Pågående Event
Senaste ämnen
» Tappad aptit [P]
Idag på 20:33 av Astrid

» Uppviglare [P]
Idag på 20:13 av Tora

» Alla farväl är bra förutom de dåliga [Felicity]
Idag på 19:50 av Yaroslava

» Iskonst (Ö)
Idag på 19:44 av Naphula

» Ljuslan: One true love [P]
Idag på 19:43 av Tilaqiia

» Inte stabil [Devaron]
Idag på 11:55 av Devaron

» Oväntat resesällskap (P)
Idag på 10:53 av Devaron

» Med blodsmak i munnen och blodlukt i luften [P]
Igår på 20:55 av Midir

» Nya äventyr [Hedvig]
Igår på 20:37 av Pixie

Vem är online
Totalt 5 användare online :: 1 registrerad, 0 dolda och 4 gäster.

Sigrid


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
♥ Murder bebisar ~ Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
♥ Murder bebisar ~ Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 ♥ Murder bebisar ~

Gå ner 
+5
Kim~
Wami
Locura
Tocho
Murderotic
9 posters
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: ♥ Murder bebisar ~    ons 11 apr 2012, 04:50

Yes det stämmer, många har frågat mig om det och det är väll dags nu tänkte jag då min lilla Indira inte längre är 17 år.. *torka tår* Utan hon är faktiskt vuxen nu och har alltid velat göra henne till morsa men samtidigt inte då hon inte är "typen" som binder sig, inte heller skulle hon kunna skaffa ungar med vem som helst. Så att ja, det har vart lite problem där.. Men nu är hon dräktig, och med vem? Ingen, egentligen. Guden Aurinko gav henne denna gåva, men han är ingen direkt farsa till ungarna kan man säga, dom skapades väll utav.. vettefan heh.

Så ja, dom blir halvgudar men tro inte att dom kommer va super speciella, eller överdrivet starka eller ha backup från Gudarna. Då tror ni fel. Hur en "halvgud" fungerar helt och hållet är ännu inte bestämt. Det enda just nu som vi kommit fram till är att endast halvgudarna kan kontrollera demoner och änglar, dvs att dessa väsen/mirakel/whatsoever inte kan besitta en halvgud. Halvguden kan suga demonen/ängeln ur en annan varg och ge/införa dom i någon helt annan, men själva halvguden själv drar ingen nytta utav dem. Behåller en halvgud en demon allt för länge i sig själv så dör vargen inom en snar framtid... Dock är det kanske inget man känner till i första taget..
Det är vad jag vet just nu, mer info kommer senare ^^

Murder ska endast få 3 valpar, några som jag redan designat klart till utseendet. Även namn och lite personligheter är planerat från min sida då jag inte vill att dessa tre ska skena iväg allt för långt.. Om du är intresserad kan du skriva ett inlägg här, berätta varför du vill spela en valp, och vilken ^^ Kan säga att det inte kommer bli någon som bara tycker "för h*n är fin!" Vill helst ha någon som vet hur Murderotic är och fungerar, eller i alla fall vet lite om henne, även lite insatt i hur flocken Treontha funkar - om inte, säg det då så kan jag förklara i ett annat inlägg sen xD
Kan dock säga att alla vargar som är infödda i flocken har TVÅ namn. Ett "smeknamn" det får vid födseln och som senare används utav alla, sen får det sitt riktiga namn senare (kan ta tid), dock är det ett namn endast dess familj känner till. Dvs morsan och syskonen. (man skapar kontot med deras smeknamn) Juste ja, det blir stäppvargar ^^'


Utseende, namn, personlighet, kraft går att finslipa om det så önskas eller diskutera.

alla valpar föds med ett gott hjärta och är inte som många andra; deppiga/tänker mordiska tankar. Önskar ni er dom onda så får det faktiskt forma dom själva med rollspel som kan utveckla hat ^^'


bilder mm som kommer är enbart i fylla linearts, förutom på de där man ser ögonen. Allt är slarv så ja, bara för att visa utseendet lite xD
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    ons 11 apr 2012, 05:11

Glömde säga vilka krafter man kan välja mellan,
Murder: Solenergi, vind, elektricitet
Murders mor: Elektricitet, kyla, solenergi
Murders far: Vind
Aurinko: Eld, lava

Så dessa kan man välja mellan xD

Här kommer slarvbilder. Låt mig påpeka att alla har ärvt Murders långa svans, som är långhårig. Även har dom alla ärvt hennes päls som är något lång och silkeslen, förutom nr 2 som är korthårig i ansiktet där det är svart och när den ljusa pälsen börjar är den sträv och yvig/tjock. Nr 1 och 3 kan ni välja om de ska ha lugg eller ej. Ps. jag är intresserad själv att spela nr2 och kommer troligen göra det xD

Alla föds med ett gott hjärta och kommer inte känna till ren och sann ondska utanför flocken. Så inga mordiska tankar som bebisar som sagt, och mörka planer... Vill ni kanske ha dom onda får det ske på egen hand genom rollspel... v_v FFRRÅÅGGOORR? XD


(eftersom förra bilden va lite knasig blir de uppdatering)
♥ Murder bebisar ~ Lugg_c10

♥ Murder bebisar ~ Utanlu10


övriga bilder


https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/84/bebisla.png

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/403/gonz.png

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/521/91653473.png
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/210/71132391.png
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/443/42870306.png


Senast ändrad av Murderotic den ons 11 apr 2012, 18:32, ändrad totalt 2 gånger
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    ons 11 apr 2012, 05:18

Murderotic skrev:
Glömde säga vilka krafter man kan välja mellan,
Murder: Solenergi, vind, elektricitet
Murders mor: Elektricitet, kyla, solenergi
Murders far: Vind, formskiftning
Aurinko: Eld, lava


(fuudsjkjdks råkade radera namn, info osv om de... postar de igen i morgon nu sova ;_;)

Så dessa kan man välja mellan xD

Här kommer slarvbilder. Låt mig påpeka att alla har ärvt Murders långa svans, som är långhårig. Även har dom alla ärvt hennes päls som är något lång och silkeslen, förutom nr 2 som är korthårig i ansiktet där det är svart och när den ljusa pälsen börjar är den sträv och yvig/tjock. Nr 1 och 3 kan ni välja om de ska ha lugg eller ej. Ps. jag är intresserad själv att spela nr2 och kommer troligen göra det xD

Alla föds med ett gott hjärta och kommer inte känna till ren och sann ondska utanför flocken. Så inga mordiska tankar som bebisar som sagt, och mörka planer... Vill ni kanske ha dom onda får det ske på egen hand genom rollspel... v_v FFRRÅÅGGOORR? XD


https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/84/bebisla.png

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/818/lugg.png
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/443/utanlugg.png

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/403/gonz.png

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/521/91653473.png
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/210/71132391.png
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/443/42870306.png


Senast ändrad av Murderotic den sön 14 okt 2012, 22:31, ändrad totalt 1 gång
Tocho
Tocho 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    ons 11 apr 2012, 09:40

Vilken kul idé och spännande design på valparna! Blev rätt sugen på att spela en (då framför allt den första som jag tycker var jätte fin, nog för att alla var det men ändå ;-) )

Vet att jag inte varit så aktiv men ahr haft mycket IRL och inte haft tid eller ork till att rolla. Men har dragit enr på antalet karaktärer plus att jag tänkte skapa en ny karaktär så intresset kommer tillbaka för att rolla och detta är ett koncept som jag verkligen gillar. Att få en näsan färdig karaktär och utveckla den :-)

Så ja detta är väl min intresseanmälan för valp i (den grå men svarta märken på kinderna och svart lugg). För mig spelar det ingen roll om det är en tik eller hane och att få en delvis utvecklad personlighet tycker jag bara är kul :-) Sedan att de är halvgudar eller inte spelar mig ingen större roll utan det är själva konceptet på valaprna och att det är Murder som är mamma som fångar mitt intresse ;-)
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    ons 11 apr 2012, 11:59

Jag måste ju säga att intresset vaknade då jag såg denna tråd. Så nu sitter jag här och funderar ifall jag ska anmäla mitt intresse eller inte, med tanke på alla de karaktärer jag redan har. Dock har jag inget problem att vara aktiv på dem alla, men jag har ju redan en valp på g, så frågan är om jag verkligen har tid med ännu en liten? Jag tror att svaret på den frågan skulle vara ja, men jag ska fundera ett tag till.

Men kan väl lika gärna skriva en motivation nu 8D

Intresset vaknade redan när jag såg titeln. Jag menar, det är Murders ungar och Murder är världens coolaste om man frågar mig 8D Plus att när jag tittade närmare på tråden och såg bilderna så blev jag ännu mer intresserad. För utseendena på alla tre valparna var verkligen underbara! Så egentligen spelar det ingen roll om de är halvgudar eller inte, det är som endast ett plus i kanten så att säga. Men om man ska sammanfatta det hela så är allting med valparna intressant i mina ögon. Skulle verkligen vara awesome att få spela en 8D

Men som sagt, jag anmäler mitt intresse nu men funderar fortfarande ifall jag ska tacka ja eller inte ifall jag får möjlighet att spela en av dem. Inväntar nog till du har skrivit information om valparna, namn osv som har försvunnit igår, innan jag säger ifall jag kan ta en eller inte ifall jag nu blir erbjuden en. Men nu vet du i alla fall om mitt intresse 8D

Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    ons 11 apr 2012, 13:53

Jag anmäler mitt intresse. Jag är jätteintresserad. Jag kan en del om Murder och hur hon är. Och även Treontha då jag hade en varg där förut. Sen har man ju suttit och följt dem i smyg med. ^^ Jag håller även på att rensa bland mina karaktärer. Fyra har försvunnit. En ny skapad och en Adopterad dock. :P Men fler kommer försvinna inom en snar framtid då jag ska försöka hålla karaktärerna på ett lågt antal... Vet att jag kommer misslyckas med det. Jag hade en liten period där jag tappade rollsuget. Alla har väl det. Men nu är jag tillbaka och tänker vara så aktiv som jag bara kan för jag älskar Numoori och egentligen kan jag inte hålla mig borta.

Och dessa valpar är underbara. Har länge suttit och väntat på valpar från Murder. För hon var den första karaktären jag mötte på Numoori och hon är väldigt speciell. :) På ett bra sätt då. Hon har lite av de kvalitéer jag skulle vilja ha i en karaktär. Men inte riktigt kunnat skapa en själv, dels för att det säkert skulle ses lite som copycat. -.-

Jag är jätteintresserad av den bruna. Hon är jättefin. <3 Jag har länge velat ha en brun varg. Men inte riktigt hittat den rätta bruna. Eller i alla fall en brun som jag gillar. Den bruna valpen är verkligen fin. Det är de alla tre. Men den bruna gillar jag bäst.

Och jag tänker vara aktiv. Vet att man inte riktigt kan lova det eftersom man vet aldrig vad som händer IRL. Men jag kommer i alla fall vara så aktiv jag kan. Nu har jag en karaktär jag rollar aktivt med och som jag är fäst vid. En till jag vill rolla med men som sitter fast på grund av kriget och jag vet inte hur han mår när han kommer ut. Om han kommer ut. :P Sen har jag en som jag vill vara aktiv på men hennes öde hänger på någon annan just nu och det står stilla. Sen har jag en till som jag vill få liv i igen men har lite halvmotivation till. Sen är det tre som jag ska försöka bli av med snart. Så ja, jag har åtta karaktärer för tillfället. Det kommer säkert sätta stopp för mig som potentiell rollare till någon av dessa valpar. :(
Men jag försöker som sagt bli av med några av dem.

Jag tycker väldigt mycket om den första gråa valpen med. Men den bruna gillar jag bäst. <3
Kim~
Kim~ 
Död 

Spelas av : Marie | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    ons 11 apr 2012, 14:11

Ååå vad jag älskar den första, så fin! <3 Jätte fina små pluttar :'> <3 Men har för många, och älskar dessa karaktärer jag har nu, så skulle aldrig ta bort nån av dem.
Men de är jätte fina måste jag säga! :'D
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    ons 11 apr 2012, 15:48

Aww vad glad jag blir att ni gillar dom, faktiskt <3 Dock funderar jag på att skapa en till så att det blir 4, men är absolut inte säker på den punkten.

Men kan också meddela att NR1 är en hane, NR2 är en hane och NR3 är en tik ^^

Som sagt försvann lite av det jag skrev igår, hade en mall med namn, en personlighet, mank mm men det försvann.. Karaktärerna kommer absolut inte va planerade till hundra, utan namn mm är förslag man kan avböja om man så vill och sen välja själv, och kommer lägga till en egenskap som man kan utveckla senare om man så vill det ^^
Nahiez
Nahiez 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    ons 11 apr 2012, 16:02

Men det är just det som är det roliga :-) Även om de inte är helt bestämt så finns de ändå en ram att gå efter och det för min del ger ett väldigt intressant koncept att rolla efter :-) Ja könen på valparna var som jag trodde ;-)

Ska bli spännande att läsa den information du lägger ut om dom sedan :-)
Eqii
Eqii 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    ons 11 apr 2012, 17:54

Jag vet Mikkis, detta kan komma som en chock för dig att jag lägger mig i här.
Men jag har ju frågat om Murder valpar jag med, och jag har rensat karrisar, så jag är redo!

Då så, OM det blir jag som kan få en valp vill jag ha valp NR3 - den var snyggast. ;D
Men jag lägger inte upp något mer med valpen!

Jag vill ha en av dessa valpar för att jag alltid har efterlängtat en, jag gillar dig otroligt mycket
som person Mikkis - DETTA ÄR INGET SMÖRANDE - för att du är en sådan bra (bestämd) och
snäll flicka. Du bestämmer över sidan som en bra Admin och jag gillar helt enkelt dig! Det är också
för att valpen har ett unikt utseende (det kan vara kul, men det är inte därför jag vill ha en valp),
kan få unika krafter och personligheten kan ju variera något stort då DU bestämmer den! 8D

Tack för mig, Mvh Missah.
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    tor 12 apr 2012, 10:32

Efter att nu ha överlagt med mig själv ifall jag är villig att ta en av dessa valpar eller inte så har jag bestämt mig för att det går bra. Så när det väl bestäms vilka som ska få dem så tackar jag jättegärna ja ifall jag får chansen (:

Och som jag sa tidigare så är jag inte intresserad för att de är halvgudar, utan för att de är så vackra och de har en speciell moder. Dessutom kommer de ju mer eller mindre att skrivas historia i Numoori när dessa tre föds, och vem vill inte vara med och skriva en del av den historien? Jag vill då det 8D Och mer än så ska jag inte säga nu, eftersom att jag redan har skrivit mina anledningar till att vilja ha en valp.


Vet inte om det är läge att säga vilken man är intresserad av, men många andra verkar ha gjort det. Och i ärlighetens namn fastnade jag för NR2. Så, nu är det sagt. Och jag förstår precis vad som menas med att personligheter och sånt inte kommer att vara helt planerade, självklart inte. Men det finns en viss mall att följa och jag gillar det, eftersom att det blir lite mer utmanande att rolla och vem vill inte ha en utmaning? 8D

Men det var allt för mig, du vet att jag är intresserad nu Mikkis. Du borde också veta ungefär hur aktiv jag är på en skala, och självklart har jag koll på Treontha och typ allt som har med dem att göra också. Så det borde inte bli några problem där.

Så ser vi vad som händer.
Nirmala
Nirmala 
Död 

Spelas av : Älg | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    tor 12 apr 2012, 14:30

Blev extremt förälskad i designerna <3 Skulle vilja anmäla mig, men då jag inte känner Murder överhuvudtaget (Treontha har jag fått en mycket snabb förklaring på, men... om jag vet något om dem skulle jag väl inte riktigt påstå xD) vet jag inte om det är en så bra idé att jag anmäler mig till att spela en valp xD Plus att jag redan har en valp på g, precis som Locura c: Sen har jag nu mina ups and downs när det kommer till att var aktiv ._.

Men om man nu bortser ifrån allt det där så skulle jag nog ändå vilja anmäla mig till att spela en valp c: Det låter som en spännande utmaning att rolla en karaktär där personliget redan är lite utstakat. Och även om jag inte vet något går det ju alltid att läsa sig c: Menmen. Om jag skulle få chansen att rolla en utav valparna lockar nummer ett en hel del c: Om det är någon som supergärna vill rolla honom kan jag tänka mig att rolla nummer tre också c:

Ja, det var väl allt ifrån mig c:
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    fre 13 apr 2012, 13:43

ååh så kul att många är intresserade :3 övrig text angående flock mm kommer ävn de att läggas ut tror jag ^^ bara att hålla utkik när jag har tid <3
Tocho
Tocho 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    fre 13 apr 2012, 13:46

Mitt intresse finns fortfarande kvar men just i helgen kommer jag ha fullt upp. Ska slutföra en uppgift för mina studier och ska på hundutställning både lördag och söndag så mitt schema är rätt fullspeckat just i helgen. Så ifall jag inte kan svara på något just i helgen beror det på att jag ahr fullt upp (ska dock föröska logga in och kika om jag hinner :-P)
Nahiez
Nahiez 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    mån 16 apr 2012, 15:46

Väntar med spänning på att det du hade tänkt om valparna ska skrivas ut. Vet att det inte är bestämt ännu vilka som ska få spela en men det hindrar en inte från att fundera hur de skulle kunna vara som ;-)

De krafter valpen skulle ärva är ju givetvis Elden från fadern och seda funderade jag på vind från Murder. vid en senare ålder skulle han/hon kunna kombinera dessa krafter och skapa typ eldstorm och så vidare (men det är långt in i framtiden i så fall då den är vuxen och bemästrar sina krafter mer)

Avvaktar lite mer personlighet och sånt eftersom det ska finnas en mall att gå efter.

Som sagt bara lite funderingar jag har haft kring en valp OM jag skulle få spela en. Skulle jag inte få det så blir jag inte sur och önskar då alla spelare lycka till med valparna :-)
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    mån 16 apr 2012, 18:36

Har så många tankar som rör sig i huvudet. x3 Men vågar inte pilla med några idéer.
Vill veta mer. <3 Vill lära mer. Vill vara en del av den här kullen. De är så fina.
Och vill veta hur Murder blir som mamma. x3
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    tor 03 maj 2012, 00:08

ursäkta att jag inte svarat.. men vart mkt irl... D; här kommer lite ideér och tankar kring valparna. inget är något måste, utan ni kan ändra och säga till själva också. Sen igen, vill jag att alla skriver om dom fortfarande är intresserade. Men då räcker det bara med att säga ja, och vilken valp ^^ Dock har jag bestämt mig för att spela nr 2.


Som dom flesta vet så får dom som föds in i Treontha två namn. Ett redan vid födseln, sen ett namn som endast familjen känner till. Dvs, föräldrar/syskon/mm. (det är deras RIKTIGA namn, dock skapar man kontot med smeknamnet som alla känner till)

alla valpar föds med ett gott hjärta, inga tankar om att ta över världen mm. Dom kommer inte känna till ondska först dom själva möter den. Planera helst inte att dom ska bli genom onda så som lätt händer, om ni verkligen vill det så låt dom formas efter rollspel och händelser ~


valp 1.

namn: Teyron ("stor konung")
smeknamn: -
kön: Hane.
mank: 74 cm
egenskaper/personligt: Har fått ta del utav Murders "modigare" sidor och är den som alltid reser sig igen, viker sig inte för utmaningar, startar dock ingen drama. precis som morsan, skulle jag tycka det va lite kul ifall han kunde vara lik henne på den punkten där känslor för andra aldrig speglar sig (självklart är han trevlig/respektfull mot dem han tycker förtjänare det, men visar aldrig mer än så, utan står kvar på den graden. Vilket betyder att eventuell kärlek i framtiden kan bli svår)

utseende: Väldigt lik en snöleopard i sitt mönster. Grå i grund med svarta leopard fläckar, ljusare mage, halva ben och haka. Två svarta streck i ansiktet. Röda ögon, kan skiftas lite mellan gult/orange. inramade ögon i en svart färg. Mönstrade öron, svarta tår. Om lugg önskas så ger jag förslag att den kan vara i svart färg, samt att han kan ha likt murder, yvig päls som sträcker sig ner över nacken i en annan färg (svart/se bild) Lång svans, med lång päls.


valp 2.
namn: Keiron (mörk)
smeknamn: -
kön: Hane.
egenskaper/personligt: Han ska vara den som tänker efter en extra gång, till skillnad från sina syskon som är öppen och rakt på sak, mystisk och stänger hellre in sina tankar än att yttra dem. istället för att säga emot, säger han inget alls (men gör inte heller det han inte vill)
mank: 74 cm

utseende: Vit i grunden med inslag utav silver. Vita leopard fläckar över hela kroppen. Pälsen är väldigt tjock och sträv, medans ansiktet är svart och korthårigt. Svart svanstipp, svarta tår, svarta mönster på öronen. Gyllene/gula lysande ögon. Lång svans med längre päls.



valp 3.
namn: Shiva/Shivakashi ( betyder: lovande, vänlig, nådig)
smeknamn: Nephania
kön: tik
egenskaper/personligt: Likt sin mor har jag tänkt mig att denna tik ska vara lite utav en skådespelare som spelar sina kort alldeles utmärkt, även ett profs på att hålla sitt poker face.

