| Massor av vargar söker rollspel! | |
|
+20Xerxes Zaynah Alassëa Marion Hyacint Alduin Saika Cerulean Tear Ninäd Dominus Blindir Modig Tavar Blue Loke Malphas Novali Wulfric Verdandi Numph 24 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Blue Död
Spelas av : My | Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 06 okt 2014, 18:38 | |
| Loco; Ska jag starta i Nordan eller Lövskogen? :) Emelie; Ska du eller jag starta? C: |
|
Zaynah Antagen
Spelas av : Loco
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 06 okt 2014, 18:39 | |
| Ja kanske ska ta ett roll i lövskogen |
|
Hyacint
Spelas av : Emelie
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 06 okt 2014, 18:45 | |
| |
|
Blue Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! mån 06 okt 2014, 18:53 | |
| Emelie; Jag kan försöka fixa det ikväll. :) Loco; Okej, skapar där då. :D |
|
Alassëa Marion Utvandrad
Spelas av : My | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! lör 22 nov 2014, 19:58 | |
| Då var det dags för en uppdatering här då jag känner att jag har tid och ork för att samla på mig ett gäng igen. :'D Främst söker jag rollspel till Nahuel då jag vill få honom till östra Bergen så fort som möjligt. Hans senaste rollspel utspelade sig i Eriinari, men jag har tänkt att han ska ta sig genom Kaiwood så rollspel på någon av dom platserna sökes främst här. :'D Sen har jag Numph och Saeculi som båda suttit fast i Byoomi ett längre tag. Numph färdas tillsammans med hans partner Arwena (NPC), medans Saeculi är ensam - eller ensam och ensam, i sällskap av hans demon Rikanda. Deras framtid är faktiskt helt oskrivna så om ni vill dra ihop någon plot eller så med dem, så är jag helt öppen för förslag. C: På Numoorislätten har jag min unga ragana Thalion, där går det även att träffa Wulfric. I Nordan/Lövskogen går det att träffa Holocene. I Kaiwood har jag valpen Corson. Kenai och hans dotter Niyaha kan man träffa kring Sienna/i Acherati. I Ötamon går det att träffa en högdräktig, emotionellt labil Blue samt eldaren Alassëa. Mer ingående och exakt information om samtliga karaktärer går att finnas på deras wiki-sidor som alla är länkade på deras presentation. c: Skriv här eller PM:a ifall ni är intresserade av att rolla! :'D ♥ |
|
Xerxes
Spelas av : Siri
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! lör 22 nov 2014, 20:22 | |
| Alltså Björk har ett öppet rollspel på Numoorislätten där både Wulfric och Thalion kan få joina c:
Cry kan träffa Kenai i Acherati c:
Har också Unnown i Nordan c: Som vandrar söderut med Blindir. c: |
|
Naima-finiarel Död
Spelas av : Punkis | Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! lör 22 nov 2014, 20:59 | |
| Immiker och Blue MÅSTE träffas, innan hon får valpar!!! D: |
|
Kenai Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! lör 22 nov 2014, 21:06 | |
| Siri - Roll mellan Kenai och Cry är ju fixat. c': Punkis - Jaaaa, helt klart! Det går absolut att ordna. :'D |
|
Bambra Vampyr
Spelas av : Embla
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! lör 22 nov 2014, 21:41 | |
| Jag har både Eirocalyphtica och Bambra i närheten av Numph och Saeculi! Calyphtica är på stormstäppen någon stans och ska väl börja röra sig mer öster ut och Bambra flyger runt mellan bergkedjorna och jagar på solstäppen då och då så kan lugnt stanna till vid vattenfallet c:
Både töserna söker rollspel så slänger bara in det här :3 |
|
Nahuel Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! sön 23 nov 2014, 02:41 | |
| Embla - Vi kan väl kanske ta en med vardera? c: Saeculi mot Bambra och Eirocalyphtica mot Numph? :D |
|
Bambra Vampyr
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! sön 23 nov 2014, 04:40 | |
| Ja, det låter jättebra! Om du skapar det med Saeculi o Bambam så skapar jag ett med Calyphtica :D Vart ska det vara? Byoomi eller något omkringliggande område, typ höstskogen? C: |
|
Blue Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! sön 23 nov 2014, 14:20 | |
| Embla - Spelar ingen roll vart de ligger för mig. c: Vi kan väl ta ett i Höstskogen och ett i Byoomi? c: |
|
Bambra Vampyr
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! sön 23 nov 2014, 14:34 | |
| Då skapar jag i Höstskogen med Calyphtica nu!! :D |
|
Blue Död
| Rubrik: Sv: Massor av vargar söker rollspel! sön 23 nov 2014, 14:35 | |
| Embla - Då startar jag ett i Byoomi då. :'D |
|
Sponsored content