|
Vem är online | Totalt 33 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 33 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 178, den sön 03 nov 2024, 03:48
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Numoori linearts | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Airi Crew Durres vittne
Spelas av : Kreftropod
| Rubrik: Numoori linearts lör 07 dec 2019, 19:14 | |
| Numoori Linearts Free to use skisser och linearts av användare på Numoori
Hej allesammans! Efter många år av målande till Numoori så har jag samlat på mig väldigt många skisser och linearts från bilder jag målat på diverse karaktärer och designer. Med många spirande konstnärer på sidan så kände jag att jag vill ta tillvara på lite av de där gamla skisserna jag har! I den här tråden kommer jag lägga upp skisser och linearts som jag känner för att dela för andra att använda. Om du har en egen lineart eller skiss som du har gjort och vill dela med sidans användare så kan du kopiera mallen nedan och lägga till dem med ett inlägg i den här tråden :D Alla linearts i den här tråden delas under en [ CC BY-NC 4.0 ] licens:- De är gratis att använda
- Du får göra ändringar på dem
(t.ex. lägga till eller ta bort horn, vingar, frisyrer, o.s.v) - Du måste ge credit till skaparen av linearten
(Läs om hur du ger credit i den här tråden) - Linjerna får inte användas kommersiellt
(de får inte användas för att tjäna pengar eller annan valuta)
Tala gärna om för skaparen av linearten om du använder en lineart härifrån utanför Numoori
► [ Linearts av Kreftropod ] (du är här)► [ Linearts av Skruk ] Linearts av KreftropodCredit till utanför Numoori:Lines by Kreftropod, https://www.deviantart.com/kreftropod
Vanlig vargFunkar till de flesta mer "normalt" varg-formade raser. AvatarerRäv: | ||
|
| -- |
Cestro Fakarg / Hikioki Grottvarg Karg / Aderon Lawar Naktaki Togo (tidigare kallad Ninjavarg) Serpier SilanniNedan ej färdiguppdaterat än: Stäppvarg ► Vit bakgrund [Länk]► Transparent [Länk] Vren ► Vit bakgrund [Länk]► Transparent [Länk] Varg med hornBlandade vargar med horn. Gamla linjerMajoriteten av linjerna ovan är nya, uppdaterade versioner av gamla skisser som jag har delat tidigare. De gamla versionerna finns kvar för de som vill ha dem, även om jag personligen gärna ser att de nyare versionerna används iställe <3 Ni hittar de gamla linjerna och skisserna här: [ Toyhouse ] Linearts av Credit till utanför Numoori:Text att kopiera här Bilder här
Önskar er alla glatt målande! Fridens liljor // Kreft |
| Solviva Antagen
Spelas av : Skruk
| Rubrik: Sv: Numoori linearts fre 29 maj 2020, 13:03 | |
| |
| | Numoori linearts | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |