Senaste ämnen | » Om ni är mina stjärnor, är jag er himmeltis 19 nov 2024, 12:08 av Nunam» Ett dumt beslut [Tolir]mån 18 nov 2024, 23:41 av Tolir» Spådomskonstens under [Öppet]mån 18 nov 2024, 23:21 av Tolir» Med hela världen mot sig [Astrid]mån 18 nov 2024, 20:17 av Astrid» Nya horisontermån 18 nov 2024, 20:01 av Nunam» Tänderna biter ihop [Tora]mån 18 nov 2024, 18:50 av Tora» Låt mig glömma det jag saknar mest [Ezekiel]mån 18 nov 2024, 15:11 av Vasilisa » Rackartyg [Asta]tor 14 nov 2024, 21:03 av Tora» Döden är det sannaste vi vet [Radagast]tor 14 nov 2024, 19:27 av Radagast |
Vem är online | Totalt 50 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 50 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Kom och berätta något onödigt om er själva :D | |
|
+29Öhld Abraxas Kenai Tsubasa Leutwin Nirak Chi Jenova Zodiac Kasai Pheobe Eqii Demethra Volle Hielo Locura Fatima Malvado Kratos Diablo Thzuki Thaerien Sleazoid Alice Saturn Arko Shikage Akura Cuywendz 33 posters | Författare | Meddelande |
---|
Cuywendz Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Kom och berätta något onödigt om er själva :D ons 08 aug 2012, 22:15 | |
| Och så är jag igång igen. Jag har en förmåga att skapa sådanahär onödiga trådar XD
Denna gång tänker jag se om någon känner för att berätta något fullkomligt onödigt om sig själv. Behöver absolut inte vara mer än en sak om ni känner att det är nog, men är inte heller begränsat - berätta på bara om ni har något oviktigt att dela med er av :'D
Detta är inget om hela livshistorier, utan kanske har ni några dåliga vanor som är oviktiga för världen och som ni känner att ni inte skulle skämmas för att berätta. Det behöver inte handla om problem eller svåra saker, utan kanske bara att ni gillar en viss färg eller liknande onödig info C:
Då får jag föregå med gott exempel, så här är några onödiga saker om mig! :'D • Jag nyser i starkt ljus/i direkt solljus • Mina lilltår ligger på sidan • Jag har insett att jag petar mig i näsan ganska ofta • Ibland när jag funderar/koncentrerar mig så biter jag mig i läpparna (som när man låtsas att man är tandlös) och stryker tungan över de "invikta" läpparna • Jag målar något varje dag - om det så är en fullständig bild eller bara en streckgubbe spelar ingen roll • Jag är perfektionist och ganska självkritisk • Jag är uppvuxen med såväl hundar och katter omkring mig, och kommer nästan garanterat se till att ha katt och hund hela livet • Jag kan plocka upp och bära saker med fötterna
Så, nu har ni fått lite onödig info om mig. Nu vill jag veta lite onödiga saker om er! Var inte blyga gott folk :'D
Fridens liljor~ MPh
Senast ändrad av Cuywendz den tor 09 aug 2012, 16:44, ändrad totalt 6 gånger |
| Akura
Spelas av : Marie
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D ons 08 aug 2012, 22:33 | |
| Åhå, vilken kul liten tråd som ploppade upp precis då jag behövde! :'D Tjaaa... onödig information, finns väl massvis av, men inte så mycket jag kommer på på stört, tyvärr... Nämen skriver nått roligt iallafall...
[b]- Min under käke är skit sne... - Hatar att gå och kolla synen då jag alltid tror att de ska säga att jag måste skaffa glasögon (ser hemsk ut i glasögon -.-') - Älskar Ginga Nagareboshi Gin och Ginga densetsu Weed <3 - Släppte ut våra kaniner på vift då jag var liten, som sen började äta upp mammas äppelträd.. - Älskar svart, rött, turkost, lila (mörk) - Mitt hår är rött
Tadadadam... där kom lite oviktigt information om mig
|
| Shikage Vandrare
Spelas av : Nelly
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D ons 08 aug 2012, 23:25 | |
| Ohooo, det här kan vara kul 8D
• Jag är en sådan där människa som MÅSTE lyckas med allting, stressar dygnet runt för den anledningen. Jag har svårt att acceptera när jag misslyckas, och blir väldigt arg på mig själv när jag gör. • När jag koncentrerar mig så viker jag tungan på mitten och trycker den mot gomen. • Jag kan inte äta sura saker (kiwi, surt godis etc) för då fräts hela min gom upp och jag får ett munsår över hela den så jag inte kan äta riktigt på några dagar. • Jag älskar fantasyvargar och sådana man tänker sig i tankarna, där de är mer mänskliga, men ärligt talat så gillar jag inte riktiga vargar så jättemycket. Detta på grund av att jag har jakthund, och vargar gillar att käka upp dem. • Jag pratar aldrig med mig själv, men jag pratar dygnet runt med min hund. Självklart med en otroligt tillgjord röst. • Jag tror inte det gått en dag i hela mitt liv där jag inte hållit i en penna. Antingen så ritar jag, eller så skriver jag. Det är typ vad mitt liv går ut på i bland. • Jag kan inte se ansikten. Alltså, jag ser ju dem när de är precis framför mig, men om jag blundar är det helt svart. I mina drömmar är alla ansiktslösa, och det är bara en känsla av att jag vet vilka det är som gör att jag fattar nått av mina egna drömmar. • På tal om drömmar, jag drömmer mardrömmar varje natt. Jag vaknar helt enkelt inte förrän jag dött i drömmen, så ärligt talat har jag slutat vara rädd för att dö.
Känns som om det blev lite längre än jag tänkt ^^; |
| Arko Flocklös
Spelas av : Nattiz
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D ons 08 aug 2012, 23:27 | |
| Så kul med en sån här tråd 8D
•jag är världens boknörd, och när jag hittar en bra bok/serie kan jag läsa om den hur många gånger som helst (har läst vargbröder serien ca 10 ggr, Harry Potter serien 5 ggr, house of night serien flera ggr... och en massa andra jag inte orkar skriva xD)
•mina tår knakar när jag böjer dom.
•jag vågar inte titta ut genom något fönster när det är mörkt ute (har ingen aning om varför, men det känns som att det står någon och stirrar på mig om jag gör det)
•jag biter på naglarna, och hatar det!
•jag är otroligt envis, och om jag har fel kommer jag ofta med en bortförklaring till varför jag har fel för att det ska verka som att jag vet rätt, men råkade säga fel ( har ingen aning om varför jag gör så, det bara kommer >.< )
•jag får lätt mardrömmar från filmer, och filmen behöver inte ens vara särskillt läskig för att min fantasi ska flyga iväg och göra något hemskt av det på natten "/
•jag tycker inte alls om att ha redovisningar för klassen i skolan, för alltid när jag läser högt för många människor blir det helt fel, och utan att tänka på det ibland har jag gjort typ "pruttljud" med munnen när jag glömmer var jag är i texten...
Kommer inte på mer just nu, men det finns hur mycket som helst xD |
| Saturn Utvandrad
Spelas av : Bellz | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D ons 08 aug 2012, 23:42 | |
| Okej. Ska försöka få ihop något här.
• Jag petar med kanske lite ofta i näsan. (A) Men sköljer fingret under kranen efteråt. Man vill ju inte att det ska kika ut något under dagen. :P
• Mitt vänstra lillfinger är mitt minsta finger. :P
• Jag älskar att läsa böcker. Men inte alla böcker. :P
• Jag somnar ALLTID när jag läser Liftarens guide till galaxen. Hinner kanske max läsa en sida innan ögonlocken blir för tunga. x3 Så har aldrig lyckats läsa den boken. Och allt jag minns är: Han gick ner för trappan. Och där är en jaguar. Och det finns ingen trappa. Något sådant var det ja. x3 haha. En udda bok. Har sett filmen dock. :P Den var jag inte heller imponerad av. x3
• Mina favoritgosedjur har alltid varit katter... fast jag anser att jag är en hundmänniska. Har bara haft ett gosedjur som varit hund. Och den snodde någon på dagis. :'(
• Jag har slått en dagisfröken i ansiktet med en toffel när jag ansåg mig blivit väldigt orättvist behandlad.
• Jag har i princip haft djur omkring mig hela livet. Nu har jag inget djur alls. :(
• Jag har 3 kaktusar i fönstret. De är bland få växter jag faktiskt kan ha längre tider utan att ta dö på. x3 Jag är en djurmänniska, inte växtmänniska.
• Jag föddes på mammas 22-årsdag. :P
• Jag är väldigt självkritisk. Speciellt mot mina alster... Bilder, texter och så vidare.
• Jag har orsakat kortslutning i hela huvudbyggnaden på skolan på lågstadiet. Var ju bara tvungen att ta reda på vad som händer om man petar in ett gem i vägguttaget. x3 Det blixtrar eld. x3 Jag blev så överraskad att jag kastade iväg gemet. Och tur var väl att jag hade skor med gummisula på mig. :P Mamma tejpade upp det där gemet på ett papper och tvingade mig att skriva hela historien och sedan ramade hon in det. Den tavlan stod i vårat vardagsrum i nästan 10 år.
• Jag var alltid ungen som skulle gå min egen väg. Även om mamma och pappa gick åt andra hållet. Sen blev jag mobbad i 7-8 år och tappade all självförtroende. Har byggt upp det rätt bra igen.
• Försöker vara optimistisk i det mesta. Men det är svårt när det kommer till en själv.
• Pappa och farmor har alltid varit mina odödliga idoler. Farmor gick bort i cancer 2008. Samma år som våran hund var tvungen att avlivas på grund av bland annat cancer.
• Jag sitter sällan normalt på en stol om det inte krävs av mig.
• Jag kommer komma på många mer punkter att skriva upp här. Men bör nog inte skriva för mycket för att inte få ångest över något.
Nä, nu får det räcka här. x3
Senast ändrad av Saturn den tor 09 aug 2012, 00:09, ändrad totalt 3 gånger |
| Alice Utvandrad
Spelas av : Nevada
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D ons 08 aug 2012, 23:47 | |
| Bellz toffel xD Ahahaha!
Hm ja ngt onöööödiiigt.........
- Den godaste marmeladen jag ätit hade smaken Jordgubbe/smultron. - Är kär i färgerna Orange, lila och grön. - Mina barndoms dröm husdjur är en Somali katt och en japansk spetz. - Tycker om den omogna smaken sött och klarar inte riktigt av beska smaker. - Jag tycker det är skitkul med problemlösning, så det gör inget om det blir pannkaka av något, om jag har tid det vill säga. (Det är så roligt att se att det fungerar i slutändan.) - När jag var liten var helt knäpp tyst. Jag bara satt där. Och.... fes? kanske. Jag tycker det var dumt iaf. - Jag är i hemlighet extremt optimistisk.
Kul att se att folk är så olika :D /Nevnevkalsong |
| Sleazoid Crew Flockledare
Spelas av : Zara
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D ons 08 aug 2012, 23:53 | |
| Haha, kul tråd, ska se om jag kan komma på lite onödiga, konstiga saker med mig själv, borde inte vara så svårt dock xD here goes
• Samma sak som för Zazzel, mina lilltår ligger också på sidan 8D hatar även i allmänhet mina fötter • Jag hatar mina ojämna tänder, men jag vägrar göra någonting åt det pga lathet och det faktum att jag inte skulle kunna spela mitt instrument med tandställning • Inte så vanligt bland rollare kanske, jag spelar klarinett, har gjort i snart åtta år och är musiker i övrigt, estetlinjen musik osv • Jag brände upp håret som yngre, sen dess rädd/försiktig för eld, kände mig förut tvingad till att kolla varje eluttag i rummet och vänta åtta minuter för att se att de verkligen inte brann, sen om det lät någonting i rummet, så samma sak igen xD • Jag har två olika färg på mina ögon, ett blått och ett gråblågrönt • Om jag har en vanlig tandborte så måste jag alltid av någon underlig anledning dra över den om man säger så, ni vet när man sköljer, 13+4 gånger både före och efter, först upp till 13 sen andra gången från 10-13 pga dubbla siffror, haha, fråga inte varför xD • Jag skriver jämt berättelser i huvudet, så fort som jag inte har någonting annat i tankarna så skrivs det vidare, har kommit fram till ett helt liv för mina huvudkarrisar vid det här laget • Jag kan inte rolla utan musik, är för lättdistraherad och börjar tänka på annat annars • Jag kan vicka på öronen, det rätta sättet, utan ögonbryn eller liknande 8D • Jag har räknat mitt hår till att ha över 25 olika naturliga toner, mellan brunt och blont (harförmycketfritid) • Jag svär på tok för mycket • Jag har svårt för att göra saker om jag inte har något mål/någon press eller liknande
EDIT: Okej, jag får erkänna ett stort failande, glömde den mest störande grejen med mig som andra personer tycker, jag är en sån otroligt envis, lat, självkritisk, perfektionistisk, random och irriterande person, och jag gör folk galna 8D och jo, jag är ett stort fan av Pokémon, har alltid varit och kommer alltid att vara <3
Så, där har ni lite *host* (ganska mycket) totalt onödig info om mig, enjoy (Y)
Senast ändrad av Sleazoid den tor 09 aug 2012, 00:00, ändrad totalt 1 gång |
| Cuywendz Crew Utvandrad
Spelas av : Kreftropod | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D ons 08 aug 2012, 23:54 | |
| "But wait, there's MORE!" - Smiling Stan, Monkey Island.
Nejmen XD Ville bara ha sagt att det (som Nev sade) är kul att se hur olika alla är, även i de små och onödiga sakerna :D Kände mig tvungen att uppdatera min lista lite då jag först valde att göra listan lite kortare för att inte avskräcka folk, men uppenbarligen delar ni gärna med er av onödig info :'D |
| Thaerien Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D tor 09 aug 2012, 12:02 | |
| Rolig tråd :-) Har MASSOR om mig som är udda men tar bara en del!
- Min högra stortå knakar då jag böjer på den (nått som gått i arv från min mormor och mamma) plus att jag kan inte "spreta" med häger lilltå :-P
- Har vuxit upp med djur hela livet då framför allt hästar, hundar och katt.
- Sakar att ha en häst att pyssla med något enormt
- Hatar hundhår fast vi ahr två pälsbollar hemma (och en nakenfis son inte hårar)
- Älskar att läsa och lyssna på ljudböcker. Dock kan jag inte emd Harry Potter böckerna eller sagan om ringen böckerna!
- Är en inbiten nakenhundsfantast. Skulle inte kunna tänka mig att vara utan en och planerar redan att skaffa en inom en snar framtid ;-)
- Saknar plugget!
-Måste ha ljud omkring mig då jag har tinitus
- Har ett fruktansvärt hemskt humör till och från
- Sover för mycket
- Ser på för mycket anime :-P
- Kan bli tvärsur på sambon (om han gör nått dumt) och sura på det i flera timmar och bli ännu mer sur då han inte förstår :-P
Edit
Hehe glömde att jag är väldigt mörkrädd och livrädd att möta en björn ute!
Och en annan udda sak är att jag tror itne på någon gud men tror på att det finns "spöken" och andar och har upplevt en del skumma saker!
Senast ändrad av Thaerien den tor 09 aug 2012, 16:58, ändrad totalt 1 gång |
| Thzuki Utvandrad
Spelas av : Bubbah | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D tor 09 aug 2012, 14:15 | |
| Såååe, då måste jag också skriva onödiga saker om mig ^^' • Är sjukt mörkrädd och paranoid på samma gång. Ingen bra kombo ^^' • Mina lilltår är precis som MP's dom ligger på sidan xD • Gillar inte alls mitt namn men tycker det är fint på andra. • Älskar att cosplaya men har inte motivation till att göra dräkterna så dom blir aldrig fina <'3 Hate it! D': • Älskar musik med fart i men äter typ allt*nästan ^^'* • Älskar verkligen igelkottar :'D *räddade en igår~* • Älskar att fara på konvent men är skitsur sista dagen*för lite sömn* • Måste alltid ha naglar, annars blir jag handikappad • Älskar att spela pokémon, tills jag förlorar ^^' • Sitter för det mesta hemma på mitt rum*har inga vänner <'3* • Eeeh, är hungrig D: • Måste alltid gå på toa så fort jag vaknar ^^' • Hatar höjder, får svindel och kramar fast mig i närmaste sak! • Älskar mina råttor och kommer helt klart skaffa fler så småningom + en Akita :D • Läser alldeles för mycket manga • Älskar Hayami Mokomichi's roller och är galen i OP! • Har nästan aldrig pengar .___. • Måste alltid ha musik då jag rollar, ju mer dramatiskt det är i rollet ju mer dramatisk ska musiken vara. Brukar köra med Techno*ja är en sån tönt* och Two steps from hell • Älskar verkligen Emmsas karaktärer 8D • Kan inte rita men gillar att göra det ändå • Skickar brev till kompisar men får aldrig svar *4ever alone* • Går till psyket ca en gång i veckan ^^ • Ser nästan aldrig film utan folk får tvinga mig till det~ • Älskar rostat bröd med smör och honung • Och jag har inget självförtroende alls. Så ifall någon säger nå bra om mig så tar jag inte alls åt mig. Dumt men sant ^^' Weeell... Kommer inte på så mycket mer just nu meen ^^ |
| Diablo Död
Spelas av : Nira | Död
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D tor 09 aug 2012, 21:16 | |
| -Jag kan göra Fuck You med tårna. xD -Jag har tre plasttänder efter en cyckelolycka -jag blir helt svimfäördig när jag är på höga höjder -Om det blir för trångt utrymme (I folk samlingar eller så) så får jag panik. -Jag har en skräddar tumme C: -Jag har låånga ben. -Jag måste alltid kissa när jag vaknar. -Jag klarar mig inte utan morgonciggen för att då blir jag konstig .___.'' -Jag håller på med min läpp-pearcing när jag tänker på något som bara jag vet om. -Jag hatar sniglar och småkryp! -Jag är helt förälskad i ödlor<3 -jag blir alltid hyper på kvällarna och jääätte trött på dagarna .___. -Min telefon är mitt liv *No life* - jag måste ha fyra kuddar eller mer när jag ska sova ^^'' -Jag klarar inte av mörka vråar, blir skit rädd att någon monster ska komma och ta mig :'< -jag kan vara en stalker ibland ÕuÕ -Jag ropar alltid på mamma när jag vill ha något eller något ska hämtas (lika med pappa) -Jag kan inte sova utan fläkt -Jag är beroende av energy dricka! -Jag ritar ganska så ofta helt onödiga saker som jag inte ens vet vad det är O.o -jag får allt jag pekar på av pappa (Därför är det bäst att hadla med mamma, annar köper jag bara en MAAASSA skit D:) -umm.. jag är pinknödig nu XD
Ööh.. det finns mycket mer att skriva...men jag är för lat för att tänka XD |
| Kratos
Spelas av : Teru
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D tor 09 aug 2012, 21:44 | |
| *Åt nyss vanilj glass med hallon *w* *Äter jag för mycket choklad/fet mat får jag gaser i magen o.o *Äter lite för mycket söt saker än jag borde ^^'' *Känner mig tjock 24/7 men har inte orken att göra något åt det och skäms för att väga 70 kg.. *Hade världens bästa självförtroende när jag var mindre *Har världens sämsta självförtroende nu *Små petar i näsan när jag känner att jag får svårt att andas och ingen annan ser ^^' *Drömmer alltid om hur badass mina karrisar ska bli/vara men lyckas aldrig uppfylla mina mål :( *Har världens bästa fantasi när det kommer till att rita saker 8D *Värdelös att rita saker över huvud taget och dömmer mig själv nästan lite för mycket *Har jag ritat nånting och ser den när den är färdig så kastar jag den oftast för jag känner mig värdelös och vill bara gråta ^^'' *Paranoia + Mörkrädd + Person skygg + små gillar skräckisar = Ingen bra combo *Har kort livat intresse för saker ^^'' *Kan inte leva utan musik <3 *Funderar ofta om mina vänner verkligen gillar mig... *Tycker att det blev lite för mycket negativt här så måste ta nått posetivt xD *Galen i Disney filmer och andra animerade/tecknade filmer/serier <3 *Tycker att cosplaya, se på anime och läsa manga är det bästa som finns <3 *Stolt över mina älsklingar Duchess och Kratos :'3 *Bubbah var den som presentarade mig till Numoori x3
Finns mer men orkar inte skriva xD |
| Malvado Död
Spelas av : Merran | Död
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D tor 09 aug 2012, 22:11 | |
| Jag älskar såna här småroliga trådar där man får veta saker om andra nissar 8D
• Jag ska tatuera mig till hösten/vintern... • ...vilket blir en utmaning då jag är rädd för smärta (rättare sagt tanken på smärta, inte smärtan i sig) • Jag har gjort en lista på 100 saker jag vill göra innan jag fyller 30... typ. Där finns det allt från att gå på gay-klubb till att linda in någons hus i toapapper 8D • Jag har en kändiscrush på Christian Bale och Alexander Skarsgård. nomnom • Jag är mörkrädd... • ...men är ännu räddare för döden och rymden. När det är som värst kan jag få panikkänslor och det känns som att hjärtat ska stanna på mig. • Och liksom Thaerien tror jag inte heller på någon gud. Och om sanningen ska fram föraktar jag all religion och tycker att världen vore en bättre plats utan den. (Trots att mina karaktärer tror på Numooris religion...) • Det jag dock tror på är reinkarnation. • Jag älskar att kolla på skräckfilmer, trots att jag är otroligt lättskrämd och oftast sitter med händerna för ansiktet. • Min absoluta favoritfilm är, och kommer alltid att vara, Bambi! • Jag har total j*vla panik inför att växa upp; jobba, skaffa eget boende, sköta allt själv. • När jag flyttar hemifrån kommer jag se till att skaffa en bruksschäfer. • När jag är hemma och får ångest/panik inför något brukar jag sätta mig i sängen och dra upp benen och vagga lite fram och tillbaka - på något sätt lugnar det mig. • Jag är ärligt. Brutalt ärlig i vissa lägen till och med. Speciellt när jag är lite rund under fötterna. • Mina killkompisar introducerade något i kompiskretsen som heter "Dagens Mervik", vilket är något som jag sagt eller gjort som är otroligt roligt, oftast för det är något smått korkat... • ...men jag bjuder på det ^^
|
| Fatima Död
Spelas av : Mikkis | Död
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D tor 09 aug 2012, 22:57 | |
| * När jag har slitet hår brukar jag sitta och dra av det.. Heh... * Rädd för clowner och dockor. * Jag tror på spöken. * Har 7 st undulater. * Har nog haft alla färger man kan ha i håret. * Haft tre piercingar i läppen samtidigt. * Har brungröna ögon, men mitt ena öga är mer grönt. * Byter sängkläder en gång i veckan, ibland två ggr. * HATAR disktrasor (om jag ska röra en ska det vara en ny) * Har skickat kärleksbrev till en bonde från bonde söker fru. (notera att de inte va seriöst gjort) * Dammsuger mitt rum varje dag. * Har sjuk humor och nästan tråkig humor. |
| Locura Vampyr
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D fre 10 aug 2012, 00:57 | |
| Nu ska ni jävla få höra en hel del onödiga saker som kan vara väldigt onödiga att veya om lilla mig! 8D
- Jag röker aldrig något annat än John Silver. - Alla mina vänner är män föruom 3 st, eftersom att jag för det mesta ogillar kvinnor. Vet inte varför, men jag trivs bättre med pojkar av någon outgrundlig anledning. Pojkflicka, ftw! - Tänder på raggare, dvs pojkar med kepsen bak och fram och snus under läppen som kör gamla volvobilar 8D så jävla hett! *dreggla lite smått vis tanken* - Är utbildad bilmekaniker, dock endast på grundnivå men ändå! - Äger fyra bilar, men snart kommer det stå sex stycken på gården, med risk för att mamma dödar mig, men det är en risk som jag är villig att ta! Älskar gammel bilar <3 - Jag är kristen och tror starkt på att det finns en Gud eller någon sorts högre makt, beroende på hur man väljer att se det. - Jag svär i varje mening, ironin på det med tanke på mitt troende xD -Jag tror, precis som Mikkis, på andar och spöken. - Min livsfilosofi är "Livet är till för att levas". - Jag har en fläckig bil med färgerna silver, blått, vitt och svart. Han är min älskling och har passande nog döpt honom till Fläcki <3
Och ja, det var lite onödig info 8D Btw, Bubbah... Älskar dina karaktärer meeed 8D<3 och du kan skriva brev åt mig, jag älskar att skriva brev! Mwihihihi! 8D |
| Hielo Kannibalkool
Spelas av : Säl
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D fre 10 aug 2012, 01:33 | |
| *gör entré* Jag gillar random facts om folk, rawr! Du kan skicka brev till mig Bubbah btw. :'D Lägg bara i brevlådan, höhö!
- Är väldigt pysslig av mig, är få hantverk som inte intresserar mig. c: - Utöver internetrollspel så lajvar och bordsrollspelar jag. Spel i allmänhet, rawr <3 - Jag avskyr värme och sommar, förutom just sommarnätterna. Skymningen, natten, månen, hösten och norrsken är awesome saker. - Jag tror inte på något övernaturligt, inte heller på liv efter döden eller reinkarnation eller liknande. Jag tycker att världen i sig är magisk. Behöver inte finnas mer. - Jag är rädd för djupt vatten mer än något annat. Speciellt med sjögräs i. D: - Jag gillar att ifrågasätta saker och argumentera, då jag tycker det är en fundamental del av att vara en vettig människa. - Jag är mycket introvert, och föredrar mestadels att vara ensam. Gillar inte folk rent generellt. - Är både genuint välmenande och brutalt ärlig. Brukar bli lite dubbelsidigt ibland. - Jag kan spela okarina, men är i övrigt väldigt omusikalisk. - Jag har skjutit pilbåge i flera år. - Jag gråter då jag är arg. Då jag inte är någon emotionell människa så är det nästan enbart då jag är sjukt förbannad som tårarna ack så kvinnligt flödar. - Anser att bruket av alla sorters droger (specieeeellt alkohol, cigaretter och dylikt) är ett korkat och befängt mänskligt beteende. - Älskar vetenskapsstuff rent i allmänhet, jag kan massa random facts om olika saker och ting. Rymden älskar jag också. - Sitter jämt på benen eller andra konstiga sätt. - Biter ofta loss små bitar hud runt mina naglar. - Jag föraktar religion på många vis, det är få ämnen jag gillar att argumentera så mycket omkring. - Douglas Adamns är en av de människor jag ser upp allra mest till, aldrig har jag hört så mycket insiktsfulla ord från en och samma människa. - Jag älskar att klä ut mig, i tid och otid. (Halloween är totally den bästa högtiden) - Brukar bli medveten om att jag drömmer under tiden jag gör det med jämna mellanrum, och passar då på att manipulera mina drömmar. - Jag äger en majsorm vid namn Korven. Jag borde inte få döpa husdjur. - Jag är ginger, hurr hurr.
Åh, ja, justja - Jag och Bubbah brukar ibland sätta oss på fik i stan och spela pokémonkort i flera timmar. Det är awesome. _________________ I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim, Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name. |
| Volle
Spelas av : Zyxzon | OOC
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D lör 11 aug 2012, 00:35 | |
| Måste också vara med <3
*Jag avskyr insekter och hatar spindlar och björnar. Björnar hatar jag p.g.a en mardröm jag hade när jag var liten. *Jag vill skriva minst en bok. *Jag måste kissa hela tiden 3
*Jag tror inte på gud men jag tror att det finns något efter döden. *jag gillar att rita <3 *Jag kan med enbart fötterna öppna en tändsticksask, plocka upp en tändsticka tända den och sedan tända ett värmeljus. *Brukar inte tänka efter innan jag säger någonting vilket kan bli spännande ibland. *JAG VILL HA EN VARGHUND PUNKT *Jag är socialt efterbliven <3 *Min favorit färg är ljusgrön. Men jag gillar ljuslila och mörkröd också. *Har inte haft mardrömmar på flera år, troligen för jag brukar vara svagt medveten om att jag sover. *Jag har haft en mardröm om E.T, han var en galen vetenskapsman. *Jag älskar böcker. *Jag gillar att skapa saker med mina händer. *Jag är bra på att skämma ut mig själv. xD *Jag fryser ALLTID om jag måste gå upp tidigare än vad jag själv vill. *Jag ogillar att frysa något enormt. *Jag har en beige tjockis katt som heter Zimba. xD *Jag är lat. *Jag gillar att ha människor omkring mig så länge de inte blir för många som jag inte känner och jag har möjligheten att gå och vara för mig själv när jag vill. *jag har dålig humor, kan skratta åt typ allt och jag grymtar när jag skrattar. *Jag gillar spel, dataspel, videospel och bordsspel. Några av mina favorit spel är dragon age, fable, jade empire, L.a noire och portal 2, för jag har inte spelat hela ettan xD och cluedo <3 *Jag skriver för mycket när jag väl kommer igång. *Jag älskar att sova <3 *Jag är för blyg för mitt eget bästa 3
*Jag tycker om att gå ut och gå. *Jag gillar att prata *Jag gillar att pilla i hår. *I stående position kan jag böja mig bakåt och gå ner i brygga. *Jag gillar inte mitt ansikte, men det är inte så mycket jag kan göra åt det men jag får vara glad över att jag har ett ansikte överhuvudtaget xD *Även jag känner mig handikappad om jag inte har långa naglar. xD *Jag petar mig också för mycket i näsan xD *Dom enda gångerna jag blir rädd för monster historier, är när monstret befinner nere vid fotänden av sängen i berättelserna 3
*Skägg är sexigt. *Jag gillar blommor. *När jag är intresserad eller är "djup" i ett ämne jag pratar/skriver om så darrar jag xD *Jag ÄLSKAR musik, kan lyssna på allt mellan opera, country, rock, indie kan lyssna på något inom allt typ xD Men jag spelar inte något instrument själv. *Och jag har taktkänsla som en gråsten *Och jag är lika graciös som ett ton tung kassaskåp som rullar ner för en betongtrappa <3
Så nu har ni fått reda på för mycket om mig <3 xD
|
| Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D lör 11 aug 2012, 12:52 | |
| o yey. :]
-Jag har svårt att låta andra göra saker för jag tror de kommer göra fel -Jag kan inte bita på naglarna, seriöst, [b]kan inte[/i]. -Gillar att sitta och pilla på mina ögonbryn -Älskar att klippa tånaglar -Skulle vara oerhört glad om nån skaffade mig en privat hår-kliare till present -Jag gillar att sitta på bord -Gillar att sätta på nagellack på naglarna, men är kass på att ta bort. Har ofta samma nagellack i över en månad, sådär fult halvt-bortknaprat, för att jag inte orkar använda aseton -Får ofta anfall och kräver sällskap (sitter ofta och käkar äppel intill mamma när hon är på datorn. utan att säga nått. bara för ATT) -Jag gillar att få folk att skratta -Hade förut en ful ovana och gick och sa "gris" åt alla. inte för att vara elak. jag hoppas de folk som blev utsatta för det visste det, hmm... -jag gillar att skippa stor bokstav -älskar också att skriva riktigt riktigt smått så att ingen kan läsa. höhö -gillar att sitta på taket hos min pappa med Magga och en till vän. Kaninsnack, heh. -min syster snackar mycket, min bror är knäpptyst. Ofta pladdrar jag som en apa, sen kan jag sitta tyst en halv dag och får i misstag alla att tro att jag surar -Den här sommaren har jag fått en fin vana att börja gilla bakning och matlagning. scary.
Jep, nu ska jag sticka och köpa grejs för att göra en jättegod fisksoppa som min mormor brukar laga :] |
| Eqii Död
Spelas av : Bönan | Död
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D lör 11 aug 2012, 13:49 | |
| * Jag är otroligt bra på att snacka * Jag har även märkt att jag har PinkiePie-sense, typ om jag skakar kommer något fruktansvärt att hända, om mina ögon börjar skaka händer något annat! XD (följ länken, titta på den rosa ponnyn om ni vill) - https://www.youtube.com/watch?v=b5OvJm6ezfM* Jag är sjukt mörker-rädd * Ibland kan jag bli livrädd över min egen skugga * Innan jag skulle sova, för exakt en vecka sedan, hörde jag ett prasslande på mitt golv under sängen, det var en hemsk tveskärt och jag ropade på mamma så hon kunde döda den. Jag hatar insekter. * Jag älskar att ha lösnaglar eller målade naglar överhuvudtaget * Håller med Hielo om djupt vatten med sjögräs i, creeeeeeepy! D:< * Jag är ytterst lite synsk * Jag gillar att vara utan kompisar omkring mig, vet inte varför, men man kan ju endast lita på sig själv, ibland * Jag är en perfektionist * Jag älskar Pokémon (allt från leksaker till filmer och spel), My Little Pony Friendship is Magic, magi och lite sånt där * Jag är besatt av min hund Luna, 75% Chihuahua och 25% Papillon :3 * Jag är höjdrädd, eldrädd, vattenrädd och mest mörkrädd XD |
| Pheobe
Spelas av : Spraliish - Matilda
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D mån 13 aug 2012, 21:17 | |
| Åh.<3
Kände plötsligt en grav samhörighet med er alla, så jag passar på att dela med mig av lite ranom shit, och så snor jag MP's superfina prickar. :'D
• När jag äter Pringels så stoppar jag in hela chipset så att det det fyller ut hela munnen, sen petar jag sönder det med höger pekfinger. Alltid. Hahha. <3 • Har två testar hår som jag pilar med beroende på vad samtalsämnet/sinnesstämningen runt omkring mig är. Pillar med underhåret på höger sida om jag är seriös, orolig, ledsen eller arg och med en test ur överhåret på höger sida om jag bollar idéer, är glad eller oseriös. • Hatar spindlar. Har en extremfobi för dem. Börjar lätt gråta när jag kommer i kontakt med dem. • Blir även skakis av höga höjder, prata i telefon, sjögräs och mörker. • Bland mina scoutvänner har jag alltid räknats som liten, vilket har lett till att jag under 8 år utsatts för flertalet nedbrottningar. Detta gör att jag har snabba reflexer som gör att jag ofta slår, puttar, skriker osv när jag blir skrämd eller blir hastigt rörd vid. • När jag står upp ligger enbart min högra lilltå på sidan. • Har aldrig spelat Pokémon eftersom min mamma inte ville introducera mig till det. Men snodde en plast-Pidgetto från en kille på dagis för jag tyckte att den var söt. • Eftersom jag är mina föräldrars första barn, av tre, så ville mina föräldrar hålla mig borta från godis så länge som möjligt. Detta ledde senare till att jag blev galen i broccoli. • Har aldrig, och kommer aldrig att börja och spela fotboll. • Mina föräldrar tror att jag är anorektiker även fast att jag äter lika mycket som pappa. Seriously. Wtf • Har väldigt svårt att spela karaktärer som jag inte själv kan stå för. Dvs, man brukar inte se mig spela onda karrisar. • Har kala fläckar i hårbotten för att jag använder löshår för mycket. • Även fast jag ofta är ointresserad när det kommer till förhållanden så lyckas jag ändå såra mina nära. • Naturämnena är det värsta med skolan som jag känner till. • Skäms alltid över mig själv när jag ätit för mycket godis. Så då äter jag mer godis. • Efter att ha jobbat fyra veckor på en kyrkogård vet jag att att min gravsten ska vara en obelisk på ett postelement av svart granit med förgyllda bokstäver och mönster. • Firar snart 4 års jubileum med min lilla Leale-gris.<3 • Börjar ofta prata med konstiga röster när jag är uttråkad. Olika varianter.. härmar norrlänska, chipmunk, skånska, finlandssvenska osv. • Gillar inte att gå runt i shorts, eftersom att jag har dåliga vanor när jag blir ledsen. • Alla killar jag någonsin dejtat har varit helt galna i min rumpa. • Okej.. eh.. barnförbjudet. Hahha. Hoppas att det räcker med att jag skriver 'Älskar att bli dominerad'. <3 • Min högsta dröm är att skaffa en finsk lapphund. Sen är jag lycklig för resten av livet. • Rökte under ett halvår och fortsatte efter det endast feströka. Sen jag jobbade på cancerfonden har jag slutat helt. • Tycker att Mikkis hår är galet najs, och att hennes undulater är lite läskiga.. xD <3
Senast ändrad av Pheobe den ons 15 aug 2012, 00:31, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : lade till ytterligare punkter) |
| Kasai Död
Spelas av : Skruk | Död
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D tis 14 aug 2012, 01:23 | |
| "• Börjar ofta prata med konstiga röster när jag är uttråkad. Olika varianter.. härmar norrlänska, chipmunk, skånska, finlandssvenska osv."
Hahaha, att du nämde skånska i den meningen... Typ dog IRL x) jag är från Skåne... |
| Pheobe
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D tis 14 aug 2012, 01:29 | |
| Och jag är halvskåning, hahha ;) Brukar göra tillgjord skånska xD |
| Zodiac Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D tis 14 aug 2012, 01:31 | |
| Pheobe: • Bland mina scoutvänner har jag alltid räknats som liten, vilket har lett till att jag under 8 år utsatts för flertalet nedbrottningar. Detta gör att jag har snabba reflexer som gör att jag ofta slår, puttar, skriker osv när jag blir skrämd eller blir hastigt rörd vid.
Jag: Haha. x3 Då är vi kanske lite lika. Bara att det är min käre far som orsakat denna känslighet hos mig. Jag får på allvar rysningar om någon pillar mig på huvudet. (när jag är hos frisören försöker jag ignorerar det och koppla bort det. :P Även en orsak till att jag inte går särskilt ofta till frisören) Klarar verkligen inte av huvudmassage-grejer. Dessutom är jag väldigt kittlig vid axlar och nyckelben. Klarar inte ens om att någon petar där. Det tycker såklart lillsyrran är skitkul. -.- Men på andra ställen kan jag stänga av kittligheten. Dock går det inte när pappa kittlar. xD |
| Shikage Vandrare
Spelas av : Nelly
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D tis 14 aug 2012, 07:57 | |
| Skriver lite till bara för att det är kul 8D
• Börjar skrika om någon nuddar min nacke. Det är nämligen den enda platsen jag ä kittlig på. • När jag var liten älskade min pappa att väcka mig och min syster genom att lägga legobitar i våra öron. Kan bara berätta, att det var värre än när han hällde hinkar med vatten på oss. • Har inte sett ett enda pokemónavsnitt, och har inte heller haft några kort eller tv-spel. Däremot hade jag en massa pokemónfigurer, eftersom jag älskade godiset som låg tillsammans med leksaken i bollen. • Fråga mig inte hur jag lyckades, men hade ett fyraårigt förhållande mellan dagis och sexsårs. Han och jag brukade gömma oss i en leksakslåda i källaren och pussas. Det var mysko. • För några veckor sedan var jag på stranden med bästis, och vi låtsades vara skåningar i några dagar. Det var jättekul, eftersom det faktiskt kom fram folk och frågade om vi kom från Skåne. • Jag tycker om att vara barnslig, så länge ingen ser mig. Då blir jag jätteallvarlig. • Jag har tre olika personligheter, beroende på vem jag träffar. Mot mina närmsta är jag ganska flummig och tokig, mot folk jag halvkänner (typ klasskamrater) är jag jättetyst och skiträdd för att skämma ut mig, och mot främlingar jag aldrig kommer möta igen är jag väldigt social och får lätt igång ett samtal med en främling i toalettkön. • Slösar troligen en hundralapp i månaden på godis. ÄLSKAR GODIS, nom nom. • Följer så många bloggar att det tar någon timme att kolla igenom dem alla. • Är en ledarmänniska, troligen mycket på grund av att jag har ett otroligt kontrollbehov. I skolan där jag är ganska tyst leder jag folk fram bakgrunden, så de tror att det är dem som bestämmer när det egentligen är jag som säger till dem vad de ska bestämma. Det är väldigt effektivt. |
| Pheobe
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D ons 29 aug 2012, 23:24 | |
| Zodiac: Åh, såg inte ditt svar förens nu! Va underbart. Hahha. Själv älskar jag all typ av massage, eftersom man ofta kommit överens om det innan :) Men om någon helt random börjar massera kan jag bli farlig. Ehehhe (a) |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Kom och berätta något onödigt om er själva :D | |
| |
| | Kom och berätta något onödigt om er själva :D | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |