... Hah trodde ni va <3 Dem flesta vet nog att jag ska ut och åka nu ett tag framöver men tänker att jag bara skriver upp här vad mina karaktärer förmodligen kommer att göra medan jag är borta. Skulle det vara något är det helt okej att bara skicka iväg ett meddelande på Discord, är inte säkert att jag kommer vara kontaktbar direkt men isåfall svarar jag så fort jag ser :')
Adena: Härjar runt och gör sin grej. Det är okej om ni vill pp:a henne sålänge hon inte tar större skada eller agerar alltför ooc.
Maksim: Tillbringar all sin tid tillsammans med sin mamma i Civitas. Är ganska isolerad från de andra valparna i Tenebris och har därför inte hunnit skapa några band med någon av dem.
Molok: Fången hos Qu/Isil Anar, vem vet vad som kommer ske - helt i era händer. :')
Stephano: Är allmänt valpig och busig trots att den åldern kanske borde ha passerats. Käkar då och då vassa eller giftiga blommor eller gör andra galna grejer.
Vasilisa: Försöker repa sig från sina skador tillsammans med sin familj i Norspiret. Tänker då och då på Midir.
Det var inte mer än så lol. Adios. <3