Pågående Event
Senaste ämnen
» Timmar av ovisshet [Lev]
Idag på 10:22 av Maksim

» Andrahandsval [P]
Igår på 22:05 av Myrda

» En del av mitt hem (P)
Igår på 15:17 av Timoteij

» Viktlös [P]
Igår på 13:19 av Kokhanok

» Lämnad i dimma [Vasilisa]
Igår på 01:17 av Muriel

» Stjärnskådning [Malva]
Igår på 00:41 av Yaroslava

» Stora nyheter [P]
ons 24 apr 2024, 19:45 av Kokhanok

» Vägvinnande [Nitika]
ons 24 apr 2024, 14:30 av Lev

» I jakt på vänskap [P]
ons 24 apr 2024, 14:22 av Lev

Vem är online
Totalt 18 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 18 gäster. :: 1 Bot

Inga


Flest användare online samtidigt: 152, den mån 04 nov 2019, 23:54
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare. Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare. Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

 

 Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare.    lör 22 jun 2013, 13:47

Hej folket!
Ja, jag har aldrig tidigare sökt efter flockmedlemmar till The Dark Nation via sökforumet. Inte vad jag kan minnas iallafall. Kan ha hänt på version 2, men inte sedan dess. Men nu har jag lagt märket till att allt fler annonserar för sina flockar och söker unga eller erfarna vargar som kan tänkas passa in i just deras flockar eller grupper. Och då tänkte jag lite för mig själv, tja, varför inte själv skriva ett litet inlägg och göra reklam för TDN? C:  eller, ja... alla vet väl att jag stupar ganska ordentligt när det kommer till att skriva "små" inlägg....  Bortsett från det!!

Innan jag börjar skriva att alla är så hjärtligt välkomna in i Selvas lilla flock så tänker jag skriva upp lite hur det faktiskt är ställt i TDN idag. Selva har ganska nyligen klivit upp på flockledarpallen, hon tog över vid 16 års ålder och ännu är flocken inte riktigt igång och rullande. Men vi tar oss dit, sakta men säkert. Dessvärre är Selva inte den mest ultimata ledarfiguren. I och med att flocken är nyuppstartad har de medlemmar som stannat kvar och försöker visa sin tillgivenhet och att de är trogna ännu inte hunnit uppleva denna unga dams hemska temperament och brutala natur. Då hon är psykiskt instabil och mentalt störd på ett plan som inte många förstår sig på är det hennes mål att styra flocken med järnhand, och hon tolererar inga misstag. Bestraffning är någonting hon aldrig skulle tveka att använda sig av, och råkar någon befinna sig i närheten när hon plötsligt får för sig att begrava tänderna i något spelar det ingen roll vem denne är.
Om du inte redan nu känner suget efter att ta in din varg i flocken så kan du vara lugn, det finns så mycket mer att se framemot än bara ett psykfall till ledare! Jag kan bara inte komma på någonting just nu...

Men som sagt; Alla är välkomna in, bara de kan lyckas väcka Selvas intresse och anser sig passa in i en flock som TDN. Själva målet med flocken är inte vad det varit. Selva vill först och främst föra Keys arv vidare, påminna hela världen om vilken stor och mäktig varg hon var. Världsherravälde, massmord och förstörelse kommer liksom på köpet.
Det kanske inte är så många som anser att just deras varg skulle passa in i en sådan flock, men jag garanterar er att det inte är lika hemskt som det låter. Det kan mycket väl vara mycket värre, men Selva är en mästare på att förvrida sinnet på andra och få dem att tro att hennes ord är den enda sanningen de någonsin kommer kunna lita på.
Nu vill jag inte skapa något slags krig om Numooris valppopulation här, då jag är medveten om att valpar söks på många andra olika håll, men då valpar är de som är de mest lättmanipulerade, och främst av allt att det går att forma dem hur man vill från valpåren under uppväxten, så är ju de att föredra. Selva är absolut ingen valpperson, som man kanske redan kunnat förstå... men hon skulle aldrig låta chansen att bygga upp en armé från grund och botten med unga, oförstörda sinnen glida henne ur tassarna.
Var dock medveten om att fysisk och psykisk misshandel, prövningar som är livshotande och träning som kan ge men för livet tillkommer om man som valp låter sig tas om hand av Selva.
Man kan även bli dödad om man ifrågasätter, tvivlar, ignorerar en order eller tror att man inte har vad som krävs eller att prövningarna är för hårda. Svagt blod är inte välkommet i flocken.
Annars är det bara att söka upp Selva och ansöka!
[Denna låt är nästan den perfekta beskrivningen av hur Selva skulle sköta en flock med valpar: länk ]


Då hoppas jag att alla som känner att TDN är någonting för dem hör av sig till mig via PM, eller varför inte svara i den här tråden? Ett liv fullt av smärta och plågor, men märk väl: FRAMGÅNG och MAKT, väntar dig!~

Peas and löveh//
Lullu/Selva/Key
Comossie
Comossie 
 

Spelas av : Puppie


InläggRubrik: Sv: Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare.    lör 22 jun 2013, 13:53

Jag har mitt eget lilla psykfall som väldigt gärna följer Selva då Key dissade henne 8D <3 (feel the guilt. xD<3)
avatar
Rialea 
Död 

Spelas av : RoseLife | Död


InläggRubrik: Sv: Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare.    lör 22 jun 2013, 13:55

jag läste igenom hela din text och jag tänkte: "Rialea har funnit ett hem!"XD
Nä, men hon gillar inte bara att utdela smärta och död, hon tycker även om när den riktas mot henne, och hon är redan störd, och ifall någon lovade henne död och smärta skulle hon följa den osvikligen... fast så kommer ju kruxet, hon är vuxen... det går väl bra iallafall? :)
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare.    lör 22 jun 2013, 14:01

Haha, alla som kan stå ut med Selva och som inte försöker sätta sig upp emot henne är mer än välkomna C;   and I do not feel any guilt! Key lämnade oss för allas bästa! Och flocken är ju i goda tassar, så vi har ingenting att oroa oss för~ 8D   förutom möjligtvis att Selva får för sig att mörda allihop och blir stående ensam kvar och drunkar i sin egen galenskap eller kvävs av sina egna krafter efter att hon gått berserk.... men deeeeet är nog ingen risk! 8D
Så Ossie är mer än välkommen ;3


Och det är såklart Rialea också! 8D  om hon redan är vrickad i sinnet är ju grovjobbet gjort, då behöver Selva inte fokusera så mycket på det~  huvudsaken är just det att de kan vara trogna, så länge de är det så spelar åldern ingen roll :3
Comossie
Comossie 
 

Spelas av : Puppie


InläggRubrik: Sv: Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare.    lör 22 jun 2013, 14:04

Jo jag vet att du inte känner några skuldkänslor xD <3
WIIIIIE Mitt liv är fulländat <3

Men va skönt att Ossie inte har några tankar på att vara alpha eller dyl, då kanske hon får behålla livet lite längre 8D
avatar
Rialea 
Död 

Spelas av : RoseLife | Död


InläggRubrik: Sv: Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare.    lör 22 jun 2013, 14:04

Då är det bara att jag ska möta Selva så var det avklarat xD
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare.    lör 22 jun 2013, 14:07

Ja, tänker man sig en plats som alfa kan det ju.. skita sig lite mellan karaktären och Selva.. 8D'

Men precis. Vi kan inte avgöra någonting här, utan det är ett möte med Selva som gäller innan någonting annat bestäms C:
För stunden har jag som sagt en del roll jag måste svara på, och jag jobbar eftermiddag idag plus förmiddag imorgon så ikväll kan vi tyvärr inte dra igång någonting. Men jag ska försöka avsluta de roll jag har och så får jag höra av mig snarast när jag har plats!
Gäller både Ossie och Rialea ;3
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare.    sön 07 jul 2013, 23:05

Jag har sakta men säkert börjat beta av lite roll. Jag är så glad att folk redan anmält intresse, och ni kommer såklart prioriteras i listan på väntande roll, men jag tänker ändå försöka uppmärksamma den här tråden igen och höra om det finns fler intresserade! 8D
Kom igen gott folk, Selva bits inte!~ iaf inte om du inte ger henne anledning.. C;

Skriv om ni tycker det låter intressant att tuktas av en psykiskt instabil ledare!
Selva
Selva 
 

Spelas av : Lullu


InläggRubrik: Sv: Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare.    sön 01 sep 2013, 23:07

PÅ TAL OM FLOCKAR SOM SÖKER MEDLEMMAR 8D

Nej men, jag tänkte att jag kan ju peta upp den här tråden lite då och då, bara för att uppmärksamma folk om att jag och The Dark Nation är aktiva igen 8D
Nu har jag dessvärre en del roll som måste avklaras redan, och jag har totalt strulat ihop listan med "kommande" roll... men skit i det, det löser sig alltid på ett eller annat sätt! *positivt tänkande!*
Ja. Läs första inlägget här, fundera över om det passar en varg, och skriv lite kort om just Du vill att Din varg ska plågas som flockmedlem av Selva! 8D

Peas and love~
 
Söker ungt och färskt blod till psykiskt störd ledare.
Till överst på sidan 
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Söker valpar till Nordriket
» Söker syskon till Faalicor!
» Söker varg till framtidsplaner!
» Söker en bild till hona c:
» Söker en bild till en hane
Hoppa till annat forum: