Vem är online | Totalt 119 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 119 gäster. :: 2 Botar
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Mina vargar är ensamma och söker sällskap | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Ninäd Död
Spelas av : Punkis | Död
| Rubrik: Mina vargar är ensamma och söker sällskap mån 28 apr 2014, 12:00 | |
| Nu är det så att jag har lite vargar som skulle vilja ha sällskap.
Ninäd Go och glad ungvarg med ett guldhjärta. Inte placerad(Nyskapad) 5/5 öppna
Blindir Tillbakadragen Grottvarg som nyss kommit ut från grottorna Befinner sig i Nordanskogen(Rör sig helst inte alls) 4/5 öppna
Tear Vänlig tik med ett stort hjärta som har fallenhet för att ta hand och hjälpa psykiskt ostabila vargar. Befinner sig i Kawazatriskogen(Kan gå en bra bit) 4/5 öppna
Om du har någon varg som vill rolla kan du väll vara söt och höra av dig? Mina vargar är EeEeENSAMMA och söker sällskap. |
| Chanila
Spelas av : Strössel
| Rubrik: Sv: Mina vargar är ensamma och söker sällskap lör 03 maj 2014, 09:02 | |
| Om du vill så kan Tear få möta Chanila :) . Hon finns vid öken och kan komma till platsar i närheten. Så hon kan till Lavaöken. |
| Ciye
Spelas av : Dick
| Rubrik: Sv: Mina vargar är ensamma och söker sällskap lör 03 maj 2014, 14:01 | |
| Vitnos kan gärna möta någon <3 Han är i Södra Kawazatriskogen, vid IA's revir c: Rör sig helst int långt, ~ |
| Ninäd Död
| Rubrik: Sv: Mina vargar är ensamma och söker sällskap lör 03 maj 2014, 16:42 | |
| Chanila: Tear har lite svårt att röra sig i Kawazatriskogen, så hon skulle kanske kunna träffa på Chanila vid den norra delen av Kawazatri?
Ciye: Det skulle passa bra, det är för tillfället ungefär där Tear är eftersom det är tänkt att hon ska bli medlem i IA så fort Eve är klar med sina nationella :3 |
| Leutwin
| Rubrik: Sv: Mina vargar är ensamma och söker sällskap lör 03 maj 2014, 19:10 | |
| Mååh ~ Men det hade nästan varit perfekt om de träffades då, kanske? XD om du int har en speciell plan eller nå för na ~ C: |
| Tear Död
| Rubrik: Sv: Mina vargar är ensamma och söker sällskap lör 03 maj 2014, 21:55 | |
| Det har jag nästan aldrig xD Vem ska starta? :3 |
| Leutwin
| Rubrik: Sv: Mina vargar är ensamma och söker sällskap lör 03 maj 2014, 22:17 | |
| Spelar ingen större roll för mig, kan ta en stund innan jag lyckas skriva ett startinlägg dock >..< |
| Tear Död
| Rubrik: Sv: Mina vargar är ensamma och söker sällskap lör 03 maj 2014, 22:39 | |
| Mer än inatt? För då kan jag starta eftersom jag tänkte vara uppe seeeeeeeent x3 |
| Leutwin
| Rubrik: Sv: Mina vargar är ensamma och söker sällskap lör 03 maj 2014, 23:04 | |
| Kommer nog int klara ett starta ett roll, men kanske svara i ett i natt XD Av någon anledning har jag ingen inspiration till att starta roll .___. tror jag har massa sena som jag borde starta... |
| Ninäd Död
| Rubrik: Sv: Mina vargar är ensamma och söker sällskap lör 03 maj 2014, 23:07 | |
| Då startar jag x3 *Hoppar över till Tear* *Jump jump* |
| Tear Död
| Rubrik: Sv: Mina vargar är ensamma och söker sällskap lör 03 maj 2014, 23:23 | |
| |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Mina vargar är ensamma och söker sällskap | |
| |
| | Mina vargar är ensamma och söker sällskap | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
| |