Vem är online | Totalt 205 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 205 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Viol av ätten Stjärnsten
Spelas av : Skruk
| Rubrik: NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN mån 09 sep 2019, 19:20 | |
| Vet att det pratats om det innan i Discord chatten, och jag tänker ta upp det officiellt. Numoori på Liseberg, eller Grönan! Vilken vi vill gå på kan bestämmas med en liten fin poll och/eller diskussion. Men i övrigt så är väl det som är tänkt att Vi ska vara ett par nissar som åker till på en träff på någon av platserna till Halloween och bara töntar oss! Detta är en intressekoll av folk som vill, kan, har tid och råd c': Och öppet för diskussion om vart man vill vara! Plus poäng för förklädnad! Fridens liljor! <3 |
| Ivo
Spelas av : Marjo
| Rubrik: Sv: NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN mån 09 sep 2019, 19:23 | |
| Jag är ju officiellt Göteborgare nu och har tänkt gå på Halloween på Liseberg ändå! Ännu bättre blir det ju med nissar dessutom!
Har å andra sidan inte varit på Grönan innan. Skulle det bli så att fler kan/vill vara där så kan jag se om jag kan ta mig dit! |
| Chayan
Spelas av : Nish
| Rubrik: Sv: NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN mån 09 sep 2019, 21:04 | |
| Grönan! (Säger Nish som bor i Stockholm :D ) |
| Assar NPC
Spelas av : Embla | NPC
| Rubrik: Sv: NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN tis 10 sep 2019, 07:57 | |
| Åh, får så härliga minnen från första numooriträffen av detta <3
Är tyvärr tvärpank och sjuk så kan antagligen inte följa med oavsett vilken plats det blir, men lite större chans att jag kan haka på på Liseberg. Meeen har ev planer över Halloween så att eh, mitt svar blir nog oavsett att jag ej kan Joina :(
Men är såå pepp på fler träffar!! |
| Sleazoid Crew Flockledare
Spelas av : Zara
| Rubrik: Sv: NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN tis 10 sep 2019, 08:14 | |
| Hade det inte varit för att båda alternativen är så ofantligt långt borta (#bananland), och så pass kort varsel iom jobb så hade jag gärna varit med, men är nog inte särskilt troligt att det går :c |
| Iwaku
Spelas av : Mattiz
| Rubrik: Sv: NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN tis 10 sep 2019, 20:36 | |
| Om de blir på Grönan å alla mina polare är as tråkiga (Som nu mer gått å blivit sambos å skaffat pojkvänner helt plötsligt till höger å vänster) så kanske jag åker på Numooriträff istället den helgen :D haha
Men isf kommer de ske ganska spontant, så får väl leta upp er om de blir något där å då ;) |
| Chayan
Spelas av : Nish
| Rubrik: Sv: NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN tis 15 okt 2019, 00:11 | |
| Har det tagits några beslut än? :D |
| Tibast Död
Spelas av : Elsa | Död
| Rubrik: Sv: NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN tis 15 okt 2019, 07:03 | |
| Åh, sorry för att vi inte uppdaterat här! Var så praktiskt med discord, hehe.
Vi (jag, Marjo, Catalina, Alice, Skruk, Dick, Rose) ska på Liseberg nu på fredag! Samling 17 utanför entrén, om någon känner sig manad att haka på trots kort varsel <3 |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN | |
| |
| | NUMOORI PÅ LISEBERG/GRÖNAN | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |