Vem är online | Totalt 110 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 110 gäster. :: 1 Bot
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Slug hanne söker sällskap | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Khazarth
Spelas av : Vandraren
| Rubrik: Slug hanne söker sällskap ons 29 okt 2014, 21:36 | |
| Jag är ny här på sidan och är inte säker på hur jag ska komma in i rollspelandet, så tänkte att jag kunde hitta någon att rolla med på förväg :> Ni kan läsa om min karaktär på hans sida, men i korta drag är han en bevingad Drakarg, som är självisk och slug och sällan med gott uppsåt men inte rakt igenom ond.
Jag är öppen för alla motspelare, oavsett kön eller ras och det spelar ingen roll var rollet utspelar sig heller, jag vill bara komma tillbaka i skrivandet igen! c: Spelar heller ingen roll om vi blir två, tre, fyra eller fem.
Om hans utseende beskrivning inte duger och ni vill ha en bild för att lättare kunna föreställa er hur han ser ut kan jag skicka hans designskiss över PM, jag har inte hunnit göra en ordentlig bild till honom än tyvärr.
Så ja, det är väl det :D |
| Cerulean
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Slug hanne söker sällskap ons 29 okt 2014, 22:26 | |
| Har en hel del karaktärer till godo! Du kan kolla dem i medlemslistan :)
Othello Cerulean Coticula Brother Ehfra Ronia |
| Khazarth
| Rubrik: Sv: Slug hanne söker sällskap tor 30 okt 2014, 10:01 | |
| Läste på lite om dina olika karaktärer, men du känner dem ju bäst så, vilken är du mest sugen på att rolla med? Eller vem tror du i mötet med min varg skulle skapa det intressantaste rollet? C:
Om du är 100% åsiktslös så gillade jag Ronia mest, jag kan tänka mig att om Khazarth skulle vandra in i kanterna på deras revir och en unge skulle dyka upp så skulle han nog bli ganska irriterad x'] Men annars verkar alla lika roliga så i slutändan är det down to you! |
| Cerulean
| Rubrik: Sv: Slug hanne söker sällskap tor 30 okt 2014, 10:04 | |
| Haha, då tar vi Ronia! :D Vem ska starta då? |
| Khazarth
| Rubrik: Sv: Slug hanne söker sällskap tor 30 okt 2014, 10:18 | |
| Jag kan börja :J Kawazatriskogen va? |
| Cerulean
| Rubrik: Sv: Slug hanne söker sällskap tor 30 okt 2014, 10:22 | |
| |
| Khazarth
| Rubrik: Sv: Slug hanne söker sällskap tor 30 okt 2014, 12:39 | |
| Great, jag har skrivit (: Döpte det till Nya marker, gjorde det privat men kan göra det öppet om du vill, spelar ingen roll för mig.
Blev lite längre än jag tänkt också men oh well :D |
| Ronia Flockledare
| Rubrik: Sv: Slug hanne söker sällskap tor 30 okt 2014, 12:59 | |
| Ska sätta mig och försöka få ihop ett svar då (: |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Slug hanne söker sällskap | |
| |
| | Slug hanne söker sällskap | |
|
Dina behörigheter i detta forum |
---|