Vem är online | Totalt 110 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 110 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Rollspel sökes~ | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Nibber
Spelas av : Julia
| Rubrik: Rollspel sökes~ lör 11 okt 2014, 15:35 | |
| Heej Nissar c: Nu är det så att jag har en hel del karaktärer och känner att jag vill strukturera upp lite i en tråd istället för att söka rollspel i en ny tråd var karaktär för sig. Så här är den (;
Alla mina vargar är behöver rollspel och är utspridda över hela Numoori. Dessa finns: Cerulean / Snöslätten / Lite fullt med roll, men går att ordna möten. Vandrar mot Lövskogen. Ehfra / Numoorislätten / Tillgång till rollspel. Kan vandra vart än man vill ha henne. Brother / Numoorislätten / Reser mot Nordan tillsammans med sin nyfunna partner Mitri, och har gott om rollspel lediga. Går att träffa tillsammans med henne eller på tu man hand. Ceylon / Solstäppen / Har ett öppet roll på Solstäppen som ingen har gått med i ännu. Othello / Itrozo / Vandrar från Itrozo, kan träffas vart som helst däromkring. Ronia / Kawazatri (IA) / Befinner sig på reviret till IA. Kan vandra mot kanterna av det och träffas därigenom, men inte längre. Nibber / Numoorislätten / Vandrar runt på slätten och kan ta sig vart som helst. Lediga rollplatser finns.
Hojta till här nere om ni är intresserade! Tjoo ~
Senast ändrad av Nibber den tis 21 okt 2014, 09:40, ändrad totalt 2 gånger |
| Lawenya
Spelas av : Saltwater
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes~ lör 11 okt 2014, 15:57 | |
| Kan Tycha träffa Nibber? Hon kan ta sig till Numoorislätten. :3 |
| Nibber
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes~ lör 11 okt 2014, 16:03 | |
| Jaarå c: If you start *derp* |
| Tycha
Spelas av : Saltwater
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes~ lör 11 okt 2014, 17:51 | |
| |
| Othello Flockledare
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes~ tis 21 okt 2014, 09:37 | |
| *petar lite*
Har uppdaterat lite i listan :) |
| Vokun
Spelas av : Gladkatt
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes~ tis 21 okt 2014, 10:08 | |
| Har ju Alduin som jag börjar röra sig bortåt, kanske kan han möta någon på slätten? (Han är dock väldigt känslig och osäker nu så du vet hehe) Sedan ib i Kawazatri , som kanske kan träffa Ronia? :) Har matoaka i Itrozo men vet inte om othello är så sugen på att träffa henne om han vill därifrån hehe Du väljer :3 |
| Ronia Flockledare
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes~ tis 21 okt 2014, 10:15 | |
| Kan vi göra såhär? :D
Alduin - Träffar Ehfra på Numoorislätten Ib - Träffas Ronia på Isil Anars revirgräns i Kawazatri Matoaka - Ett mycket kort roll i Itrozo, då Othello inte är på bästa humöret just nu xD |
| Ib
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes~ tis 21 okt 2014, 11:10 | |
| visst visst, vem startar vilket, hehe? ^^ |
| Ronia Flockledare
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes~ tis 21 okt 2014, 11:20 | |
| Jag har startat rollet mellan Ib och Ronia, som du ser i nyhetsflödet c:
Sen kan gärna du starta rollet på slätten, och jag det i Itrozo :) |
| Ib
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes~ tis 21 okt 2014, 11:56 | |