Vem är online | Totalt 109 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 109 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Rollspel sökes! | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Ethanimero NPC
Spelas av : Skruk | NPC
| Rubrik: Rollspel sökes! tor 21 aug 2014, 07:54 | |
| Ethan behöver roll då han precis är startad. Ethan har en personlighetsklyvning och därefter rollas han. Alla hans roll en tid framöver kommer var i Blodbergen.
Hoppas nån liten nisse vill träffa honom! 8D
*fridensliljor* |
| Lihai Död
Spelas av : Emelie | Död
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes! tor 21 aug 2014, 14:34 | |
| Hyacint vill gärna träffa honom :) |
| Blair #Dissad av Aurinko
Spelas av : Elsa
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes! tor 21 aug 2014, 15:51 | |
| Om det inte varit för att Blodbergen är en bit bort skulle Asami gärna möta honom <3 |
| Shiva
Spelas av : Emmsa
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes! tor 21 aug 2014, 15:53 | |
| Jag har ju mina Treontha medlemmar som håller till på Stormstäppen som skulle kunna dra sig en bit åt Blodbergen. Angenlus, Tannin och Oscuro, ifall någon av dem skulle vara intressanta för lille Ethan att träffa? :'D |
| Sirocco
Spelas av : Skruk
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes! fre 22 aug 2014, 00:49 | |
| Ethan kan träffa alla! <3 Asami kan han träffa senare <3
Emmsa: Välj en (eller fler kanske!! 8D) Som du vill rolla, Ethan kan träffa vem som c:
Emelie: Han träffar gärna henne. Vem startar? :3 |
| Angelus Död
Spelas av : Emmsa | Död
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes! fre 22 aug 2014, 07:59 | |
| https://numoori.swedishforum.net/t3774-skuggiga-tankar#37542Tog mig friheten att skapa ett roll också, bara att du svarar med Ethan då du har tid :'D hihihi. Det vart dock aningen underligt, så lääänge sedan jag har rollat Angelus. Och han som är en av mina favorit karaktärer. Det måste bli skärpning på detta, haha. Så ber om ursäkt ifall det var lite konstigt skrivet. Men som sagt, bara att du svarar! För nu är jag pepp på att komma igång med honom igen (: |
| Lihai Död
Spelas av : Emelie | Död
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes! tor 28 aug 2014, 19:42 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Rollspel sökes! | |
| |
| | Rollspel sökes! | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet