Vem är online | Totalt 114 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 114 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Söker relationer och lärare :D | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Lawenya
Spelas av : Saltwater
| Rubrik: Söker relationer och lärare :D sön 14 sep 2014, 17:15 | |
| Heeej :3 Jag söker bl.a en formskiftare som kan lära eller på något sätt kan knuffa Lawenya på rätt spår så att hon senare kan lära sig använda sin kraft. c: Sen söker jag förstås relationer till Lawenya och Z'ev. Z'ev är en liten hane som är ganska så vänligt inställd. Jag är lite ovan att rolla honom men tanken är att han ska acceptera det mesta, söka en plats att kalla hem och har en liten önskan att kunna slå sig ner med/i en familj/flock. Han finns i Acherati och kan vandra. Lawenya är ung tik som är lite tillbaka dragen som börja bli mer framåt. Hon vill gärna hjälpa till men dock så är hon lite omskakad då hennes bror Mikael nyligen dog, hon finns i Ötamon men har inget i mot att vandra. |
| Ehfra
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Söker relationer och lärare :D sön 14 sep 2014, 17:17 | |
| Z'ev kan gärna möte Ehfra! Hon är i Kaiwood men kan vandra mot Eldskogen, om de kan mötas där? :D |
| Lawenya
| Rubrik: Sv: Söker relationer och lärare :D sön 14 sep 2014, 17:20 | |
| Det fungerar utmärkt för honom, ska du eller jag starta? :3 |
| Merton Utvandrad
Spelas av : Dick | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Söker relationer och lärare :D sön 14 sep 2014, 17:22 | |
| Har Muppen, aka Mephisto som är hamnskiftare om kan lära henne på samma sätt som han lärt sig, fast.. utan delen att bli knuffad utför ett stup kanske. Hört att det int är så omtyckt XD
Lot' o' love Pem the Corgi |
| Ehfra
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Söker relationer och lärare :D sön 14 sep 2014, 17:23 | |
| Du gärna, HAHA, jag är lat idag <3 |
| Z'ev
| Rubrik: Sv: Söker relationer och lärare :D sön 14 sep 2014, 17:48 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Söker relationer och lärare :D | |
| |