| Relationer? c: | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Strixer
Spelas av : Chailai
| Rubrik: Relationer? c: lör 14 apr 2012, 22:13 | |
| ... relationer sökes då till lilla Strixer här, yes c:
Vänner + 'fiender' / Nu är det nästan bara att inse.. att Strixer aldrig riktigt kommer kunna se någon som sin fiende, oavsett vad man nu får henne att genomlida c: Hon är lite väl godtrogen av sig, antar jag - men det kommer antagligen förändras längre fram ^^ Så. VÄNNER framförallt.. för hon lär till slut bli knäckt av att inte ha några :c En fiende är också vad jag söker.. som riktigt kan göra livet surt för henne och få henne att förstå att oavsett vad hon gör, kommer det alltid finnas ondska x3 Vad denne nu gör för att visa det får vi väl se. Behöver dessutom inte bara vara en - hon kanske lyckas möta fler som inte delar hennes syn på livet c:
Framtida partner / Jodå.. nån gång hoppas jag att Strixer finner en som hon förhoppningsvis även bildar familj med låångt in i framtiden - då muppot inte är speciellt gammal ännu c: Inga som helst krav på detta. Dessutom får det här lov att rollas fram c:
Tar löpande emot fler förslag på relationer! Eller om någon där ute bara har lust att kicka igång ett roll så äre bara att säga till - I've nothing against it c: |
|
Xeryus Död
Spelas av : Jenn | Död
| Rubrik: Sv: Relationer? c: lör 14 apr 2012, 22:22 | |
| Jaa.. Här kommer jag med min vagn med vargar då! :D Söker också relationer till framför allt Kim och Prahan. Kim är väl rätt deprimerad just nu skulle verkligen behöva en vän, hon är bisexuell så kanske i framtiden så skulle det kunna bli något, fast det skulle ju i så fall rollas fram, vill ju inte planera något.. Sen så kanske inte Strixer är så intresserad av flickvänner.. xD
Sen har jag Prahan, rätt ny så har inte riktigt hunnit rolla honom än, kanske inte får rolla riktigt nu direkt, eftersom jag skulle måsta få avslutat ett roll med honom innan jag får rolla vidare, ja men.. Lite förvirrande inlägg här, men är trött. Men skulle gärna vilja rolla mot Strixer iallafall :'>
Sen har jag också Flor och Mirrow :3 |
|
Nirmala Död
Spelas av : Älg | Död
| Rubrik: Sv: Relationer? c: lör 14 apr 2012, 22:36 | |
| Jag kan erbjuda Nirmala här som vän när hon är startad c: Lainadan kan man nog också klassa som en potentiell vän, även om han är som han är xD |
|
Strixer
| Rubrik: Sv: Relationer? c: lör 14 apr 2012, 22:41 | |
| Redan två svar :D
Xeeye: Skulle gärna vilja rolla mot Kim :3 Och så.. Strixer är inte såå intresserad av nån flickvän xD Fast.. ja.. jag har inte riktigt bestämt nånting om hur hon ska vara på den punkten c; Men de skulle nog i alla fall kunna fungera som vänner - i think :3 Dessutom så skulle jag gärna låta Strixer få möta Prahan någon gång också :p Så om du vill, kan vi dra igång ett roll Kim-Strix eller någe c:
Nirmala: Sounds interesting, idd :3 Vill verkligen låta Strixer få möta någon av dem c: Ingen aning om vilken av dem, dock x3 |
|
Xeryus Död
Spelas av : Jenn | Död
| Rubrik: Sv: Relationer? c: lör 14 apr 2012, 22:46 | |
| Men då kan vi ju ta och starta ett roll mellan Kim och Strixer på en gång då! Gör det något om det är på stranden, eftersom Kim vågar inte lämna den platsen ännu? :3 Och vem skapar? ^^ |
|
Voice Död
Spelas av : Eve | Död
| Rubrik: Sv: Relationer? c: lör 14 apr 2012, 22:48 | |
| Tavar ställer gärna upp som fiende.
Voice som Intressant möte.
Och Constance som vän.
|
|
Strixer
| Rubrik: Sv: Relationer? c: sön 15 apr 2012, 13:43 | |
| Xeeye: Nerå, stranden blir perfecto :3 Spelar ingen roll för mig vem som startar c':
Voice: Skulle va intressant och få ta ett roll Voice-Strixy eller Tavar-Strixy c: |
|
Crepsley Utvandrad
Spelas av : Nira | Utvandrad
| Rubrik: Sv: Relationer? c: sön 15 apr 2012, 14:40 | |
| Crepsley skulle kunna bli vän :3 |
|
Strixer
| Rubrik: Sv: Relationer? c: sön 15 apr 2012, 15:53 | |
| Asgrymt :3 Ska vi köra på med ett roll då? c: |
|
Flor~ Flocklös
Spelas av : Marie
| Rubrik: Sv: Relationer? c: sön 15 apr 2012, 16:01 | |
| Strixer, skulle du kunna? Har lite att göra :3
//Xeeye |
|
Strixer
| Rubrik: Sv: Relationer? c: sön 15 apr 2012, 16:12 | |
| Jadå, skickar meddelande till Kim när det är skapat ;) |
|
Crepsley Utvandrad
| Rubrik: Sv: Relationer? c: tis 17 apr 2012, 12:40 | |
| Vi kan köra igång ett roll? :D |
|
Strixer
| Rubrik: Sv: Relationer? c: tis 17 apr 2012, 21:14 | |
| Yäs :3 Du eller jag starta? :) |
|
Yoru Död
Spelas av : Bubbah | Död
| Rubrik: Sv: Relationer? c: tis 17 apr 2012, 21:17 | |
| Har många små fisar som alltid är villiga att träffa nytt folk ^^ Här finns mina som kanske vill träffa Kairo~
Ayira, Caligato, Chargie, Thzuki och Yoru ^^ Tror inte att jag har nå fler .___. *jo men inte rolldugliga*
Tycker dock inte om att förbestämma relationer eftersom att man aldrig vet hur det egentligen kan sluta... Så här finns det karaktärer allt inom ont till gott så vi kanske får se var de hela leder till? :3 |
|
Strixer
| Rubrik: Sv: Relationer? c: tis 17 apr 2012, 21:41 | |
| Håhå, nice nice :3 Jag är lite lat för tillfället, så orkar/hinner inte kika igenom några av dem atm :c Men är det någon av dem som du skulle vilja möta Strixy med? :3 |
|
Yoru Död
Spelas av : Bubbah | Död
| Rubrik: Sv: Relationer? c: tis 17 apr 2012, 21:51 | |
| Det spelar ingen större roll... Älskar dom alla lika mycket och är lika pepp på allihopa ^^ |
|
Crepsley Utvandrad
| Rubrik: Sv: Relationer? c: tis 17 apr 2012, 21:56 | |
| Du kan starta rollet ^-^ jag har massa andra att skapa ^^''' |
|
Strixer
| Rubrik: Sv: Relationer? c: mån 23 apr 2012, 16:33 | |
| Känner mig lite mobbad som kommer och kikar sisådär en vecka efter senaste svaren.. ^^' Förlåt att jag inte svarat tidigare c;
Yoru: Teheh c: Hm.. få se här. Har hunnit kika igenom dina karaktärer - och dem.. ja.. tror att det inte skulle spela någon roll vilken av dem som fick möta min mupp den här gången. Tror att det oavsett karaktär kommer bli ett intressant möte c: Strixer som är.. lite små muppig sådär. Men vad sägs om ett roll mellan Strixer och Yoru eller Caligato? :3 Spelar egentligen ingen roll - men häj c:
Crepsley: Okäj, skicker ett meddelande till Crepsley när det är skapat c: |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Relationer? c: | |
| |
|
| Relationer? c: | |
|