Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 129 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 129 gäster. :: 2 Botar

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) - Sida 2 Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) - Sida 2 Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)

Gå ner 
+9
Echo
Ira
Fatima
Selva
Malvado
Nyaldi
Cheveyo
Achangra
Sleazoid
13 posters
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Achangra
Achangra 
Död 

Spelas av : Embla | Död

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    tor 03 jan 2013, 03:58

Zara, diggar bild två mer. Lr tycker nog egentligen att tecknet på bild tre är snyggare (som tecken i sig) men av ngn anledning känns det som att det på bild två passar honom bättre :3

Min donnaponna dåeh;

Namn: Detta är vad jag alltid behöver hjälp med ^^''
Kön: Hona
Typ: Whatever eller ond (beroende på hur hennes uppfostran blir, kommer troligen följa det hon blir lärd blint iaf nästan hela sitt liv)
Kraft: vi får seew~
Storlek: troligen medel
Utseende: Slank rävlik kropp och en päls som i huvudsak går i blågrått. Blå mankamm -ev med svaga turkosa inslag- utan lugg (bara lite spret i pannan), aningen längre ((feewna)) öron som är svarta i topparna och långsamt tonar till grått. Mörkt runt ögonen men med en vit/ljus rand just under ögat. Mörk nos som också den tonar in mot ansiktet. Vit på bröstet och frambenen, tecken på kroppen ej bestämda än. BILD KOMMER SÅFORT JAG BARA KAN!!! <3
Defekter: Dåligt immunfösvar, ev dålig näringsupptagning, psykiska defekter (smått psykotiskt samt bipolär. Har alltså inte flera personlighet men skiftar fort mellan olika extrema sinnestämningar t ex närmast apatisk till helt manisk)
Ögonfärg: Troligen glödande bärnstensgula
Kroppsbyggnad: Jao, ingen unik kroppbygnad, slank och rävlik. Inte nödvändigtvis direkt smal (om hon inte kommer ha näringprublemz dåe..)
Personlighet: Smart eller snarare slug, men med stora begränsningar. Hon ifrågasätter inte utan lever lyckligt i en låda. Har absolut noll förståelse för känslor, varken sina eller andras, och absolut inte för folk som beter sig irrationellt pga känslor (även fast hon själv titt som tätt gör just detta). Kan flippa totalt och bli helt vansinnig på en oförklarlig nivå, skrika osammanhängande saker och närmast stänga av tankeförmågan. Har stundvis en väldigt kort stubin men kan ibland även hantera situationer med ett förrädiskt lugn. En personlighet som helt genomsyras av sina psykiska problem och den egna oförståelsen inför detta. Rubbad, helt enkelt.

Mer, mycket mer, kommer. Och en bild. Har massa skisser på henne men inget ritprogram på denna dator och alla grejer hemma hos pojkvännen x___x
Och är fullt medveten om att jag kanske inte alls får ngn wulp men tänkte spamma på så gott jag kan ändå <3
Ira
Ira 
Av Isblod 

Spelas av : Mattiz

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    tor 03 jan 2013, 05:13

Älskar din karridé btw Embla, låter roligt ^^
Ska uppdatera folket här nu då med min plan om min valp ^^

Namn: Ethan
Kön: Hane
Typ: Ond & God
Kraft: Månkrafter + något mer
Storlek: Stor varg[Kmr sluta på ca 95cm]
Utseende: Slank, högrest, stark men inte kraftig benstomme. Stora tassar, med simhud mellan tårna och långa stora klor för att kunna paddla mkt vatten. Kommer bli en utmärkt simmare. Normal lång, tjockare svans. Randig som Moderns svansar. Hans päls är längre kring nacken och buken, samt en liten pannlugg. Hans päls är en aning glansig och han håller värmen enkelt i vatten/blir sällan blöt. Han har violetta ögon, med mellan lila puppil, en slags dimma framför dem. Kommer en halvfärdig bild längst ner också ^^
Defekter: Två personligheter (väldigt nära varandra, ingen av dem har helt kontrollen över kroppen) Kan sitta och disskutera saker med sig själv helt öppet. Ena sidan ond och andra god. 'Halvblindish' kan se saker då solen inte är allt för intensiv. Han kommer vara en aning ljusskygg alltså.
Ögonfärg: Violetta <3
Kroppsbyggnad: Högrest, rektangulär i mindre skala och sedan smäcker, en aning rävlik, med större tassar. Normalstora öron osv.

HALVFÄRDIG BILD, gör klart resten imorgon ^^
Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) - Sida 2 Ethan_zpsfd109357
Achangra
Achangra 
Död 

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    tor 03 jan 2013, 20:49

Ehm, kära bedyrade ickefreu Lullu, är det ok om jag snor namnet "Eirocalyphtica" från dig? Har nämligen förälskat mig i det nästan lika djupt som jag förälskat mig i dig <3
Selva
Selva 

Spelas av : Lullu

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    tor 03 jan 2013, 21:02

Såklart älskade ickefreu! :'3 Bara att jag kan hjälpa dig med något så litet som ett namn värmer mig i hjärtat, nästan lika mycket som det värmer när jag tänker på allt det underbara som är Du~ <3<3<3
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

Spelas av : Zara

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    fre 04 jan 2013, 00:29

Tyckte att namnen såg för obalanserade ut i kullen så förlängde min vulpz namn, och blev kär i det namnet också, även om han nog mest kommer kallas Ephrian ändå ^^

Namn: Ephestherian ''Ephrian''
Kön: Hane
Typ: Neutral-ish
Kraft: Telepati| Vatten
Storlek: Stor varg
Utseende: Version 3 av bilderna
Defekter: Tudelad svanstipp ca 10 cm, en liten släng av ADHD/Aspergers
Ögonfärg: Isblå
Kroppsbyggnad: Slankt byggd, men ändå inte väldigt smal, kroppen optimerad för simning
Personlighet: Han kommer vara en aning udda, att han sitter och pratar med vattenpölar ibland 8D och för sig själv. Har en liten social kompetensnedsättning, men är ganska så intelligent och med en vilja att lära sig. Han kan ha svårt att koncentrera sig längre stunder och om han sitter stilla för länge så kryper det i kroppen på honom att få röra sig. Smått hyperaktiv, men på ett ganska kontrollerat sätt trots allt. Som yngre, lekfull, men vet inte alltid riktigt hur han ska beta sig mot andra. (Endast en skiss, jag suger på att följa planerade personligheter, så kan ändras radikalt genom roll)

Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) - Sida 2 25rhxjt
Achangra
Achangra 
Död 

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    lör 05 jan 2013, 00:14

Bajsbild.
Ska försöka fixa ngt bättre så snart jag bara kan!
Ifylld lineart, fel kroppstyp osv. Fel allt faktiskt. Bwaah. Sjukt missnöjd... Men ja, nu får ni iaf en liten idé om hur jag tänkt mig mitt monster :3
Beslutade mig för att lägga till en till defekt, hon kommer ha aningen skeva leder på vissa ställen (bla käken) så att de kommer ja, ligga lite snett och knaka ibland då hon rör sig. Hon kommer får ont om hon är stilla länge (extra behov av att stretcha) och om hon rör sig för länge, kanske få slitageskador snabbare och även få ont om det är väldigt kallt.

Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) - Sida 2 Bajs2
Eirocalyphtica
Eirocalyphtica 
Död 

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    tis 22 jan 2013, 15:22

Heeeej *vinkvink*
Hur går det med wulpisarna? När planeras de födas och hur går det med de sista idéerna? <3
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    tis 22 jan 2013, 16:32

Mja det mesta är klart, de behöver bara födas, har dock väntat lite för att se om Mikkis skulle skriva här, hon var intresserad av en valp, men vet inte hur det blev av det.
Eirocalyphtica
Eirocalyphtica 
Död 

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 10 mar 2013, 20:33

E råm födda nu? :3
Armageddon
Armageddon 
Död 

Spelas av : Mattiz | Död

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 10 mar 2013, 21:20

De är inte födda än, vad jag vet xD Haha
Alla är en aning oaktiva tkr jag, jag har inte koll på mig själv riktigt än heller. Mkt att göra osv :P
Eirocalyphtica
Eirocalyphtica 
Död 

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    mån 02 sep 2013, 11:45

Hej hur går det med dessa filurer?
Sleazoid
Sleazoid 
Crew
Flockledare 

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    mån 02 sep 2013, 11:49

Läs historierollet i Blodbergen, Here and Now. Det ska in två inlägg till där, vi har kommit av oss lite smått i inaktivitet bara 8D men valparna är så gott som redo att börja rollas alltså :3 din behöver utseende antar jag ^^ och heei <3
Eirocalyphtica
Eirocalyphtica 
Död 

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    mån 02 sep 2013, 11:52

Jao måste fixa en bättre bild med rätt nyanser på färgerna o så, men det har jag inte möjlighet till atm. Men fett, kollar in det :D
Eirocalyphtica
Eirocalyphtica 
Död 

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    sön 23 nov 2014, 14:37

Fixade till den bild jag hade, tänkte bara slänga in den här:

Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika) - Sida 2 Sgjrsk

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)    

Syskonkärlek, bokstavligt talat (Mith x Mika)
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2  •  Gå till sida : Föregående  1, 2
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» This brokenness inside me [Mika]
» Close enough to paradise [Mika]
» [Avslutat] Döda karaktärer - Nagini, Mika
» Lite guld i skogen [MIKA OCH ARTEMIS]
Hoppa till annat forum: