Pågående Event
Senaste ämnen
» I björkens skugga
Igår på 09:22 av snaptubeapkss

» Välkomna till Snöstrand [P]
tis 05 nov 2024, 00:45 av Ivo

» Inte idag heller [Astrid]
tis 29 okt 2024, 21:11 av Trian

» Vi som återstod [Varikset]
fre 11 okt 2024, 19:54 av Varikset

» Trofasthet [Maksim]
fre 11 okt 2024, 19:35 av Maksim

» Hål i mitt hjärta [Molok]
tis 17 sep 2024, 20:22 av Nomë

» Står här lika vilsen som ett barn [Nomë]
tis 17 sep 2024, 19:15 av Molok

» En syster är en börda [Tora]
mån 16 sep 2024, 21:28 av Tora

» Ingen återvänder hem [Zephyr]
mån 16 sep 2024, 20:43 av Varikset

Vem är online
Totalt 207 användare online :: 0 registrerade, 0 dolda och 207 gäster.

Inga

Flest användare online samtidigt: 221, den tor 07 nov 2024, 23:06
Chatt
Bildlänkar, Stränder och Snö! Vårnyheter 2024
Smexi singel söker Fruga Dot_cl10 tis 05 mar 2024, 12:23 av Yargol
Redan 2024? Som tiden går. Då är det minsann dags för nyheter! Glad
2023 var ett långsamt år för de flesta, så även för oss i Crew som …

Togos, NPCer på wikin, och mer! Vinternyheter 2023 ❄️
Smexi singel söker Fruga Dot_cl10 fre 06 jan 2023, 21:02 av Yargol
Gott Nytt År Numoori! Och god Jul i efterskott Eye sparkle
Här kommer lite blandat som hänt under det senaste halvåret och lite kommande …

Smexi singel söker Fruga

Gå ner 
+15
Nirak
Razek
Pheobe
Ira
Stormvind
Selva
Artemis
Locura
Zephyr
Yoru
Fatima
Styx
Zey-So
Leviathan
Iwaku
19 posters
Sida 1 av 3  •  Gå till sida : 1, 2, 3  Nästa
FörfattareMeddelande
Iwaku
Iwaku 

Spelas av : Mattiz

InläggRubrik: Smexi singel söker Fruga    tor 23 maj 2013, 23:00

Jajjamensan! Nu söker denne kräsne hane en date.
Nu snackar vi tyvärr om en kräsen sniken varelse som endast tar det bästa under vingarna så att säga. Han är lite av en enstöring nu mer så han skulle behöva lite kärlek i livet. Och varför inte älska förmånerna man får i Draugai? Skydd, generalens valpar och hona äter alltid först i flocken tsm med Iwaku själv. Många fördelar här.

Jag kräver en partner som skulle ge Smexiga valpar, samt en tik som kan stå ut med mycket, inte är rädd för att bita lite i små svaga vargar. Och som verkligen kan följa order och ta hårda ord utan att riktigt ta åt sig. Sedan så öm jaaaa ska denne helt enkelt trivas med en bitter gammal Iwaku som mest håller käften.. Om inget intressant kommer upp på tal.

Han är egentligen inte kräsen, men skulle vara kul om de fanns någon renrasig månvarg där ute som kunde ta fram lite godhet i honom (A) Försöka iaf..

Skit tråkig pojk jag vet, men alltså rätt tik kan helt klart förändra honom. ^^
*Minns hur han var med Fatima*

Någon som nappar? :'D
Leviathan
Leviathan 

Spelas av : Merran

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    tor 23 maj 2013, 23:13

HAHHAHAHAHA jag dööör :'D <3
Han kan ju alltid ha en liten familjefest med Aisu *blink blink*

Annars så tycker jag fortfarande att han kan ragga på Alexia, de hade fått så söta och missbildade valpar <3

Har iofs manipulativa Lilith som har varit lite oaktiv ett tag och kan behöva manligt sällskap :3 Har dock redan för många egna karaktärer inputtade i Draugai, känns det som... En vacker dag kommer jag använda The Wolfsquad för att ta över! :3
Iwaku
Iwaku 

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    tor 23 maj 2013, 23:17

Hah DU ta över ;) Pyttsan, vem är mest aktiv av oss som skapade flocken? VAAAAAA?? Vem sliter med blod svett tårar och ider för att få flocken framåt?!!! Meeeeen Alexis har då alltid varit något av en favorit. Tyvärr är hon ju så liten :'( Skulle dock vara en intressant förändring i flocken. För Aisu och Fiero mest.
Som helt plötsligt måste tänka på att respektera henne mer än vanligt xD Muhahahhahah
Zey-So 
Död 

Spelas av : Lea | Död

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    tor 23 maj 2013, 23:24

Kan föreslå min Zey-So's kandidatur som framtida generalfru. XD. Hon är iof rätt låg i rangen, bara en soldat + att hon plötsligt har valpar att ta hand om. (Jenova + den ännu ofödda Sheali) så om Iwaku är intresserad för en singelmamma med två barn så är Zey-So redan med i flocken XP
Styx
Styx 

Spelas av : Säl | Ej startat konto

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    tor 23 maj 2013, 23:28

Jag erbjuder Vulcan som fru, som diskuterat i chatten. punkt.
Iwaku
Iwaku 

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    tor 23 maj 2013, 23:37

Zey'so är ju en möjlighet. Det är sant, men hon kommer få en högre rang snart, samt så tror jag inte hon skulle uppskatta Iwa som sin man egentligen. Hon känner inte riktigt den bittra sidan ännu tror jag (A) haha

Och som diskuterat i chatten så är ju Vulcan en möjlighet, men du lät väldigt tveksam på detta? Fast om Zara ska bli nöjd så är ju Vulcan bäst alternativ. Inga fler valpar att mörda ;)
Styx
Styx 

Spelas av : Säl | Ej startat konto

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    tor 23 maj 2013, 23:46

Pft, Vulcan skulle ju bli fett jäkla entusiastisk, han är så het på mäktiga vargar att man skäms för honom! Öm, äkta kärlek är ju inte vad vi pratar om här tho. Mest typ slicka Iwas tassar och åma sig i allmänhet.
Iwaku
Iwaku 

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    tor 23 maj 2013, 23:51

Hahaha omg, låter hel härligt! Låter nog som äkta kärlek för Iwaku, iaf vad han kommer att tro!
Fatima
Fatima 
Död 

Spelas av : Mikkis | Död

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 00:18

Okej, nu är det officiellt slut.
:@@@@@@@@@@@@@@@
Ska mörda din nya brud i framtiden, just saying
/mes Fatima
Iwaku
Iwaku 

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 08:28

Hörre du du!!!! Du får man up och bli min fru för alltid eller aldrig igen!!!! Så är det bara ;)
Yoru
Yoru 
Död 

Spelas av : Bubbah | Död

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 08:55

Tjaaa...
Du vet ju alltid var du har Tosca om ingen skulle nappa ;D
Iwaku
Iwaku 

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 09:06

Du vill ju inte ge Tosca till moi :') Även om jag tror de kan bli ett vackert par tsm <3
Zephyr
Zephyr 

Spelas av : Vic

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 11:47

Tror inte att Pheobe skulle banga. Haha
För tillfället tänder hon på i stort sett allt som rör sig... :lol!:

Hon är i och för sig fortfarande ganska ung, men en blomma som ej slagit ut ännu, så hon kan egentligen bli vad som helst :)
Iwaku
Iwaku 

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 12:12

Låter super härligt, men hon är ju min potentiella till ensamma Acier som är alldeles för ensam för stunden x) HaHAH Sååå överkåta Phoebe passar bra till honom :D
Locura
Locura 
Vampyr 

Spelas av : Emmsa

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 12:24

*studera tråden med intresserad blick*

Damn! Att jag bara ska ha gubbvargar xD Haha, hade ju velat erbjuda en kvinna åt Iwaku, bara för att vara trevlig och ge lite valmöjligheter ^^

Dock är Locura vampyr, vilket kan medföra vissa komplikationer. Och Arroya är valp, vilket kanske kan bli väldigt fel. Så den enda jag egentligen har att erbjuda är Xhie... Men hon är väldigt godhjärtad, relativt ung och lite av "pappas flicka". Haha, så vet inte om hon skulle passa så bra, hon heller x)
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 13:31

Men Artemis är ju perfekt för en Generalsfru. xD haha.

Har lilla Ivy med men hon är en lustig liten giftvarg
som talar med sig själv allt för ofta. xD Och hon är redan paxad
till Revanthós(Stavning?)

Wami är redan upptagen och hon leder sin egen flock nu. ^^

Och Skythe vill gå med i TBB. :3

Det är mina donnor. ^^
Selva
Selva 

Spelas av : Lullu

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 19:03

Men kom igen, vad äre för snack?! SELVA finns ju här juh!
Slutdiskuterat!

... okej, nej, hon kanske inte är den ultimata partnern för någon. Dessutom biter hon huvudet av den varg som vågar säga emot henne eller komma med konstruktiv kritik. Så hon är nog dömd att vara singel för alltid~ (flörten med Midas skedde då hon var så ung att han inte hann upptäcka vilket monster hon egentligen är, mwahaha! xD)

Så jag har nog tyvärr ingen att erbjuda :C Valiquette är vampyr. Sedan har vi Ethiezhte, men.. hrm, hon råkar ju liksom vara släkt med Iwaku, plus att hon ännu är så uuung, så hon passar nog bätte som den lydiga lärlingen än frugan >wo" och det var nog de töser jag har på g... 8D' Alleka har ännu inte kommit igång, men hon är en renrasig Vren med aaaalldeles för mycket värdighet för att smutsa ned sitt blod xD och lilla Nemos framtid är osäker...
Sorry. Jag kan inte hjälpa. Men jag önskar dig lycka till i sökandet :3
Stormvind
Stormvind 

Spelas av : Nish

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 20:08

Alltså jag har ju en schäxy pingla, Glacial. xD Nej men hon är faktiskt snygg. C:
Venne vad du tycker, men hon finns tillgänglig för en gaaaaaaammal gubbe, själv är hon bara femton år, haha! XD

Btw blir det okänd inavel då, dem är ju syskon och jag tror ingen av dem vet om varandras existens, vet inte om Malvado berättat om de äldre syskonen alls. :0

Senast ändrad av Glacial den fre 24 maj 2013, 22:11, ändrad totalt 2 gånger
Artemis
Artemis 
Död 

Spelas av : Bellz | Död

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 20:37

Glacial: Jo, jag tror vi kom fram till att Malvado berättat en hel del för valparna. Bland annat om Mivria och valparna Malvado har med henne.
Stormvind
Stormvind 

Spelas av : Nish

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 22:09

Ja, okej Bellz, tack. C: Då vet jag det. :3
Stryker min idé så ingen blir som ett frågetecken. xD
Ira
Ira 
Av Isblod 

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    fre 24 maj 2013, 23:40

Iwa kan berätta det för henne annars, med tanke på hans mega feta powers i tankeläsning så kan han få reda på det mesta och de är ju inge problem att förkalra för henne, måste dock erkänna att jag gillar hennes utseende. Glacial! :)

Selva, jag har mer siktat in mig på systern din. Han lär nog om planer går som oväntat, finna kärleksögonblicket i "kriget" som aldrig blir av xD Nehe jag har sagt för mkt. Men han borde helt klart träffa Selva. Se vad som står till i TDN lite. Han har för dålig info därifrån... Tyvärr.

Phoebe är hon en Månvarg btw? För isf vill jag ha henne <3
Pheobe
Pheobe 

Spelas av : Spraliish - Matilda

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 00:36

Pheobe är inte renrasig månvarg, men hela 50%! (notera hur mycket det där sade emot sig själv! xD)

Pheobe är som sagt ganska formbar, så hon kan säkert bli den martyr ledarinnan du söker >:D
And they can also make beautiful puppies 8)
Iwaku
Iwaku 

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 09:49

Alltså jag blev ju så sjukt sugen på guld grå valpar med fläckar på rumpan <3 (Iwa/Artemis) Kan till och med tänka mig spela en själv då juh x)

Meeen han söker som sagt en fru och jag tror Artemis endast kan bli en flört (A) Phoebe passar ju faktiskt in. Sårbar liten fjant tik, antagligen med stor käft som tror sig alltid kunna ta hand om sig själv xD Haha och som sagt FORMBAR, detta är viktigt. Låter som en ny Fatima faktiskt. Gud vad synd att hon inte var helt månvarg <3

ÅÅÅÅåååååååååå vad jag är delad nu, jag vill ha en flört med Artemis dock så hon kan få fantastiska valpar! :D haha xD
Razek
Razek 
Död 

Spelas av : Emelie | Död

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 10:22

jag har ju mina tjejer ^^

Eira som är renrasig månvarg
Mitri som är vintervarg och så lilla Aziza som är 17 år ^^ och blandras (Vren/Karg/Vintervarg)
Zey-So 
Död 

Spelas av : Lea | Död

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    lör 25 maj 2013, 14:03

Styx skrev:
Jag erbjuder Vulcan som fru, som diskuterat i chatten. punkt.

Måste bara säga att Zey-So kommer då döda Vulcan, hennes ängel Guardeiron kommer inte tillåta en till demon (dessutom en aktiv sådan) in i flocken :P

Sponsored content 

InläggRubrik: Sv: Smexi singel söker Fruga    

Smexi singel söker Fruga
Till överst på sidan 
Sida 1 av 3  •  Gå till sida : 1, 2, 3  Nästa
Dina behörigheter i detta forum
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Liknande ämnen
» Singel-mingel!
» Snygg singelkille söker kvinna som söker spänning!
» Söker en vän
» Söker... ...
» Söker familjerelationer
Hoppa till annat forum: