Vem är online | Totalt 119 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 119 gäster.
Inga
Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
|
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024 | tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol | Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter!
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …
|
Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️ | fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol | Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …
|
|
| Relationer…... | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Tanya
Spelas av : NJ
| Rubrik: Relationer…... lör 22 feb 2014, 01:12 | |
| Söker relationer till min nya karaktär.En ny kompis eller bara någon att kunna prata med.Kan även bygga upp djupare relationer men då måste de verkligen bygga upp den så att de inte springer in i något för de kommer att kännas fel tycker jag. Hon kan befinna sig överallt för jag inte har rollat henne innan. Det kan varandra,neutrala,goda ja vas som helst hon är öppen för allt. En liten fajt kan också bli inblanda de gör inget om hon får några ärr.Ja öppen för allt så skriv gärna om ni vill möta Violett. |
| Novali Död
Spelas av : Ash | Död
| Rubrik: Sv: Relationer…... lör 22 feb 2014, 01:20 | |
| Jag träffar gärna på henne 8D Mina karaktärer är Novali (Kawazatri), Xenon (Numoorislätten) och Kyla (Snöslätten). |
| Tanya
| Rubrik: Sv: Relationer…... lör 22 feb 2014, 01:30 | |
| vad roligt att någon vill träffa henne :P Du får välja karaktär själv och som sakt hon kan vara var som helst. |
| Novali Död
Spelas av : Ash | Död
| Rubrik: Sv: Relationer…... lör 22 feb 2014, 01:35 | |
| Då kanske vi kan prova med Xenon då. Om du vill får du starta det eller så gör jag det när jag har tid imorgon 8D |
| Tanya
| Rubrik: Sv: Relationer…... lör 22 feb 2014, 15:11 | |
| Om du kan göra det idag så skulle jag bli jätteglad för ska bort så hinner inte starta något roll idag. |
| Xenon Utvandrad
Spelas av : Ash | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Relationer…... lör 22 feb 2014, 15:18 | |
| |
| Tanya
| Rubrik: Sv: Relationer…... lör 22 feb 2014, 23:30 | |
| Det blir jättebra :P svarar i morgon på det :D |
| Sponsored content
| Rubrik: Sv: Relationer…... | |
| |
| | Relationer…... | |