Vem är online | Totalt 112 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 112 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Söker relationer. | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Asynja Död
Spelas av : Jenn | Död
| Rubrik: Söker relationer. tis 29 jan 2013, 16:26 | |
| Asynja har förlorade sitt minne då en elak varg med mentala krafter rotade runt lite väl djupt i hennes sinne. Jag söker nu relationer till henne från tiden innan hon förlorade minnet.
Någon? :-) |
| Tramptass Död
Spelas av : Tafs | Död
| Rubrik: Sv: Söker relationer. tis 29 jan 2013, 18:43 | |
| Theia ställer upp ^^ Hon är vänligt sinnad och skulle säkert komma bra överens med Asynja :)
Och Tramptass har mentala krafter, så han ställer gärna upp som den onda vargen som fick henne att tappa minnet om du vill 8D |
| Asynja Död
| Rubrik: Sv: Söker relationer. tis 29 jan 2013, 22:42 | |
| Åh, kanon. Det tror jag också, att dom skulle komma bra överens. Kanske att dom varit mycket tillsamans när dom varit yngre? Theia kan ha varit lite av en förebild för Asynja :-)
Och att ha Tramptass som den onda vargen med mentala krafter hade varit så rätt! Precis som jag tänkt mig vargen. Han är som gjord för rollen. :D
|
| Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Söker relationer. tor 31 jan 2013, 17:45 | |
| Ja, det låter bra. Så de var nära vänner? Vill Asynja träffa Theia efter minnesförlusten? ^^
Haha, perfekt, elaka tass <3 |
| Asynja Död
| Rubrik: Sv: Söker relationer. fre 01 feb 2013, 21:33 | |
| Greaaaajit! Jag kan tänka mig att dom kanske kände varandra som yngre och då kanske var best buds? Men eftersom åren gick så gled deras väger sakta från varandra. Därför skulle det vara roligt om dom kunde träffas igen :-) Om det är ok för dig? |
| Tramptass Död
| Rubrik: Sv: Söker relationer. fre 01 feb 2013, 22:15 | |
| Ja absolut! Jag behöver komma igång ordentligt med henne ^^ Var befinner sig Asynja? Theia är i SilverPile, men hon skulle kunna förflytta sig en sväng om det behövs |
| Asynja Död
| Rubrik: Sv: Söker relationer. fre 01 feb 2013, 22:24 | |
| Asynja befinner sig runt om Numoorislätten. Men hon skulle kunna flyttas till Ken-Yak, så kanske dom kan mötas där? :3 |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Söker relationer. | |
| |
| | Söker relationer. | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |