Pågående Event
Senaste ämnen
» Hoppsan [Nuksimvalpar]
Igår på 20:24 av Umbriel

» [LKF] Två vilsna själar
tis 26 mar 2024, 15:09 av Maksim

» Ditt hjärta är sant [Astrid]
tis 26 mar 2024, 14:41 av Astrid

» Heartsick [P]
tis 26 mar 2024, 13:07 av Lev

» Ring av eld (P)
fre 22 mar 2024, 22:11 av Filia Ignis

» Jag ska besvara elden
fre 22 mar 2024, 15:11 av Kolzak

» Ingen hemma [P]
fre 22 mar 2024, 14:43 av Nunam

» Ace död
ons 20 mar 2024, 16:37 av Muriel

» Lekmoster [P]
ons 13 mar 2024, 14:51 av Moya

Vem är online
Totalt 12 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 12 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök) Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök) Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    sön 16 mar 2014, 20:22

Orkidé känner sig lite ensam och skulle vilja möta fler intressanta individer på sin vandring. Hon har just nu två lediga platser på sin tidslinje. :) Även tidigare relationer går att diskutera. Orkidé är lite skygg och blyg av sig men hon besitter samtidigt en stor portion nyfikenhet. Hon är en rätt "normal" ung tik som gillar att busa men kan till och från sväva bort i sina egna tankar. Hon är ännu obefläckad av ondska men känner samtidigt mer osäkerhet gentemot mörkare karaktärer. Hon är den som hellre flyr en illa fäktar. I alla fall nu då hon känner sig liten och ensam. :3 Så om hon mötte på individer som hjälper henne bygga på sin egen karaktär så vore det toppen. :) Hon är formbar och i ett starkt utvecklingsstadie.

Så hör gärna av er. :D

PS. Orkidé befinner sig just nu på Numoorislätten.
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    ons 19 mar 2014, 21:28

Ingen?...
Hewa
Hewa 
Väktare 

Spelas av : Tzou


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    ons 19 mar 2014, 21:32

Orkidé låter som någon Mizumi skulle vilja möta :'D Jag försöker dock tunna ut på mina många roll just nu, så om det inte skulle vara någon relation bestämd sedan innan så får det vänta ;/
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    ons 19 mar 2014, 21:36

Jag är öppen för förslag. :) Roll kan vänta om du inte känner att du har tid och plats. Tidigare relation kan vi diskutera om du vill eller om vi ska vänta och låta dem mötas sen. Men med redan existerande relation kan de ju ändå mötas igen. :3
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    lör 29 mar 2014, 19:19

*petelipet*
avatar
Mephisto 
Novis 

Spelas av : Dick


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    lör 29 mar 2014, 20:07

Min lilla Mupp är en trevlig sak som nog gärna skulle träffa henne c:
Mephisto är för tillfället i lövskogen men kan gå ganska långt runt omkring området ~ c:
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    lör 29 mar 2014, 20:19

Det vore trevligt. :) Orkar han ta sig till Numoorislätten? Och har du lust att starta? Mitt internet är lite tjurigt ikväll. d:
avatar
Mephisto 
Novis 

Spelas av : Dick


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    lör 29 mar 2014, 21:11

Jodå, det gör han nog~
Vi får se vad datorn min klarar, den är tjurig som få idag och så är min telefon
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    fre 11 apr 2014, 23:09

:)

Fler som skulle vilja möta Orkidé?
Taher
Taher 
 

Spelas av : Strössel


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    lör 12 apr 2014, 22:06

Finado, Fire games eller Sju skulle kunna träffa henne. Om du vill c:? Det är bra att välja.
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    sön 13 apr 2014, 23:26

Någon som befinner sig på Numoorislätten? (:
Andúnë
Andúnë 
 

Spelas av : Emmsa


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    mån 14 apr 2014, 11:01

Hon kan möta Andúnë, som jag nu måste komma igång med för hon har mycket att göra, och hon befinner sig på Numoorislätten så det är perfekt :'D
Taher
Taher 
 

Spelas av : Strössel


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    tis 15 apr 2014, 20:09

Finado kan komma till slätten.
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    tor 17 apr 2014, 20:35

Andúnë möter hon gärna. (: Vill du skapa eller ska ja?

Finado vore rolig med. ^_^ Samma fråga till dig. Vill du skapa eller ska jag?
Taher
Taher 
 

Spelas av : Strössel


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    sön 20 apr 2014, 21:45

Du får gärna börja ^^`.
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    ons 30 apr 2014, 21:54

Okee. Jag ska se vad jag kan få till. :3
Orkidé
Orkidé 
NPC 

Spelas av : Bellz | NPC


InläggRubrik: Sv: Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)    ons 30 apr 2014, 22:05

 
Vill inte vara så ensam(roll&relation-sök)
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Still alive (ensam roll)
» Söker relation
» Söker relation
» Söker relation/familj
» Söker relation/er till en framtida karaktär ~
Hoppa till annat forum: