Den här frågan har redan besvarats via chatt, men jag ville ändå skriva ett svar här när jag är i farten så att fler som kanske undrar var Skuggpasset (eller liknande platser) finns också får svar här!
Skuggpasset är en del av Raukakekedjan! Ni hittar information om Skuggpasset i Raukakekedjans information. Om ni är osäkra på var en särskild plats finns så hittar ni länkar längst ner under Numooris Karta till alla olika platser :)
Några av dessa särskilda platser har fått egna IC forum. Anledningen till detta är att dessa platser generellt är NPC baserade tillhåll. Det är alltså platser där många vargar samlas och vistas, i formen av utposter (tex Tassemark), samhällen (tex Shendu), viktiga knutpunkter (tex Islagunen) eller liknande. Särskilda platser så som Spegelsjön eller Morikos höjd, som inte är en knutpunkt utan snarare en "sevärdighet", har inte egna forum, utan återfinns i respektive område de är placerade i. Några äldre "sevärdiga platser" kan ha kvarvarande gamla egna forum, men överlag har dessa inte något eget forum utan är en del av sitt område.
Om rollspelen utspelar sig i Skuggpasset så flyttar jag dem till Raukakekedjans forum åt er om ni vill :)
Fridens liljor~
/MPh