att fortsätta, hur länge vet jag tyvärr inte. Men det har hänt, och händer fortfarande, en massa saker runt omkring mig och det verkar aldrig sluta. Jag har funderat många gånger på att komma in hit för att skriva det här inlägget, men det har inte funnits någon ork, mest för att jag inte kan ge en förklaring till varför det är så här eller vad det är som har hänt.
Visst, det är ingen "big deal" att jag försvinner för ett tag så det måste inte förklaras, men det skulle ändå vara skönt att kunna skriva av sig och något sätt bli hörd utav folk man faktiskt vet vilka dom är, och inte okända personer som hela tiden vill höra samma historia.
Nej, jag kommer inte sluta rollspela på numoori. Inte vad jag känner nu i alla fall. Pratade lite med Mivria för några veckor sen om det och fick ta ett tag då jag tänkte till. Ändrar jag mig kommer jag självklart komma tillbaka hit för att avsäga mig admin-rollen samt adoptera, eller ta bort karaktärer.
Jag har sovit cirka 3 timmar varje natt nu under nästan en månads period men har ändå försökt att komma tillbaka lite för att bli aktiv. Men jag vet nu att det går inte, jag klarar verkligen inte av det. Klockan är snart 6 på morgonen och har inte sovit på väldigt många timmar, men ville ändå berätta för er..
Ni som har rollspel med mig får välja själva om ni vill låta de stå pausade, eller helt enkelt och tråkigt nog, tvångsavsluta dom.
För som sagt, jag har verkligen ingen aning om när jag kommer komma tillbaka hit för att rollspela, dock kommer ni se mig inloggad lite då och då under en kort stund för att spionera lite på er >:3