Vem är online | Totalt 131 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 131 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Let's do this frens | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Ivo
Spelas av : Marjo
| Rubrik: Let's do this frens ons 20 feb 2019, 12:30 | |
| here we goooo söker alltså allt möjligt till Ivo, för vill gärna komma igång med denna grabb! Lite kort info är att han tillsammans med sin farsa Esk håller till med Zombiejägarna. Ivo är en stöddig grabb i äldre tonåren som är väldigt uppblåst och självsäker, han är flörtig och ställer till med trubbel och oreda vart han än drar fram. Något sånt. så vad jag söker till honom är allt möjligt i princip. Tycker han behöver en best-bro han kan härja med, de kan ha en episk undying bro-love och bara göra Numoori osäkert där de drar fram. Utöver det söker jag andra bros, en crush, raggmöjligheter och hatobjekt, någon han kan mobba, någon som kan sätta honom på plats. Eller bara något spontant, jag ställer upp på allt Ivo hänger vanligen runt Eriinari så tveka inte att svara på denna annons tack för mig peace bros |
| Selva
Spelas av : Lullu
| Rubrik: Sv: Let's do this frens ons 20 feb 2019, 17:44 | |
| hello~ Tänkte bara att jag skulle anmäla Selva till rollen som hatobjekt 8'D Hon har den redan för en hel del andra, somliga ser henne som en rubbad individ de helst inte går nära, andra vill närma sig - största anledningen för att de vill sätta tänderna i henne I'D
*erhm* Men ja. Så hon finns här om han vill ha någon att hata/sura på C:
Hon befinner sig just nu i Nordan, gettin her ass kicked, men när det är över kommer hon göra en snabbspurt över Snöslätten och hamna i Eriinari. |
| Nibber
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Let's do this frens ons 20 feb 2019, 17:46 | |
| Har Vit i Eriinari De kanske kan ta ett roll någon gång! |
| Ivo
| Rubrik: Sv: Let's do this frens tor 21 feb 2019, 13:53 | |
| Selva: JAA Jag vill rolla mot Selva!! Han kan definitivt få ett utbrott på henne och möta konsekvenserna! Tror det kan bli kul. Om du vill kan jag starta något så kan du hoppa in när Selva är i trakten? :fingerguns2: Nibber: YESSS jag är definitivt på! Vit är så himlans söt <33 Ska jag skapa nåt eller vill du? |
| Vit
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Let's do this frens fre 22 feb 2019, 17:17 | |
| Hahah, tack <3 Hon är en blyg liten tönt <3 Du får gärna starta om du vill det! |
| Selva
Spelas av : Lullu
| Rubrik: Sv: Let's do this frens fre 22 feb 2019, 22:16 | |
| Kanske borde ta och svara här också 8D'
Du får mer än gärna starta ett roll, så hoppar jag in där när Selva är klar med att spöa(bli spöad av) Ronia C: |
| Ivo
| Rubrik: Sv: Let's do this frens mån 25 feb 2019, 16:25 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Let's do this frens | |
| |
| | Let's do this frens | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet