Vem är online | Totalt 176 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 176 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| ♥ Murder bebisar ~ | |
|
+5Kim~ Wami Locura Tocho Murderotic 9 posters | Författare | Meddelande |
---|
Locura Vampyr
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~ mån 14 maj 2012, 19:28 | |
| Hast övervägt saken en gång till, bara för att vara på den säkra sidan, men kan nu säga att detta är en chans som är för bra för att missa. Och alla mina prioriteringar kommer att hamna hos denna valp, vill verkligen ha honom! Så tack så jätte mycket, du kan räkna med mig Mikkis ;D
Ska börja fundera över kraft och namn osv. Detta kommer att bli awesome 8D
Måste dock fråga när det är tänkt att de ska födas? Samtidigt som Angelus och. Medusas ungar eller vad? Bara för att få lite koll på det hela (: |
| Murderotic
Spelas av : Mikkis
| Rubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~ tis 15 maj 2012, 15:35 | |
| Jo om det föddes samtidigt vore det ju coolt ^^ För då kan Medusa vara lite mamma på kanten när Murder är upptagen. Sen kommer ungarna bli HÅRT tränade av Acier redan vid tidigt ålder, även om han kanske inte vill. Mwhahaha. Men sen är det en sak jag funderar över. Murder har ju sin solenergi som hon flitligt kan använda i många attacker, därefter är energin så starkt att hennes blod är gyllene (som sin mor hade) så egentligen vore det mest logiskt i fall alla valparna bar på samma gen. Så, dom har solenergi vilket gör deras blod gyllene utav ljusets energi, dom kan även "ladda på" i solljus och lysa upp SVAGT. Men INTE använda solenergin i någon ren attack, så som Murder kan göra, som tex en hyper beam xD Så ehm, om man väljer två krafter så kan solenergin bli en tredje, eller så får dom bara ha gylleneblod. Måste prata med Miv om det också ^^' Min snorunge ska i allafall ha eld/lava och formskiftning. Likt Murders farsa blire fågel liknande monster här också. Som Malin sa, grip liknande xD (obs, bilderna är i fyllda linearts. Förutom vingar och svans som jag gjorde själv xD) |
| Locura Vampyr
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~ tis 15 maj 2012, 22:34 | |
| Ja, det var det jag tänkte. Att Medusa kan vara lite extra morsa ifall Murder är gone på nå coolt uppdrag ;D Plus att då får ju småttingarna lite fler lek kompisar än bara sina syskon! Och gillar idén med att de ska ha gyllene blod, ett litet arv efter Murder ^^
Krafterna jag funderar på att ge min lille man är solenergi och kyla. Eller något av dem i alla fall, för vet inte om de passar så himla bra ihop... Nja, det är svårt. Jag måste fundera vidare över det. Vill i alla fall behålla namnet Teyron på honom, men smeknamnet har jag ännu inte bestämt så det får också vänta lite. Har dock funderingar, så det kommer nog vara bestämt till imorgon ;D
Och jo, kan säga det här också. Gillade designen med luggen mer än den utan. Haha, ifall någon undrade över det 8D |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~ | |
| |
| | ♥ Murder bebisar ~ | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |