| Massor av vargar söker rollspel! | |
|
+20Xerxes Zaynah Alassëa Marion Hyacint Alduin Saika Cerulean Tear Ninäd Dominus Blindir Modig Tavar Blue Loke Malphas Novali Wulfric Verdandi Numph 24 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Cerulean
Spelas av : Julia
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 14 jul 2014, 17:27 | |
| Jag har både Cerulean (sjukt sugen på att testa honom) och Amy till mitt förfogande? :'3 |
|
Dominus Död
Spelas av : My | Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 14 jul 2014, 17:35 | |
| Glömde Blue, men lade till henne där nu, så hon finns också att möta ifall det önskas!~
Det är upp till dig! :'D För mig spelar det absolut ingen roll, så det är bara att plocka fritt. xD Om inte annat kan du ju kanske föreställa dig lite vart du vill starta dem och utgå därifrån. c': |
|
Cerulean
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 14 jul 2014, 17:40 | |
| Finns det nått roll med Blue? c: |
|
Blue Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 14 jul 2014, 17:43 | |
| Jadå, finns alltid platser öppna för henne, håhå!~ Som sagt så kan hon befinna sig var som helst runt om Numoorislätten eller på Numoorislätten, så du kan få välja vart de kan mötas. :'D |
|
Cerulean
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 14 jul 2014, 17:44 | |
| well, jag kan "springa på dig" i ett nytt roll? c: fixar isf! Numoorislätten alltså c: |
|
Blue Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 14 jul 2014, 17:45 | |
| |
|
Cerulean
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 14 jul 2014, 17:57 | |
| |
|
Blue Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! tis 15 jul 2014, 17:51 | |
| |
|
Saika
Spelas av : Gladkatt
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! tor 24 jul 2014, 15:08 | |
| Jag har Saika & Alduin som båda två kan rolla, Alduin befinner sig runt träsket & Saika omkring eldskogen :3
Skulle jag även kunna fråga om du möjligen spelar lol? Läste Blues wiki och la märke till namnen Nami & Rengar så blev lite nyfiken |
|
Blue Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! fre 25 jul 2014, 16:00 | |
| Ja, jag har ju Thalion därikring, så om du väljer karris att möta Thalion med så kan vi starta ett rollspel. C:
Och ja, det gör jag. Alla i Blues släkt fick namn ifrån LoL (väldigt kreativt, i know). Om jag hade skapat henne nu hade de definitivt hafh andra namn. Men nu har de blivit ganska involverade i hennes historia och bakgrund så kan inte direkt ändra. xD |
|
Saika
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! fre 25 jul 2014, 21:55 | |
| Okai fint han kan väl träffa Alduin, ska du eller jag starta? :3 Omöjligt spel dock, ingen vill lyssna :(, kommer aldrig komma ur guld haha |
|
Dominus Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 28 jul 2014, 22:32 | |
| Förlåt för dröjande svar. xD Men du får gärna starta, om det är okej? c:
Well, ja... Det är ganska omöjligt, indeed. xD |
|
Alduin
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! tis 29 jul 2014, 22:19 | |
| |
|
Hyacint
Spelas av : Emelie
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! ons 30 jul 2014, 11:44 | |
| Hyacint, Akihiro, Mitri och Eira träffar gärna nya ^^ |
|
Dominus Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! ons 30 jul 2014, 17:41 | |
| Vart befinner dom sig då, må tro? c: |
|
Hyacint
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! sön 10 aug 2014, 18:57 | |
| Hyacint är vid Nordanskogen, Akihiro vid ötamon, Mitriär vid Byomi och Eira vid Höstskogen ^^ |
|
Dominus Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! tor 18 sep 2014, 14:38 | |
| Ops... Såg precis att jag missat ditt inlägg, Emelie! Förlåt så mycket... Om du fortfarande vill rolla, så skriv igen bara. ♥ Meeen nu är det så att jag tänkte göra en uppdatering här igen, angående mina karaktärer och vart de befinner sig. Information om karaktärerna finns allt att nå via deras profiler. ♥ Kenai - Just nu är han ganska begränsad till Acherati-Sienna, men är rollspel omkring där går an. Blue - Blue har vandrat emellan Stormstäppen till Ötamon under augusti, så rollspel på områden där går an. Men de rollen utspelar sig då någon gång i augusti. Däremot kan man möta henne i nutid i Ötamon. Hon sällskapas av Jayce (NPC), men det går att möta henne ensam också, om så önskas. Thalion - Thalion går att möta i Kaiwood för tillfället, och angränsande områden. Wulfric - Wulfric har i sommar vandrat med Tear, från Kawazatri till Numoorislätten, så områden emellan där går det att rolla - med de utspelar sig då i sommar. För att möta honom i nutid så är han för tillfället ensam i Kaiwood. Om man önskar att möta honom ensam går det självklart att fixa. Numph - Numph har inte rört på sig långt sedan senaste uppdatering, och går att finna i Höstskogen/Byoomi och områden därikring. Tillsammans med hans partner Arwena (NPC), men det går som tidigare nämnt att möta honom tumanhand. Nahuel - Nahuel befinner sig i nutid i Itrozo, tillsammans med Caprifolia. Det går att möta honom ensam. Saeculi - Saeculi är i/kring Byoomi. Där går det att möta honom. Corson - Corson befinner sig i Kaiwood, på TBB:s revir, men om man skulle vilja möta honom så kan någon klumpig varg kanske råka snubbla in på deras marker. Niyaha - Niyaha befinner sig i Acherati, på Jägarnas revir. Men den nyfikna lillen skulle lätt kunna studsa iväg från reviret en bit. Alassëa Marión - I nuläget befinner sig Alassëa i Ötamon, men har tidigare vandrat från Glaciären till Blodbergen, och sedan upp till Ötamon igen. Så det går att möta henne lite varstans, på olika tidpunkter. Holocene - Holocene är ännu ostartad, men tanken är att han ska befinna sig i Nordan/Lövskogen. Men detta är såklart förhandlingsbart. Känner du dig manad att rolla med några av dessa sötnötar, så skriv bara här, så kan vi fixa något. ♥ xx |
|
Alassëa Marion Utvandrad
Spelas av : My | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! fre 19 sep 2014, 21:51 | |
| *petar lite här när det är några inloggade* |
|
Blue Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! sön 05 okt 2014, 15:28 | |
| Jag söker fortfarande alltid rollare! ♥ |
|
Hyacint
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 06 okt 2014, 17:24 | |
| jag rollar gärna :) vilka skall vi rolla med :) alla dina vargar är intressanta och vill träffa alla:) |
|
Blue Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 06 okt 2014, 17:57 | |
| Jag skulle mer än gärna vilja starta ett rollspel med Holocene. Han befinner sig vid Nordan/Lövskogen. Om Hyacint fortfarande är där så kan de kanske mötas? C: |
|
Zaynah Antagen
Spelas av : Loco
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 06 okt 2014, 18:01 | |
| Skulle Holocene kanske vilja möta Zaynah? |
|
Blue Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 06 okt 2014, 18:11 | |
| Visst Loco! c: Ska du eller jag starta? |
|
Zaynah Antagen