mank: 69 cm
utseende: Sandfärgad/brun i grunden. Kanske rödare inslag i pälsen som äldre om så önskas? Orangea ögon med två prickar under på varje öga. Randiga öron. Leopard fläckar längst ryggen, över svansen och svaga på pannan, även en bit nedandör bakbena (mörkare päls där fläckarna går också). Svarta tår. ljusare haka, samt päls runt nacke/mage. Pälsen kring nacken är tänkt att vara yvig, något tjockare, likt ett lejon (men inte så extremt) Lång svans med en längre päls. (likt muder och alla valparna) Vitt runt ögonen om så önskas (kan skippas) men vill helst att hon behåller den svarta linjen ner för ögat :> *peka på bild* Lugg om det så öönskas också.
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    tor 03 maj 2012, 00:31

Jag är fortfarande intresserad av nr. 3
Den bruna. <3

Men påpeka lite. Namnet Shiva är ju upptaget redan. :3
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    tor 03 maj 2012, 07:49

Jag är också intresserad fortfarande. Dock måste jag väl ändra mig angående vilken valp, eftersom du skulle ha nr 2 Mikkis. Nr 1 blir det för min del, men hans personlighet lockade mig också mer än nr 2 så det passar bra ;D
Tocho
Tocho 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    tor 03 maj 2012, 10:03

Kan säga att jag fortfarande är mycket intresserad av en valp i denna kullen! Alla tre låter som spännande karaktärer att rolla men nr 1 är fortfarande den som tilltalar mig mest. Annars är det nog tiken jag är intresserad av :-)

Så väntar med spänning på hur det blir med kullen.
Zayev
Zayev 
Utvandrad 

Spelas av : Älg | Utvandrad


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    tor 03 maj 2012, 12:50

Kan ärligt säga att jag fortfarande är lite småsugen på en valp, men då jag redan ska spela en annan valp och försöker hålla nere antalet karaktärer får jag nog lov att jag backa :/ Så jag tackar nej till en chans för valp c:
Eqii
Eqii 
Död 

Spelas av : Bönan | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    tor 03 maj 2012, 14:56

Jag är fortfarande intresserad av nr 3! 8D
Murderotic
Murderotic 
 

Spelas av : Mikkis


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    sön 13 maj 2012, 18:46

Här kommer uppdaterad kraftlista, glömde ena kraften:

Murder: Solenergi, vind, elektricitet
Murders mor: Elektricitet, kyla, solenergi
Murders far: Vind, (kunde även byta skepnad till en fågellikn varelse)
Aurinko: Eld, lava


Och tror även jag bestämt spelare nu ^^' Tänkte igenom det noga och det var väldigt svårt/jobbigt för mig. Ville även ett tag skapa massa fler valpar för att ge alla en ärlig chans också, men det kan jag tyvärr inte. Gick inte efter den som "ville mest" eller sa till först, utan tänkte även på hur många karaktärer den andre har, hur mycket dom bytt, eller hur många de vill adoptera valpar av.. Just för att jag inte vill riskera att dessa blir inaktiva eller byts bort...
Så har valt att Tocho kan få spela NR 3, och Locura NR 1 om det fortfarande är intressant?
Kan även säga att det finns en chans att Murder får fler ungar i framtiden, men den chansen är mycket liten.. Men finns ändå.
Wami
Wami 
Död 

Spelas av : Bellz | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    sön 13 maj 2012, 18:50

Hade det här på känn. Antagligen för att jag sitter och velar över mina redan existerande karaktärer.
Har velat spela valp ur flera kommande valpkullar på numoori nu men blivit nekad alla. :(
Jag hade i alla fall varit aktiv med valpen OM jag hade fått chansen. Ingen beslutsångest där inte.
Det hade varit en karaktär som jag verkligen skulle kämpat med.

Grattis till Locura och Tocho. <3
Tocho
Tocho 
Död 

Spelas av : Loco | Död


InläggRubrik: Sv: ♥ Murder bebisar ~    sön 13 maj 2012, 19:30

Super kul träning med hunden där de gick kanonbra och så kommer man hem och får se dennas tråden.

Självklart vill jag spela valp nr 3! Satt bara i går och fudnerade på om jag skulle skapa en tik (eller spela en valp ur någon kull).

Har läst igenom all info om valaprna och ska fundera över krafter och så. Namnen tar jag gärna också då jag tyckte det var fina namn :-)

 
♥ Murder bebisar ~
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2  •  Gå till sida : 1, 2  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Mitt allt [bebisar ♥]
» Fjärilarnas dans [Murder]
Hoppa till annat forum: