Ja ni läste rätt!Ayira har inte hittat sig en man men hon har små valpar som med små små tassar springer runt i fästningen i Norspire!
Vilka är dessa valpar?Dom är en fantastisk liten mix av Oga x Kiga med Kodiak som far.
Det speciella med dessa valpar är att dom inte vet att dom är en
liten grupp av tabu-barn. Ayira vet inte att hon fixade ihop det med en Kiga.
När blev dom född?Kodiak och Ayira fixade ihop det bara någon dag innan templet brann ner så om jag har räknat det rätt så kom dom till världen inte långt efter Maksim försvann(rätta mig om jag har fel).
Så Ayira fick avbryta sitt sökande och bege sig tillbaka till Cirkelns revir.
Tänkte mig att vi kommer spela dom redan som små för att bygga upp relationer och händelser. Inte för att så mycket kommer att ske då mer eller mindre hela Cirkeln är ute och letar efter Maksim...
Om föräldrarna
KodiakKrafter: Eld, Vind, Jord, Sten, Styrka, Metaller, Elektricitet mm. Även ljud är möjligt.
Storlek: Stor varg
AyiraUtseende: ^ Ayira har ett skimmer över sin silvriga päls så det ser nästan ut som att hon glittrar i rätt sken.
Krafter: Vind, Vatten, Jord, Snabbhet, Helande, Förhöjda Sinnen. Även inre ljus och Teleport kan förekomma.
Storlek: Medelstor
Valparnas utseendeValparna kommer inte ärva Ayiras silvriga utseende mer än kanske några få tecken. Tänk mer att hon egentligen är vit.
Så valparna kommer bli en mix av Kodiaks familj och vitt.
Ögonfärgerna är mer eller mindre oändliga men dom mer dominanta är rött, blått, gul/orange.
Valparna kommer kunna vara mellan 55-95cm i manken.
Valparnas uppväxtDom kommer växa upp i Cirkelns kaos men kommer leva i en stor tät familj. Alla i flocken kommer hjälpa till att ta hand om dom. Ingen valp kommer randomly bli ond eller elak. Det är ninjor och dom är kända för sina ljusa sinnen.
NamntemaJag har inget större kvar på tema men om ni vill ha ett så är
Ayira mycket intresserad av blommor, växter och natur.
Lite förslagTicka
Vitpil
Poppel
Almar(Ulmus på latin)
Hassel
En
Fläder
Jolster
Kastanj
Lind
Kanelros
Stenros
Vresros
Sälg
Lärk
Klöver
Ask
Athemis
Etc.
KravHar inga större krav på denna kull förutom att dom står alla i flocken nära, inte plötsligt blir ond eller liknande utan anledning.
Har inga förslag på namn än så har ni ideer kom gärna med förslag.
Maxantalet på denna kull kommer bli 4.
Vill du ha en oacceptabel valp så har du hittat rätt