Vem är online | Totalt 148 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 148 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Event på Skuggfall | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Aurora Död
Spelas av : Elsa | Död
| Rubrik: Event på Skuggfall ons 13 maj 2020, 18:07 | |
| Hej folk! Jag har länge velat dra ihop något litet "event", mer IC menat med ordet än OOC, på Skuggfall. Lite likt Skuggfalls invigning, men med lite mer fokus på skådespel, då Tenebris har många små skådespelare och pjässkrivare nu som behöver en publik! Även lite gladiatorstrider är tänkt, och ni får gärna komma med frivilliga!
Tänk är att Aurora på något sätt ska ha spridit ut det här, så om man vill komma som karaktär och kolla så är det LIT om man hört det ryktet typ! Som sagt, inte samma skala som invigningen, men något ändå! Jag kan lova att det blir FETT. Om ni kommer. Annars blir jag ledsen. xoxo
Alltså, det jag skulle vilja ha av er: ev frivilliga som vill SLÅSS!!, publik till mina barns framträdande, allmän trängsel, det blir lit jag lovar <3 |
| Gary1
Spelas av : Bönan
| Rubrik: Sv: Event på Skuggfall ons 13 maj 2020, 18:12 | |
| Gary1 will be there |
| Malva av ätten Stjärnsten
Spelas av : Embla
| Rubrik: Sv: Event på Skuggfall ons 13 maj 2020, 18:20 | |
| Malva kommer ha minst 2 huvudroller. Kan säkert kasta dit lite publik med typ Alcmeme, Dew, Kokhanok, Lune?, Fenris? kanske Assar eller Lamia om flockar får nys om det |
| Erakan
Spelas av : Nish
| Rubrik: Sv: Event på Skuggfall ons 13 maj 2020, 18:30 | |
| Erakan joinar myllret som åskådare! C: |
| Maksim
Spelas av : Cat
| Rubrik: Sv: Event på Skuggfall ons 13 maj 2020, 18:40 | |
| Stephano kommer vara där och skriver gärna någon liten pjäs hehehehe. Och Maksim antar jag är där om Varya är. (: Tror Vassya stannar hemma men man vet aldrig hihi |
| Kolzak Gladiator
Spelas av : Marjo
| Rubrik: Sv: Event på Skuggfall ons 13 maj 2020, 21:20 | |
| Kolzak kommer slåss på arenan såklart
Aleksandr kommer vara där, sen även Ivo såklart och Tistel på ett hörn för att se på teatern |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Event på Skuggfall | |
| |
| | Event på Skuggfall | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |