| SÖKER KARL! | |
|
+8Diablo Dowan Thirio Hielo Goria Vulcan Dyami Demethra 12 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Demethra
Spelas av : Gagga
| Rubrik: SÖKER KARL! fre 09 dec 2011, 18:02 | |
| japp, en rejäl karl åt min spanska dam Demethra! Skulle vilja få bäääbisar med henne, har tänkt det i över ett år, det började innan jag gått med i TBB ens, men sen så kom jag ju på då att jag skulle med i TBB, så då tänkte jag låta det vänta tills jag ött Blossom, när jag mött Blossom tänkte jag låte det vänta tills efter testmånaden och jaa.. Här är jag nu i tiden "Efter testmånaden" och nu vill jag ha valpar. =3 Sååå, En karl sökes Deme, svara här emed nån sexig hanvarg så får vi rolla lite och se vart det leder ;P Andra relationer vill jag också ha, självklart. Hela tiden, vän och fiende behövs! xPP |
|
Dyami Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! tis 20 dec 2011, 20:25 | |
| Haha deme kanske vill möta min lille pöjk Dowan (nog för att han är Quare men ändå :-P) |
|
Vulcan Vandrare
Spelas av : Säl
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! tis 20 dec 2011, 21:47 | |
| NEJ deme, inga utomäktenskapliga barn här inte!! tbb blir så b-svikna då! |
|
Goria
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! ons 21 dec 2011, 10:03 | |
| Dowan... åååh.... åå... öö.. ee... eehehe... Asså man kan ju inte BESÄMMA nått, för då blir det hela ju inge kul... men du skulle ju kunna träffas... sådär oskyldigt... Vulcan- MED BLOMMAN DÅ??!! OCH HIROOO?!! vad va dedåå? >| // Gagga, Demethra |
|
Hielo Kannibalkool
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! ons 21 dec 2011, 13:29 | |
| Blomman är ju en jädrans skurk! deme ska it gå och följa dåliga exempel!
Hon ska skaffa sig en redig karl som INTE är med i Qu, och därmed basta! annars ska hon få se på andra bullar, det försäkrar hielo! _________________ I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim, Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name. |
|
Thirio Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! ons 21 dec 2011, 14:42 | |
| Hihi. Satt och kunde inte undgå från att fantisera lite om Hielo-Deme-valpisar. (A) *oskyldig tanke* Don't mind me. <3 |
|
Dowan Död
Spelas av : Loco | Död
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! ons 21 dec 2011, 18:48 | |
| Hehe jo det var därför jag skrev att Deme kanske ville träffa min lille pöjk (inte bestämma något utan bara rolla fram något och se vad som händer ;-)) |
|
Diablo Död
Spelas av : Nira | Död
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! ons 21 dec 2011, 19:13 | |
| Diablo vill jätte gärna bli farsa D; Och jag vill ju rolla också, såå om dem inte passar tillsammans kan de ju iallafall skapa en bra relation ;D
Nå, vad sägs? C: |
|
Hielo Kannibalkool
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! ons 21 dec 2011, 20:00 | |
| Hielo och Deme?! åh kära hjärtanes.. _________________ I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim, Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name. |
|
Thirio Död
Spelas av : Bellz | Död
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! ons 21 dec 2011, 20:43 | |
| hehe. Det var bara lite skum fantasi som min mycket skickliga hjärna kokade ihop. ^^ *Bör inte tagas på allvar* xD |
|
León Död
Spelas av : Marie | Död
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! ons 21 dec 2011, 21:07 | |
| Diablo.. det är leóns moster ._. |
|
Diablo Död
Spelas av : Nira | Död
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! ons 21 dec 2011, 22:51 | |
| Inte undra på att de två var så lika varandra :o nejmen.. han kan ju inte ragga på Leóns moster xD Naww.. Förlåt León<3 |
|
León Död
Spelas av : Marie | Död
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! tor 22 dec 2011, 12:19 | |
| Just det! 8'D Duktig liten! ^^<333 |
|
Goria
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! ons 28 dec 2011, 18:08 | |
| heh... okej... *lyda högre rang* Tror jag måste tacka nej du Qu:are.. ='(( Men jaaa... hörde dig allt Thirio.. *flörta med Hielo* heh heh. Diablo- heh. hah. häh. |
|
Sarabi Pensionerad
Spelas av : Embla | Pensionerad
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! tor 29 dec 2011, 12:49 | |
| Töhö, själv sitter jag och fantiserar om BrayxDeme valpar <3 |
|
Fallulah Död
Spelas av : Eve | Död
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! tor 29 dec 2011, 14:09 | |
| Fallulah är Spanska damen nr 1 ^^<3 |
|
Demethra
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! tor 29 dec 2011, 23:31 | |
| BrayxDeme? HieloxDeme? omg :o jamen Brat e ju typ aldrig inne ;((((( |
|
Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! tor 29 dec 2011, 23:34 | |
| Om Deme inte har något emot snorungar kan jag erbjuda min 17-åriga stenvarg kanske? X''D |
|
Hielo Kannibalkool
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! tor 29 dec 2011, 23:35 | |
| Tja, hon skulle ju få vackra barn om hon fick dem med Hielo iaf. XD _________________ I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim, Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name. |
|
Goria
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! fre 30 dec 2011, 21:09 | |
| uf.. åå åå... Zayev- de skulle ju kunna mötas (: Hielo: de skulle också kunna mötas, men de hålelr ju påå emd ett möte redan på reviret. Tror vi avslutar de eller nått. Du har ju aldrig svarat där ;) å de skapades på typ sensommarn eller nått sånt. Lite fel årstid... Så de skulle kunna mötas PÅ NYTT. också.. ='))) Så får vi se hur det går. om det "klickar" med nån eller så ;) heheheheeeee |
|
Hielo Kannibalkool
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! fre 30 dec 2011, 21:58 | |
| Jomen, jag tycker de ska mötas hursomhelst! Jag föreslog en ny tråd med möte i Update-tråden, men du kanske inte checkade där, mwaha. XD Röstar för att vi startar en ny random tråd iaf, i den aktuella årstiden. Är du peppad att starta? _________________ I have seen the dark universe yawning, where the black planets roll without aim, Where they roll in their horror unheeded, without knowledge or lustre or name. |
|
Zayev Utvandrad
Spelas av : Älg | Utvandrad
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! fre 30 dec 2011, 22:53 | |
| Ja c: Dock vet jag absolut inte om Brash är redo att skaffa bäbisar XD Men jag tycker de kan mötas åtminstone c: |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: SÖKER KARL! | |
| |
|
| SÖKER KARL! | |
|